2013-08-09, 19:59
Medlem
MakkBrahs avatar
hej ska kicka igång min andra kur..

Är mellan 21-23år gammal, 191-193cm, 89-92kg..

Planen är
Testo e 500mg E5D kmr köra detta i 12 veckor, eller 16veckor.

Har även tänkt att köra AI 0.25 eod Letro. Från första sticket.. Har blivit tillsagd att Letro räcker(då jag har mini puffy nipps som jag fick av min första kur då jag hade ej pct eller nått förutom ryssfemmor, btw så är mina nips normala när jag duschar, gymmar, kallt o liknande..)

Vad har ni för åsikter? Ska jag även handla in nolva?
Kommer förmodligen köpa in Hcg också..
Citera
2013-08-09, 21:01
Medlem
Hej, undrar ifall någon vet om kvoten mellan Testosteron & Epitestosteron påverkas av andra prepp än testo, dvs påverkas den av winstrol/anavar/dbol eller tex något Prohormon. Anledningen till min fundering är att jag kan komma att bli testa, inte av Polisen utan av Socialtjänsten (inte för att jag är under 18) och dom utför enklare dopingtest som endast spårar ett fåtal ämnen, så det skulle vara relativt lätt att bara välja ett som inte fanns med på den listan OM det inte påverkar den där kvoten då.

Mvh
Citera
2013-08-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Built-to-last
Hej, undrar ifall någon vet om kvoten mellan Testosteron & Epitestosteron påverkas av andra prepp än testo, dvs påverkas den av winstrol/anavar/dbol eller tex något Prohormon. Anledningen till min fundering är att jag kan komma att bli testa, inte av Polisen utan av Socialtjänsten (inte för att jag är under 18) och dom utför enklare dopingtest som endast spårar ett fåtal ämnen, så det skulle vara relativt lätt att bara välja ett som inte fanns med på den listan OM det inte påverkar den där kvoten då.

Mvh

Förstår inte varför den kvoten inte skulle ändras. Du stängs ju ner iaf dessutom så du har ju inget testo i kroppen alls vid prov i så fall.

Mvh
Citera
2013-08-09, 23:47
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakkBrah
hej ska kicka igång min andra kur..

Är mellan 21-23år gammal, 191-193cm, 89-92kg..

Planen är
Testo e 500mg E5D kmr köra detta i 12 veckor, eller 16veckor.

Har även tänkt att köra AI 0.25 eod Letro. Från första sticket.. Har blivit tillsagd att Letro räcker(då jag har mini puffy nipps som jag fick av min första kur då jag hade ej pct eller nått förutom ryssfemmor, btw så är mina nips normala när jag duschar, gymmar, kallt o liknande..)

Vad har ni för åsikter? Ska jag även handla in nolva?
Kommer förmodligen köpa in Hcg också..

Kör testo-e 16 veckor, 12 veckor är absolut minimum, på gränsen till för lite enligt mig.

Ha letro hemma som ett safe-card. Använd det vid eventuell BT-utveckling.

Nolva ska du ha, efter kuren.

HCG är en lyx, men inget nödvändigt.
Citera
2013-08-10, 00:18
Medlem
MakkBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Kör testo-e 16 veckor, 12 veckor är absolut minimum, på gränsen till för lite enligt mig.

Ha letro hemma som ett safe-card. Använd det vid eventuell BT-utveckling.

Nolva ska du ha, efter kuren.

HCG är en lyx, men inget nödvändigt.

Alright, blir att handla in mer Testo e och Nolva.. Blir En kur på 16 veckor.

Men blev tillsagd av en preppare(inom BB) att för säkerhets skull köra 0.25mg från första sticket kuren ut, så minskar water retention, + att de kan minska min nuvarande (puffy nipps) o att jag inte behövde nolva.... :S

Känner mig rätt mind fucked..

