2013-08-18, 14:24
Medlem
Visst vet vi att killarna ÄLSKAR morgonsex men hur är det för oss kvinnor?
Om jag relaterar till mig själv så visst sex är skönt och spelar inte riktigt nånroll om det e morgon eller kväll MEN jag får sjukt svårt att få orgasm på morgonen, vad kan detta bero på , vad tror ni, är ja ensam om detta eller nån mer kvinna eller kanske rent av man som känner, är lika=?
Citera
2013-08-18, 14:28
Medlem
Scraps avatar
Jag är kille och älskar inte morgonsex, är för trött för det. Så dra inte alla över en kam då va.
Citera
2013-08-18, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Jag är kille och älskar inte morgonsex, är för trött för det. Så dra inte alla över en kam då va.

ok trevligt att höra att en kille säger så ;D ok så för trött, ok mm kan vara en möjlighet
Citera
2013-08-18, 14:50
Medlem
Basfrostens avatar
Är för gammal och trött på morgonen, är trots allt 58 år.
Citera
2013-08-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Är för gammal och trött på morgonen, är trots allt 58 år.

ok hah ännu en teori om trötthet på morgonen och 58 är ingen ålder!! ^^
Citera
2013-08-18, 15:08
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellisimo
ok hah ännu en teori om trötthet på morgonen och 58 är ingen ålder!! ^^
Det glädjer mig att höra, nu känner jag mig inte gammal.
Citera
2013-08-18, 15:58
Medlem
Galvestonens avatar
Är inte alls sugen på morgonsex, känns ofta slemmigt och tråkigt. Knull gör sig bäst efter hård fysisk träning eller när man är nyduschad.
Citera
2013-08-19, 02:51
Medlem
Youngbaes avatar
För mig känns det faktiskt obehagligt att ha sex på morgonen. Jag vet inte varför, men det gör nästan ont. Finns det nån annan som också råkat ut för detta?

Dessutom vill jag duscha och borsta tänderna innan någon tar på mig
Citera
2013-08-19, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngbae
För mig känns det faktiskt obehagligt att ha sex på morgonen. Jag vet inte varför, men det gör nästan ont. Finns det nån annan som också råkat ut för detta?

Dessutom vill jag duscha och borsta tänderna innan någon tar på mig

haha okej, verkar som om jag faktiskt inte är den enda som inte riktigt pallar med morgonsex, känns skönt o höra haha
Citera
2013-08-19, 11:02
Bannlyst
Jävla negativ stämning här var då. Vill man nu ha morgonsex så ser man ju till att smeka sin gumma så lätt och subtilt man bara kan så att hon är sugen redan när hon vaknar utan att riktigt veta varför.
Min uppfattning har trots allt varit att tjejer tyckt om morgonsex rätt rejält. Sen får ni sluta att fjolla er med hygienen tjejer, sånt där blir man ju bara trött av att höra. Sex ska vara slemmigt.
Citera
2013-08-19, 17:25
Medlem
Äälskar å knulla på morgonen!

Extra skönt när man är nyvaken å sovit intill en naken man hela natten å vaknar med hans händer på min nakna hud...
Känna morgonståndet som trycker på mot mig innan jag ens vaknat till ordentligt. Knulla utan att tänka. Mycket närhet på samma gång som det kan vara okomplicerat å rakt på sak.

Mmmm.... Hur härligt som helst ju! Sen kan man möta dagen med ett stort lyckligt leende! :-D

Sen så är det så skönt på morgonen att huvudet inte är fullt av massa "fixa det å det å kom ihåg det" osv osv så som det ibland kan va på em/kväll.

Å jag tror alldeles säkert att den som väljer att sova bredvid mig å "väcker mig på ett skönt sätt" kommer stå ut med de ev futtiga kroppsodörer som uppstått under natten! Båda lika då ju.

(Detta förutsätter dock att man inte vaknar av ett ryck av en ilsken väckarklocka en halvtimme sen till jobbet.)
Citera
2013-08-19, 18:47
Medlem
jag älskar det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem