Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-09, 08:38
Bannlyst
Har märkt att några som gillat Svenskarnas Parti / Realisten på facebook har asiatiska fruar . Kan det vara så att några eller rent av många som gillar Svenskarnas Parti på facebook inte riktigt har koll på hur radikalt partiet är?

Har hört många SvP:are säga att SD:s sympatisörer är mer radikala än partiets politik, kanske är det tvärtom i SvP?
Citera
2013-08-09, 09:59
Medlem
Karbonats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av briska
Har märkt att några som gillat Svenskarnas Parti / Realisten på facebook har asiatiska fruar . Kan det vara så att några eller rent av många som gillar Svenskarnas Parti på facebook inte riktigt har koll på hur radikalt partiet är?

Har hört många SvP:are säga att SD:s sympatisörer är mer radikala än partiets politik, kanske är det tvärtom i SvP?
eller så har de tröttnat på sina thailuder
Citera
2013-08-09, 10:08
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:

Dem med asiatiska fruar gillar Realisten, inte Svenskarnas Parti.
Citera
2013-08-09, 10:21
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:

Dock så är iallafall RF emot att folk på resor kanske blir kära i folk av annan ras. Lyssna på radio framåt avsnitt 13 och lyssna från 2:03:30. d13a76d516d9dec20c3d276ce028ed5089ab1ce3dae902ea1d 01cf8137d5ce5c4ad9&c där resonerar de kring rasblandning och sånt.
Citera
2013-08-09, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vhaftresfhvcvbse
Dem med asiatiska fruar gillar Realisten, inte Svenskarnas Parti.
Nja jag har sett de som gillat båda .
Citera
2013-08-09, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Dock så är iallafall RF emot att folk på resor kanske blir kära i folk av annan ras. Lyssna på radio framåt avsnitt 13 och lyssna från 2:03:30. d13a76d516d9dec20c3d276ce028ed5089ab1ce3dae902ea1d 01cf8137d5ce5c4ad9&c där resonerar de kring rasblandning och sånt.
antar att du menar att RF inte är emot det? Känns ändå underligt att folk boende i Sverige med asiatiska fruar skulle stödja Svenskarnas Parti.
Citera
2013-08-09, 13:24
Medlem
Partiet kan ju inte lastas för att en och annan enskild tokstolle som egentligen inte borde gilla partiet gör det ändå. Jag har även sett riktiga utomeuropeer som tryckt "gilla" på SvP:s facebooksida. Förmodligen rör det sig om folk som inte förstår vad det är dom trycker på elelr så är det folk som har för vana att trycka gilla på allt som dyker upp i deras webbläsare, det finns ju sådana också.
Citera
2013-08-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Partiet kan ju inte lastas för att en och annan enskild tokstolle som egentligen inte borde gilla partiet gör det ändå. Jag har även sett riktiga utomeuropeer som tryckt "gilla" på SvP:s facebooksida. Förmodligen rör det sig om folk som inte förstår vad det är dom trycker på elelr så är det folk som har för vana att trycka gilla på allt som dyker upp i deras webbläsare, det finns ju sådana också.
Eller så är det helt enkelt folk som inte ens bor i Sverige, som trycker på gilla för att de stödjer SvP i Sverige. Jag har sett araber som gillat partiet som har arabisk skrift, vilket med väldigt stor sannolikhet tyder på att de knappast bor här.
Citera
2013-08-09, 13:38
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:

Många som tröttnar på SD som mjuknat och har då hört talats lite om SvP och trycker på gilla utan att ha någon aning om vad. Har haft många diskussioner med sådant folk på facebook. Det brukar sluta med att de inser att SvP inte är som det "gamla SD" som dom vill ha tillbaka.
Citera
2013-08-09, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Många som tröttnar på SD som mjuknat och har då hört talats lite om SvP och trycker på gilla utan att ha någon aning om vad. Har haft många diskussioner med sådant folk på facebook. Det brukar sluta med att de inser att SvP inte är som det "gamla SD" som dom vill ha tillbaka.

Nej, men det är ju en självklarhet att det inte går att Bevara Sverige Svensk när det finns över 1,5 miljoner utomeuropeiska främlingar i landet. Ett svenskt sverige är målet, men medlen är anpassade efter omständigheterna.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-08-09 kl. 14:07.
Citera
2013-08-09, 14:29
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag vill sterilisera alla rasfrämlingar som bor i Sverige. Biologin är prio ett för mig.

Vill SvP ha mig?
Citera
2013-08-09, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Jag vill sterilisera alla rasfrämlingar som bor i Sverige. Biologin är prio ett för mig.

Vill SvP ha mig?
Vad var frågan? Ha dig hur? Som medlem?
Senast redigerad av Straybullet 2013-08-09 kl. 14:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in