Men kommer iaf köpa in Nolvadex och använda som pct

Tack Fenjal888

Mvh Makkbrah
Citera
2013-08-10, 00:29
Medlem
SjuSjuSjus avatar
dubbelskit
Senast redigerad av SjuSjuSju 2013-08-10 kl. 00:35.
Citera
2013-08-10, 00:33
Medlem
SjuSjuSjus avatar
Snart 40, vill bli "stor"

Nästan 190 cm och 105 kg, har ingen koll på fettprocent MEN magen är tjock! 110 cm runt buken. Målet är att ligga under 100cm på magen och över 100 kg vikt.

Träningserfarenhet är ca 6 år till och från mys gymmande. 1 år stadigt gymmande med 4 split = rygg, axlar, ben, bröst med biceps, triceps och underarmar en eller två ggr per vecka.

Tanken är testo e 250 e3 lr 4d för att efter ca 16 veckor eventuellt köra pct på nolva. Känner jag mig stark psykiskt efter det så en höjning till det dubbla under samma period.

ELLER! Köra 250 e7d mår jag bra efter ca 16 veckor så fortsätter jag sätta 250 e7d och nöjer mig med att må bra och bygga lite extra.

Min kost är 280 g protein 320 g kolhydrater och 130 g fett per dag.

Just ja, lite styrkestats: 100 bänk, 170 mark och 140 böj.

Inga kurer i bagaget. Vad skulle du rekomendera, eller vad har du som är runt 40 kört?

Tack
Citera
2013-08-10, 00:40
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjuSjuSju
Snart 40, vill bli "stor"

Nästan 190 cm och 105 kg, har ingen koll på fettprocent MEN magen är tjock! 110 cm runt buken. Målet är att ligga under 100cm på magen och över 100 kg vikt.

Träningserfarenhet är ca 6 år till och från mys gymmande. 1 år stadigt gymmande med 4 split = rygg, axlar, ben, bröst med biceps, triceps och underarmar en eller två ggr per vecka.

Tanken är testo e 250 e3 lr 4d för att efter ca 16 veckor eventuellt köra pct på nolva. Känner jag mig stark psykiskt efter det så en höjning till det dubbla under samma period.

ELLER! Köra 250 e7d mår jag bra efter ca 16 veckor så fortsätter jag sätta 250 e7d och nöjer mig med att må bra och bygga lite extra.

Min kost är 280 g protein 320 g kolhydrater och 130 g fett per dag.

Just ja, lite styrkestats: 100 bänk, 170 mark och 140 böj.

Inga kurer i bagaget. Vad skulle du rekomendera, eller vad har du som är runt 40 kört?

Tack
Tycker du har helt rätt mentalitet. Däremot skulle jag sätta minst e5d, hellre e4d. Annars ser det finfint ut. Det sägs dessutom att din tillvaro kommer förbättras markant, eftersom ditt humör går upp
Citera
2013-08-10, 15:45
Medlem
Är det någon som vet något om dianabolic Peter på Facebook?
Är han seriös eller är han en bluff?
Citera
2013-08-10, 15:54
Medlem
BigLuciphers avatar
Ska köra testo men tänkte ha något hemma för att lägga på i slutet för att deffa sista veckorna innan PCT.

Nån som kört t3 och vet om det är effektivt med testo?
Har läst om winstrol men det lockade inte så mycket, har provat efedrin men vet inte hur det är med konstant hög puls på testo, bra eller dåligt?
Citera
2013-08-10, 16:54
Medlem
Cplhassans avatar
Hej!

Har lite tankar på att kicka igång en Testo-E kur 250 ML. 1 stick i veckan, alltså vara on året om. Bara testo-E. Någon som gör det och har några tankar & synpunkter ?!

Är 23 år
180 cm
Vikt 82
Tränat seriöst i 2 år

Mvh CplHassan
Citera
2013-08-10, 16:55
Medlem
BigLuciphers avatar
Och sen min egenfantiserade nojja, som ni mer än gärna får dementera och slå ner på:

Testosteron = större muskler, hjärta = muskel, summa: läskigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in