2013-08-12, 10:48
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balthazar01
Kan vara så enkelt att man glömt betala för domän hostingen. Leverantören öppnar inte förräns pengarna är synliga på kontot. Detta är inte helt ovanligt.
Kan ju vara pinsamt att nämna det, bättre att säga att det är tekniska problem.

Skulle inte förvåna mig alls. Dagerlind verkar inte ha alla hästar hemma, och han är ju nolltaxerare och skattesmitare och har stora skulder hos kronofogden... så det förvånar mig inte om killen har missat även detta... han är fullt upptagen med att leta efter artiklar över hela jordklotet av psykopater eller brottslingar för att påvisa att invandrarna i sverige är likadana...
Citera
2013-08-12, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Tänk om det är Aftonbladet och dess "Sveriges skickligaste internetspårare" som varit i farten. Dessa teknikvidunder "spårade" ju AP:s server till Nya Zeeland bara för att deras ip en gång varit reggat på ett Nya Zeeländskt företag. Därav låg ip location kvar på NZ.

Utan att ens köra en ping, vilket direkt skulle avslöja att servern INTE låg på NZ, eller ens en traceroute, så gick dessa superskickliga superhackers ut och berättade att servern minsann låg på NZ.

Pinsamt Aftonbladet, riktigt jävla pinsamt.

Du börjar med "Tänk om...." Sen avslutar du det med "Pinsamt Aftonbladet, riktigt jävla Pinsamt"

Hur blev... "tänk om..." en sanning?
Citera
2013-08-12, 10:58
Medlem
[quote=Mertillen|44737814]Pissvenska.

Citat:
Här har vi en som har en positiv attityd till Expo.

Ja, jag tycker de gör ett kanonjobb för att lyfta fram främlingsfientlighet, rasism och fördomar oavsett från vilket håll den kommer. Bra jobbat. Keep it up!

Citat:
Personen ifråga kanske arbetar för Expo eller är en vänstersympatisör med oärliga avsikter.

Nej.
Citat:
"När hela deras ideologi utgår från att alla människors lika rätt att få vara och tycka som de vill"

Det där låter ju att vara riktigt trevligt. Framförallt Avpixlats läsare omfamnar det där. Men förtroendet för Expo finns inte. Östtyskland tex, stod för ungefär samma saker men ingen ville flytta dit för det för ingen trodde att det var ärligt menat.
Ja, visst är det trevligt med alla människors lika värde.

Citat:
"Utan att rasister och främlingsfientliga ska trycka ner...."

Att ni orkar. Det slår ju tillbaka på er själva, om ni nu ännu inte har fattat det.

Vad är det du inte förstår. Alla människor ska få vara som de själva vill utan att nån ska förtrycka den andre pga deras hudfärg, sexuella läggning, religion, osv... Vad är det som är så vidrigt med den tanken.

Rasister och främlingsfientliga hatar ju liberala värderingar, invandrare och just nu muslimer,( det skiftar från årtionde till årtioende vem som är fienden för tillfället.)

Vad är det som slår tillbaka? Man måste alltid stå upp för hederligheten. Rasism utgår från att mina vänner ska bort. Jag gillar inte det. Jag gör motstånd. Sköt dig själv och låt mig och mina vänner vara.
Citera
2013-08-12, 11:00
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Du börjar med "Tänk om...." Sen avslutar du det med "Pinsamt Aftonbladet, riktigt jävla Pinsamt"

Hur blev... "tänk om..." en sanning?

Läsförståelse är inte din starka sida förmodar jag.

Vad "stigma" skriver om är dels det tidigare "scoopet" som gjorde gällande att AP:s server låg i Nya Zeeland, vilket alltså var helt fel, och sedan spekulerar han/hon i huruvida AB kan ha något med nedsläckningen att göra den här gången.
Citera
2013-08-12, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Lågavlönad 12årig WT

Härligt med lite pampig musik, flaggor, rakade män, män, män, män, män... men för mig är det mer ett sektspel, lite lajvare så där... kutar omkring i skogen och leker: "nu tar vi över sverige igen..."

Men jag är å andra sidan liberal så jag anser att alla människors åsikter ska få framföras. Så bidrag till SvP är visserligen ok för mig. Fast ändå inte... eftersom SvP är ett antidemokratiskt parti så ska såna partier hållas korta. De ska slås tillbaka. Stora starka män, män, män, muskler och svenska flaggor ska slå stenhårt tillbaka mot rasist och nazister för att bevara sverige svenskt. För sverige är ett mångkulturellt land och jag är stolt över att vara svensk. Ni och era nationalromantiska lekar om fornstora dagar går för långt. Ni är som barn som leker mamma, pappa, barn fortfarande.

skärp dig och väx upp.

Bidrag är bra, men inte till cancersjukdomar.
Citera
2013-08-12, 11:03
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syntes
Tja, jag hyser ingen respekt för sidor som t.ex Aftonbladet och AvPixlat och liknande öht.

Med andra ord så läser du inga nyheter alls?
Citera
2013-08-12, 11:06
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Det KAN vara en missad faktura. Har själv råkat ut för detta i samband med serverhosting. Servern tas ner, man betalar snabbt som fan, det är helg och man måste vänta till måndagen så att "Billing deparment" kan verifiera betalningen.
Här har vi nog den troligaste anledningen, detta eller avsaknad av SLA som kunde åtgärdat så snart som möjligt. Naturligtvis är detta i så fall oerhört pinsamt...

hushlittledarling, du är ganska tröttsam i dina ständiga skitstormar mot alla som är i opposition mot invandringspolitiken men också mot värdekonservativa. Vi vet att du är frustrerad över att man lyckats få alltfler svenskar att öppna ögonen för den på alla sätt ohållbara politiken genom att bryta åsiktsmonopolet. Alltfler ser att deras verklighet inte stämmer överrens med Aftonbladets och SvDs.
Citera
2013-08-12, 11:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
[quote=hushlittledarling|44737992]
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Pissvenska.

Ja, jag tycker de gör ett kanonjobb för att lyfta fram främlingsfientlighet, rasism och fördomar oavsett från vilket håll den kommer. Bra jobbat. Keep it up!

Nej.

Ja, visst är det trevligt med alla människors lika värde.

Vad är det du inte förstår. Alla människor ska få vara som de själva vill utan att nån ska förtrycka den andre pga deras hudfärg, sexuella läggning, religion, osv... Vad är det som är så vidrigt med den tanken.

Rasister och främlingsfientliga hatar ju liberala värderingar, invandrare och just nu muslimer,( det skiftar från årtionde till årtioende vem som är fienden för tillfället.)

Vad är det som slår tillbaka? Man måste alltid stå upp för hederligheten. Rasism utgår från att mina vänner ska bort. Jag gillar inte det. Jag gör motstånd. Sköt dig själv och låt mig och mina vänner vara.
Att de flesta trådar måste förstöras av någon västerparasit som hela tiden drar tråden OT så det blir omöjligt att föra en vettig disskussion. Sköt dig själv själv och låt oss som är intresserad av vad som hänt Avpixlat men totalt ointresserad av din Expo antirassist propaganda forsätta disskussionen.
Citera
2013-08-12, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jo det heter så från er sida, "outbildade" (ni ska alltid trycka ned som de mobbare ni är). Det rätta ordet vore emellertid "obildade" vilket vare sig dess krönikörer eller läsare verkar vara. Avpixlat är intressant, varje dag. Gammelmedia däremot, konsumerar man knappt och skiten är beroende av skatt och presstöd för att överleva.

Det lätta livet, det är att bara följa med. Jag har märkt det i min egen yrkesroll. Att sälja (en massa skit), de möjligheterna finns. Att upplysa och att varna för säljarna, det blir genast svårare att leva på. Konstigt egentligen, då det finns en verklig nytta med att göra rätt istället för att blåsa folk, som du är med att göra.

Finns massor som gått i skolan och inte blivit bildade, de är obildade. Sen finns det de som inte ens gått i skolan och de är outbildade. Oavsett är det kunskapen i hjärnan, logiska tänkande, avsaknaden av sammanhang, historielösheten som gör de korkade.

Alternativmedia är inte=avpixlad. Det finns massor av sidor som är alternativ som står i rätt motsats till avpixlat och deras fotsoldater.

Gammelmedia är som media i övrig. en del av ett medialandskap där alla olika influenser florerar.
Det är avpixlat och ekeroth som skapat slaskmedia, gammelmedia och alternativmedia och sanningmedia för att framställa meningsmotståndarna som idioter och sig själva som nyfrälsta och nyvakna.
Ni är och kommer föralltid vara en sekt. Sekten har alltid sanningen för hur verkligheten ser ut. Ja, sektens sanning då... vi andra 90% har en annan verklighetsuppfattning... men men

Avpixlat är en sektsida för invandrares olika brott. Där finns inget om alla de invandrare som gör gott varje dag, i sverige, runtomkring i världen, Svenska företag gör gott i många länder. Invandrare i Sverige startar företag och anställer svenskar... Inte ett ord om det.
Avpixlat är ett skämt. Det är kan inte jämföra sig med gammelmedia. För gammelmedia tar upp allt från politik, nöje, kultur, sport, ekonomi, tv, bio, aktuella händelser... de har ett brett spektra av nyheter från hela världen. Medans avpixlat fokuserar på EN enda sak; invandrares belastning och brott.
Som sagt en sektsida.

Att du och dina vänner försöker få avpixlat att framstå som seriös mediakanal är faktiskt riktigt sorgligt. Det säger mer om dig. Du framstår som en clown som försöker bli tagen på allvar.

Vi alla andra ser och vet att A.P bara är en slaskblogg.
Och ekeroths propagandakanal för sektens medlemmar där han kan kasta ut hundben till fotsoldaterna som hetsas. Som sagt. En slaskblogg
Citera
2013-08-12, 11:12
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Härligt med lite pampig musik, flaggor, rakade män, män, män, män, män... men för mig är det mer ett sektspel, lite lajvare så där... kutar omkring i skogen och leker: "nu tar vi över sverige igen..."

Men jag är å andra sidan liberal så jag anser att alla människors åsikter ska få framföras. Så bidrag till SvP är visserligen ok för mig. Fast ändå inte... eftersom SvP är ett antidemokratiskt parti så ska såna partier hållas korta. De ska slås tillbaka. Stora starka män, män, män, muskler och svenska flaggor ska slå stenhårt tillbaka mot rasist och nazister för att bevara sverige svenskt. För sverige är ett mångkulturellt land och jag är stolt över att vara svensk. Ni och era nationalromantiska lekar om fornstora dagar går för långt. Ni är som barn som leker mamma, pappa, barn fortfarande.

skärp dig och väx upp.

Bidrag är bra, men inte till cancersjukdomar.
Skönt med vänsterpuckon som enbart kan gapa osanningar och okväden ! Det får en grinpäls och buffel som undertecknad att verka riktigt balanserad och saklig
Citera
2013-08-12, 11:13
Medlem
hushlittledarling tillför mycket till denna tråd. Han(?) är överlag tydlig med resonemang och visar på brister hos andra, och det finns stora brister.

Jag tror konspirationshögern helt enkelt tycker det är jobbigt när någon sakligt säger emot. En del klarar det bättre andra... inte.

Kommer avpixlat upp under kvällen när de i usa kan kolla om de fått betalt, så är det uppenbart vad som gäller, de har inte betalt sin faktura. Dock tror jag väl inte de vågar erkänna det var en sådan miss som är orsaken.
Citera
2013-08-12, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DellMannen
Oj vad du låter bitter. Är det pga Avpixlat har 100 ggr fler läsare än Expo eller att SD är nästan dubbelt så stora som V?

De får gärna ha 1000 gånger mer läsare... jag bryr mig inte om vem som har flest läsare.

Jag röstar inte på V. Mitt parti är större än SD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in