2013-08-16, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Varför tror du det?

jag tror ingenting, däremot hoppas jag åklagaren lägger fram så mycket braverande bevis så AJ grinar!
Citera
2013-08-16, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honkies
http://ttela.se/nyheter/regionalt/1.2294070-namndeman-poserar-med-den-mordmisstankte

Står att hon (Re*mers) är inplanerad som nämndeman i September.

Kan man som då åtalad i ett fall begära att få en person utbytt i nämndemanna gruppen? Det hade ju känts lite hånfullt ha en sådan person som skall sitta och bedöma ens egna gärningar när hon själv inte är ett dugg rumsren..

Nej det kan du inte.
Citera
2013-08-16, 10:25
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Utredningen måste väl gå framåt, så något mer måste väl till annars kan ju man sitta hela strafftiden som häktad.

Nej och ja.
Citera
2013-08-16, 10:25
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
jag tror ingenting, däremot hoppas jag åklagaren lägger fram så mycket braverande bevis så AJ grinar!

Kunde bevisen vara graverande också, så vore det perfekt!
Citera
2013-08-16, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ja, det måste vara tryfckelsnisse som har varit framme. Självklart ska det vara åklagaren som begärde stängda dörrar.

Nej, tryckfelsnisse har inte varit framme. Tingsrätten kan själva begära lyckta dörrar vilket den tilltalade kan opponera sig mot.
Citera
2013-08-16, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
Kunde bevisen vara graverande också, så vore det perfekt!

...där fick du till det!

spännande nu, hur många år får ohyran???
Citera
2013-08-16, 10:28
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley

Ja vem hoppas inte på det? AJ kanske..... men jag måste ha missuppfattat dig i inlägget jag ifrågasatte. Du lät ganska säker på att det inte fanns några bevis.

Nu anser ju dock AJ att han är oskyldig och det kommer han nog att göra oavsett hur många bevis som presenteras för honom.
Citera
2013-08-16, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honkies
Känns som han njuter av denna tillställning på något sätt..

Vem menar du ?
Citera
2013-08-16, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Vem menar du ?

Känns som AJ njuter av mediauppdådet och allt vad de för med sig. Oavsett om han blir dömd eller ej så tror jag den natten kommer vara en gåta för alla anhöriga vad som egentligen hände ..
Citera
2013-08-16, 10:32
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Psyket är ingen fångvård, det är vård.
I fängelse eller häkte framförallt så kommer inte AJ eller någon annan får ha dator, än mindre internet.
Ingen lagringsbar media, inte ens en bränd eller obränd cd.

Ok, men förstår du mitt resonemang, trots ordmärkandet? Eller har du glömt bort det i ordmärkningsorgien?
Citera
2013-08-16, 10:33
Bannlyst
Citat:
36-åringen gav inget intryck av att på något vis vara bruten eller osäker. Möjligen trött och sliten.
Krokodiltårararna dryper av psykopaten, efter förhandlingen kommer småsmå-Tommy posera i media och hävda att AJ är trött & sliten pga. "det juridiska läget" och att han...exponeras av media.
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-08-16 kl. 10:39.
Citera
2013-08-16, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
..... men jag måste ha missuppfattat dig i inlägget jag ifrågasatte. Du lät ganska säker på att det inte fanns några bevis.

nej jag läser bara det som står i ttela, TN låter rätt säker trots allt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in