2013-08-14, 13:13
Medlem
Jag hoppas det är igång snart. Jag vill donera några hundringar för att hjälpa till.
Citera
2013-08-14, 13:20
Medlem
När man läser inlägg här på Flashback funderar man på vem som är mest galen, extremvänster eller extremhögern. I mina ögon kryllar det av tokar i foliehatt inom bägge lägren. Var har det sunda tänkandet försvunnit? För vissa blir hela världsbilden fruktansvärt polariserad, antingen eller, svart eller vitt. Folk på "andra sidan" dvs tokvänstern har också en massa tok. För vissa inom båda lägren verkar det finnas en övertygelse att alla motståndarna har en hemlig agenda. Men vem kommer att ta över världen, muslimerna, bögarna, kyrkan, nazisterna eller vad nu än vissa extremtyckare tror.
Citera
2013-08-14, 13:20
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icefrontier76
Jag hoppas det är igång snart. Jag vill donera några hundringar för att hjälpa till.

Några hundringar för att stödja yttrandefriheten. Bra där.
Citera
2013-08-14, 13:39
Medlem
Kh4ns avatar
Relativt imponerande att de hållit den nere så länge. Någon med insikt i denna teknik som förklarat/kan förklara hur det kommer sig och vad resurskraven är för något sådant?
Citera
2013-08-14, 14:02
Medlem
Apekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
jag håller absolut med om att modereringen i denna tråd är under all kritik.

en DDos-attack brukar inte vara så länge, upp till ett dygn eller så, sedan är det hanterat. Man kommer också fram till siten emellanåt, delvis. så är inte fallet här, det är alltså ett väldigt otypiskt mönster för en ddos-attack och dagerlind är en notorisk lögnare. Det finns egentligen inget mer än hans ord som pekar på att så är fallet, och han är ju sedan tidigare van med att ljuga.

Du verkar vara helt övertygad om att Dagerlind är en lögnare. Jag vill därför utmana dig att ge oss konkreta bevis på att så är fallet. Kastar man ur sig sådana påstående så får man vara beredd att backa upp dem också.
Citera
2013-08-14, 14:15
Medlem
HobartMuddys avatar
Jaha, nu är den uppe, med ny layout.

Tog de tillfället i akt att göra om layouten när servern ändå var nere eller var det ett planerat stopp hela tiden?
Citera
2013-08-14, 14:15
Medlem
BlackBookss avatar
Avpixlat is up and running.

Ny layout, finfint.

Senast redigerad av BlackBooks 2013-08-14 kl. 14:19. Anledning: Spoiler tillägnad tvivlarna.
Citera
2013-08-14, 14:17
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks

Ny layout, finfint.

Wihoooooooooo Blev mycket bättre med den nya Layouten .....
Citera
2013-08-14, 14:19
Avslutad
Citat:

Ny layout, finfint.

Vad i hela helvete är det...?
Citera
2013-08-14, 14:19
Medlem
Klabbarparn-s avatar
Föredrog den gamla layouten, lite väl likt FT nu tycker jag. Men man kanske vänjer sig!

Kom ihåg att donera till Avpixlat nu och visa hur kontraproduktiv den här attacken var.
Senast redigerad av Klabbarparn- 2013-08-14 kl. 14:22.
Citera
2013-08-14, 14:20
Medlem
mina3grabbars avatar
Så tråkigt då för alla vänsterspöken som vidhöll att Avpixlat inte skulle komma tillbaks!
Nu kan vi alla frisinnade njuta av den igen!
Citera
2013-08-14, 14:23
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:

Ny layout, finfint.

Jag kommer inte in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera