2013-08-14, 15:14
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Men det började väl med att de anhölls fem minuter efter att AJ stegade ut från polishuset i början av juli? Han hann ju knappt utanför dörren så hade polisen korn på de som nu sitter häktade.

Att det blev bråttom är nog för att åklagaren inte hade räknat med att tingsrätten skulle fria AJ. Jag tycker att det är intressant att DB och FH anhölls samtidigt och av samma skäl. Hur kunde åklagaren i det läget misstänka FH? Hade AJ "golat" under förhöret eller kunde både FH och DB knytas till bilbranden.

Edit: Det finns kanske ett skäl till, att alla tre iakttagits på Ö Margaretavägen.
Senast redigerad av Orsa 2013-08-14 kl. 15:23.
Citera
2013-08-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Är hon samma politiker som anmälde en annan partikamrat för våldtäkt?

Nej.
Citera
2013-08-14, 15:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
ok! men nu va de inte timarvodet ja va ute efter utan slutnotan. å där gissar ja typ Silbersky blir dyrare än TN." beroende på stab" men nästa gång ja frågar nåt skall ja försöka skriva så du förstår också.
Typ Silbersky är inte dyrare än TN. Timarvodet baseras på nedlagt arbete, inte stabens storlek. Vad som kan göra vissa advokater dyrare är reskostnader. Men nu har AJ TN som advokat, så diskussionen är OT.
Citera
2013-08-14, 15:37
Medlem
Jag undrar varför AJ har Maradonatröja på sig på några bilder? Maradona är känd som en vänsterextremist? Det passar inte alls med nazistiska åsikter.
Citera
2013-08-14, 15:56
Medlem
jeandarcs avatar
Citat:
Jag undrar varför AJ har Maradonatröja på sig på några bilder? Maradona är känd som en vänsterextremist? Det passar inte alls med nazistiska åsikter.

Hur många nynasiter har ordentlig koll på vad de är det står för egentligen?
Citera
2013-08-14, 15:59
Medlem
Citat:
är ng Messitröja? men tror inte han är nazist heller? iofs gömde sig väl många nazister i sydamerika. men här handlar det nog om fotboll ..
Citera
2013-08-14, 16:03
Medlem
lilltoes avatar
Jag läste för längesedan en bok om människans omedvetna flyktmekanismer. Tyvärr har jag glömt titeln. Men den förklarade, nu kort, att när människan vill komma undan något/någon, flyr denne i motsatt riktning. T ex om något händer i väster, flyr denne österut. Norr mot söder. Ju allvarligare något är, ju längre bort. Kom ihåg detta när AJ plötsligt var på ännu en "semester", i Polen. Att få distans mellan sig och brottet. Lite reptilvibbar hos homosapiens.
Citera
2013-08-14, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeandarc
Hur många nynasiter har ordentlig koll på vad de är det står för egentligen?
Ja, du har nog rätt. Aj har förmodligen fått i arv utav sin mor lite nazistiska gener utan att veta vad detta innebär. Han kan inte ett skit om politik.
Citera
2013-08-14, 16:12
Medlem
har försökt att leta efter bilder på blodfynden. Finns inte med i sammanfattningen men vissa verkar ju ha sett dem, så är det någon som vill länka?
Citera
2013-08-14, 16:24
Medlem
Citat:
Vilka är de två unga kvinnor som raderats bort på Expressens bild? Har någon sparat den bilden?
https://anonfiles.com/file/e89aecbcd2e2ad220a5b69fac3158819

Gud vilka hårdingar!
Citera
2013-08-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
https://anonfiles.com/file/e89aecbcd2e2ad220a5b69fac3158819

Gud vilka hårdingar!
vilka jävla skämt på bilden
Citera
2013-08-14, 16:43
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Han gick ju inte ut samma dag. Han blev nog ganska grillad under anhållningstiden. Gud vet vad han har sagt då. Kanske han lider av mundiarré också... den falska sorten!

Den dagen han gick ut, tog det bara några minuter innan de andra var anhållna och senare blev häktade. Han blev nog grillad men han kanske gärna snackade också? Jag spekulerar bara men, han kanske får gola men nåde om nån annan gör det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in