Citat:
Ursprungligen postat av
jigsaw70
Om du bara visste hur mycket du förlöjligar dig själv och hur lite vi andra läser det du kopierar från andra användare.......... Det finns lika många studier som bevisar motsatsen, så vad är din poäng?
1. Att jag quotar en annan användare är irrelevant - Poängen är densamma: Uppbackad av flertalet studier - Ett argument av: "det finns LIKA många studier som bevisar motsatsen" säger ingenting, först av allt är det inte sant. För det andra: Länka några av dessa - Kan du inte göra detta så kan du lika gärna vara tyst.
Citat:
Dina artiklar kommer inte få mig att tänka att ja, nä... Män har mer grå hjärnsubstans så jag får nog stå hemma i köket.
Nej, återigen, feminister är inte direkt kända för att vilja förhålla sig till vetenskap, inget nytt där
Citat:
Jag läser opartiska studier. Inte studier gjorda av maktkåta män.
Aha okej nu förstår jag: När vetenskapen säger något som du inte gillar: Då är det minsann "opartiska studier av maktkåta män" - Men själv kan du inte backa upp dina påståenden med något, eller ja, mer än artiklar från dagens nyheter dvs.
Ni fruntimmer slutar aldrig förvåna, inte konstigt att ni genom historiens gång inte tillåtits något inflytande: Man visste redan för 500 år sedan att ni var totalt inkompetenta, irrationella och med en logiskt slutledningsförmåga av en 12åring
Något mer? Något sakligt kanske? Någonting som BACKAR UPP det du säger, för en gångs skull?
HILARIOUS, tror tammefan att VARJE GÅNG man diskuterar med er feminister så får man det bara mer och mer bekräftat att ni verkligen är tomtar som egentligen inte har en susning vad ni talar om - Man kunde lika gärna debattera med personer som tror på flygande spagettimonster .. Eller ja, det gör väl du också, antar jag?