2013-08-17, 01:12
Medlem
Puertis avatar
Fasen vad det laggar för tillfället. Ddos precis som i äldre dar?

Edit: Loggade precis. Tog level 15 åtminstone. Fick slut på inspiration av huntingställen samtidigt som det började lagga.
Senast redigerad av Puerti 2013-08-17 kl. 01:17.
Citera
2013-08-17, 01:26
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puerti
Fasen vad det laggar för tillfället. Ddos precis som i äldre dar?

Edit: Loggade precis. Tog level 15 åtminstone. Fick slut på inspiration av huntingställen samtidigt som det började lagga.
aa några br's är arga som fan, så cip håller på o utreder det o fixar skiten
Citera
2013-08-17, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
aa några br's är arga som fan, så cip håller på o utreder det o fixar skiten

Dem är ju inte snabba, det ska gudarna veta!
Dog mitt i en skön teamhunt vid hive på grund av detta oändliga laggande. Brinn i helvete ddosare.
Citera
2013-08-17, 02:03
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DomViktigaSkorna
Dem är ju inte snabba, det ska gudarna veta!
Dog mitt i en skön teamhunt vid hive på grund av detta oändliga laggande. Brinn i helvete ddosare.
Japp, har själv dött två gånger pga det. Riktigt, riktigt jobbigt.

Jag är level 18 Knight med 40/40 och har inte spelat på många år. Var skall jag slåss? Just nu har jag dödat Dwarf Soldiers, men de börjar bli lite tråkiga. Kanske borde investera i premium också.
Senast redigerad av Filantropi 2013-08-17 kl. 02:07.
Citera
2013-08-17, 06:16
Bannlyst
Citat:
Så långt jag vet är Nova Open PvP.

Då vet du inte mycket, förutom att du har bra musik smak
Citera
2013-08-17, 09:17
Medlem
Läste precis Crabans DDos "blog", Om deras kompensation verkligen kommer fungera som han skriver är det ju sjukt nice faktiskt! För er som inte orkar läsa så har det lite olika grejjer som ska göras.

Alla som har dött av kicks och inte fångats av deras "system" kommer få tillbaka exp o lvl i efterhand (systemet ska logga alla deaths på ngt sätt)

Alla som har dött av "kända" kicks sedan dessa DDos attacker började kommer vid något tillfälle få tillbaka exp+skill+bless. Här kommer de säkert inte ge för alla deaths som folk anser var pga ddos men garanterat en större del av deaths iaf.

Sedan för alla som inte har dött och campat DP och tycker att de kastat bort pengar, kommer att få individuella dubbel exp scrolls som du kan aktivera när du vill och räcker X antal timmer. För att kompensera för förlorad tid att levla!

Vad tycker ni?
Citera
2013-08-17, 09:37
Medlem
BoundForGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenbyxa
Läste precis Crabans DDos "blog", Om deras kompensation verkligen kommer fungera som han skriver är det ju sjukt nice faktiskt! För er som inte orkar läsa så har det lite olika grejjer som ska göras.

Alla som har dött av kicks och inte fångats av deras "system" kommer få tillbaka exp o lvl i efterhand (systemet ska logga alla deaths på ngt sätt)

Alla som har dött av "kända" kicks sedan dessa DDos attacker började kommer vid något tillfälle få tillbaka exp+skill+bless. Här kommer de säkert inte ge för alla deaths som folk anser var pga ddos men garanterat en större del av deaths iaf.

Sedan för alla som inte har dött och campat DP och tycker att de kastat bort pengar, kommer att få individuella dubbel exp scrolls som du kan aktivera när du vill och räcker X antal timmer. För att kompensera för förlorad tid att levla!

Vad tycker ni?
Vet du när man kommer att få scrollen?
Citera
2013-08-17, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoundForGlory
Vet du när man kommer att få scrollen?

När de har lyckats lösa attackerna gissa jag på!
Citera
2013-08-17, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HakuwnaMatata
Då vet du inte mycket, förutom att du har bra musik smak

http://tibia.wikia.com/wiki/Nova
Type: Open PvP

Musiken sitter på sin plats, ja
Citera
2013-08-17, 12:46
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
^ Har fått lite mid-lvl ek items av mig nu iallafall.

Det hjälpte! Rullar på nu iallafall trots alla som bottar och tar all exp..

Hur är det med flashback guilden? Aktiv?
Citera
2013-08-17, 13:04
Bannlyst
Citat:
http://tibia.wikia.com/wiki/Nova
Type: Open PvP

Musiken sitter på sin plats, ja

Jo, men efter förra updaten tkr jag det närmar sig non pvp? eller kan du itne springa igenom folk ?
Citera
2013-08-17, 14:06
Medlem
Puertis avatar
13:05 During your absence you trained for 12 hours.
13:05 You advanced to magic level 16.
13:05 Your Magic Level skill changed from level 7 (with 4.33% progress towards level 8) to level 16 (with 13.53% progress towards level 17)
13:05 You advanced to shielding level 21.
13:05 Your Shielding skill changed from level 17 (with 31.38% progress towards level 18) to level 21 (with 95.42% progress towards level 22)

Trevligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in