2013-08-16, 01:49
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Skulle du vilja ta mitt liv? varför försöker du inte? Försök att ta mitt liv om du tycker att jag inte förtjänar att leva så lovar jag dig att jag har sänkt dig, mördat dig och begravt dig eller styckat dig i delar och dumpat dig i havet innan du ens hunnit lyfta din hand mot mig eller du hunnit blicka.

Det där skrev du med vänster hand.
Citera
2013-08-16, 01:49
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderman
Tekniskt sätt kan man det.

Homosexualitet i Islam är en stor synd. Men vi muslimer tror på att dem som begår stora synder är muslimer så länge dem inte tror att det dem gör är tillåtet och rätt. Vi säger inte om dessa personer att dem är otrogna utan dem är muslimer.

Så en homosexuell begår en grov synd men han ses inte som otrogen såvida han inte anser att det han gör är tillåtet.

Om en person däremot anser att en synd inom Islam är tillåten så är han inte muslim eftersom då anser han att det som Gud förbjudit är tillåtet och det är otro. Så om en person är homosexuell och säger att homosexualitet är tillåtet i Islam då är han otrogen och är inte muslim.

Om en person däremot är homosexuell men säger att det han gör är fel och en synd men att han på grund av sina begär ändå begår det så är han en syndare, en grov syndare, men fortfarande en muslim.

Hoppas jag gjort det klart för dig?
Lustigt då att så mycket homosexualitet frodats inom islam, i Kandahar tex förekommer det ju giftemål mellan vuxna män och pojkar än idag.

Och wiki ger en lång utläggning hur vanligt det varit i hela den muslimska världen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Pederasti

Så att homosexualitet varit och är utbrett inom den islamska världen är ju känt.
Din aversion tyder mer på att du gillar skjärtgossar du med...
Citera
2013-08-16, 01:50
Medlem
Citat:
Skulle du vilja ta mitt liv? varför försöker du inte? Försök att ta mitt liv om du tycker att jag inte förtjänar att leva så lovar jag dig att jag har sänkt dig, mördat dig och begravt dig eller styckat dig i delar och dumpat dig i havet innan du ens hunnit lyfta din hand mot mig eller du hunnit blicka.
Vi har genom dig och herr Thunderman nog fått klart för oss att ni älskar våld och mord inom islam, men är det alltså tillåtet att skända kroppar inom islam också?

Hur vet ni att gud inte testar er? Tänk om islam bara är ett test för att se hur vidriga brott ni är redo att begå för att själviskt kunna få en plats i himmelriket?

Jag menar, tänk om gud egentligen är god? Har du tänkt på att han kanske vill sortera bort de som är beredda att döda för att gynna sig själva?

Tänk om gud tar till sig de som är osjälviska, villkorslöst kärleksfulla och goda utan att skada andra - och utan att ha en baktanke med att tjäna på det själv?

Tror du att en gud skulle inte uppskattat att du mördar bara för att du tjänar på det? Vad är skillnaden mellan att rånmörda någon för någonting njutbart och att mörda någon för en plats i himlen?

I mina ögon är det egoistiskt att mörda för att få någonting. Äkta godhet är när man är god (något du på vägen tycks ha missat) utan att nödvändigtvis behöva tjäna på det själv. Där har du godhet.

Godhet är inte att mörda någon i hopp om att få vare sig en miljon kronor eller sju oskulder.

Och du påstår att din gud har moral? Ppfft. Dina inlägg skulle lika gärna vara tagna direkt från en satanists mun.

Ska jag vara ärlig så tror jag att jag som ateist skulle komma till himlen/paradiset om en gud fanns, och du skulle brinna. Jag tror inte att gud finns, men om han mot all förmodan skulle funnits så skulle han nog digga godhet och ogillat egoism och våld.
Senast redigerad av Daudodidi 2013-08-16 kl. 02:08.
Citera
2013-08-16, 02:00
Medlem
surfacings avatar
Mördare, pedofiler och tjuvar etc? Nej ingenting utav dem gör mig detsamma egentligen. Länken är kausalitet och först när allting verkligen gått åt helvete så är vi i äkta frihet. Släpp loss allting!
Citera
2013-08-16, 02:06
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swepie
Men vänta lite nu, "I så fall borde alla män vara homosexuella och vilja stoppa saker i röven om det är så att nåt sånt ger njutning på grund av G-punkten." Vad jag förstod så förnekade du nyss att G-punkten inte ger njutning. Om så är fallet så jo G-punkten har extremt mycket nerver och ger en kraftig njutning.

