Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Om du inte inser behovet av att mörklägga vissa uppgifter i ett omskakande statsministermord med den inblandning av bakomliggande krafter som jag är övertygad om planerade attentatet, vilket ovillkorligen måste fås att se ut som någonting annat än vad det i själva verket är och som har makt att genomföra detta, kan jag inte hjälpa dig babord, då är du bortom hjälp. Men att mörklägga eller förfalska ett obduktionsprotokoll torde inte ha utgjort något större hinder. Drygt tjugosju år har passerat, så visst har planen lyckats. Så här långt.
Edit: Anar du inte kopplingen; obduktionen av Palme --> obduktionsprotokollet --> Milan Valverius död ?
Det går sannerligen inte att övertyga dig med sakargument om hur fel du har i det mesta
du kommit fram till avseende just det här ärendet. Att vädja till ditt sunda förnuft
sker blott förgäves ty du är helt uppslukad av dina konspiratoriska fantasier.
När det gäller specifikt biten med obduktionen och rättsläkarutlåtandet så har du alltså
i gammal god blodkorvsstil frusit fast där också att det mixtrats och mörkats av dolska
invigda trots att sannolikheten för någonting sådant är så försvinnande liten att man inte
ens vidare behöver umgås med tankar i den riktningen.
Tre välrenommerade och ytterst kompetenta yrkesmänniskor som sätter stort värde på sin
integritet och yrkesheder skulle ha tillåtit sig att delta i det du pådyvlar dem - ja, du,
tror du det på allvar så är det bara att konstatera att det inte står rätt till någonstans
och var någonstans då överlåter jag åt dig att fundera över...
Var blev ditt sunda förnuft och din verklighetsförankring av någonstans egentligen?
Försvann alltsammans under vistelsen i SaudiArabien? Den där gången när du bevittnade
en regelrätt avrättning medelst halshuggning? Det blev kanske för mycket att se för dig...