Var inte Muhammed gift med en 9 årig flicka? Vad jag bådehört och läst så stämmer detta. Här kan du läsa lite om Aisha som Muhammed gifte sig med när hon var 6 år men de hade sex när hon var 9 år. Ja i detta land hade det varit Pedofili, även enligt mig. Men du kanske tycker detta är normalt :/ vad vet jag.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Aisha

edit. Juste G-punkten var det med ja. Här kan du även läsa hur du ska göra så kan du ta reda på om det är skönt eller inte själv. http://www.aftonbladet.se/wendela/article10293943.ab

Läser du vad som skrivs? Det spelar ingen roll om G-punkten är placerade i röven eller i hjärnan. Det är inte anledningen till homosexualitet, om det hade varit anledningen hade alla män stoppat saker i röven för att njuta men nu är det så att så gott som över 90% av jordens män finner blottaste tanken som vämjeligt och äckligt.

Som jag sa; kulturen och synen på sex för tusen år sen var annorlunda än det vi är van vid idag. Medelåldern på den tiden var 40 år eller nåt.
Citera
2013-08-16, 02:09
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Lustigt då att så mycket homosexualitet frodats inom islam, i Kandahar tex förekommer det ju giftemål mellan vuxna män och pojkar än idag.

Och wiki ger en lång utläggning hur vanligt det varit i hela den muslimska världen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Pederasti

Så att homosexualitet varit och är utbrett inom den islamska världen är ju känt.
Din aversion tyder mer på att du gillar skjärtgossar du med...

Vad du berättar om Kandahar får en att längta tillbaka till talibanernas tid.

Sådana personer kommer alltid existera, skillnaden är att när en islamisk regering existerar såsom under talibanerna så blir dessa personer avrättade. När icke-islamiska existerar så bryr dem sig inte.

Du ska sluta sprida propaganda om Koranen och dess verser. Koranen beskriver att man kommer ha pojkar som tjänar en. Dem är inte ens kompanjoner utan ens tjänare. Du kan ha en manlig tjänare i Islam även i detta livet, det var en tradition hos araberna att man hade manliga tjänare som tjänade en. Det var normalt precis som det var normalt för alla att det var förbjudet att ha sex med dessa tjänare.

Det är endast ni korkade idioter som får det till att om man har manliga tjänare så innebär det att man har sex med dem!
Citera
2013-08-16, 02:14
Medlem
Citat:

Sådana personer kommer alltid existera, skillnaden är att när en islamisk regering existerar såsom under talibanerna så blir dessa personer avrättade. När icke-islamiska existerar så bryr dem sig inte.

Du ska sluta sprida propaganda om Koranen och dess verser. Koranen beskriver att man kommer ha pojkar som tjänar en. Dem är inte ens kompanjoner utan ens tjänare. Du kan ha en manlig tjänare i Islam även i detta livet, det var en tradition hos araberna att man hade manliga tjänare som tjänade en. Det var normalt precis som det var normalt för alla att det var förbjudet att ha sex med dessa tjänare.

Det är endast ni korkade idioter som får det till att om man har manliga tjänare så innebär det att man har sex med dem!
Varför gifter sig muslimska män med sina manliga tjänare, om man får fråga? För uppenbarligen sker det ju fortfarande i t.ex. Afganistan.

Svara gärna utan hot om våld, är du snäll.
Citera
2013-08-16, 02:16
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:

Men för dessa stackare handlar allt om sex ju.
Citera
2013-08-16, 02:17
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Det där skrev du med vänster hand.

Jag vet inte om du någonsin kommer att sluta ha fel. Nej jag använde både händerna när jag skrev det.
Citera
2013-08-16, 03:39
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Varför gifter sig muslimska män med sina manliga tjänare, om man får fråga? För uppenbarligen sker det ju fortfarande i t.ex. Afganistan.

Svara gärna utan hot om våld, är du snäll.

Vad snackar du om?

Vem gifter sig med manliga tjänare?

Det är lika vanligt inom Islam som det är för er kristna att en man gifter sig med sin syster eller dotter. Visst existerar det säkert men det är som att leta efter en nål i en höstack.

Jag har inga intentioner att låta hotfull men jag är shockad att höra dessa saker.
Citera
2013-08-16, 06:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Är det upphetsande för dig att författa (vad som närmast kan kallas) dödsporr på anonyma forum?
Citera
2013-08-16, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Varför skulle de inte få "bedriva sex"?

Om de ska adoptera barn, för det är skevt. Jag kan väl inte döma en människa för att den har sin sexualitet på ett visst sätt, men att agera ut det är en annan femma.

I grund och botten menar jag väl att jag anser homosexuella ska anse sig som sjuka och söka hjälp för det, inte påstå att de är friska och sedan gå vidare att adoptera barn.

Men visst, förmoda att homisarna hellre dör än att sluta ha sex med varandra, men att de kan ta hand om ett barn då de är tillsammans och det enda alternativet för barnet är att den dör eller är med dem, så kan det väl gå. Dock undrar jag om verkligheten faktiskt är så.

Jag kan bara påpeka att det inte är på något sätt kul att lämna sitt hemland och sitt folk, särskilt inte om man ska åka till sverige och dessutom bo i en homofamilj. Jag anser att homosexuella kan ge donationer istället för att adoptera om de vill rädda barn. Världsförälder heter det visst.
Senast redigerad av bluescreen 2013-08-16 kl. 08:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in