2013-08-09, 00:08
Medlem
Min flickvän har varit bortrest i en vecka och kommer hem i helgen. Vi hade ett litet bråk häromdagen som dock löste sig bra. Men nu har jag tänkt att överraska henne med något tills hon kommer hem. Jag vet bara inte vad jag ska göra.
Helst något enkelt bara och inget som kostar för jävla mycket. Vill bara pigga upp henne.
Några förslag på vad jag kan hitta på?
Kan tillägga att vi fortfarande bor hemma båda två och är under 20 år..
Senast redigerad av Trixnisse 2013-08-09 kl. 00:15.
Citera
2013-08-09, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trixnisse
Min flickvän har varit bortrest i en vecka och kommer hem i helgen. Vi hade ett litet bråk häromdagen som dock löste sig bra. Men nu har jag tänkt att överraska henne med något tills hon kommer hem. Jag vet bara inte vad jag ska göra.
Helst något enkelt bara och inget som kostar för jävla mycket. Vill bara pigga upp henne.
Några förslag på vad jag kan hitta på?

Dick in a box
Citera
2013-08-09, 00:10
Medlem
Northstylerxs avatar
Nya vinglas kan vara trevligt?

Asså, har hon sagt hon behöver något? Försök minnas det. Då tycker hon det är bra du lyssnar
Citera
2013-08-09, 00:12
Medlem
likearollingstones avatar
Laga en god middag och hyr film. Eller gå på bio kanske?
Citera
2013-08-09, 00:15
Bannlyst
En bakomfummlare eller MC Donalds
Citera
2013-08-09, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likearollingstone
Laga en god middag och hyr film. Eller gå på bio kanske?

Det skulle jag uppskatta.
Citera
2013-08-09, 01:07
Medlem
NubArtss avatar
Bygg något fin dekoration i trä kanske? Personligt och bra :)
Citera
2013-08-09, 01:25
Medlem
Itons avatar
Tillägna en kväll åt henne. Bjud över henne hem. Lite film, massage med schysst musik till, mat du lagat till för henne (även om du skulle råka vara en kratta på matlagning lär hon uppskatta att du försöker), ta henne på en långpromenad (ett tips - under helgen skulle det vara meteoritfall - promenaden kan bli mkt mysigare om ni skulle råka se några sådana). Här har du ett par generella tips som brukar fungera men om du kan göra ngt för henne som hon velat ett tag så ska du nog se att det blir än mer uppskattat.

Tala gärna om sen hur det gick!
Citera
2013-08-09, 02:11
Bannlyst
Är du en riktig man, så sätter du på henne ordentligt och det ska räcka med det.
Citera
2013-08-09, 02:16
Bannlyst
Gör något roligt tillsammans bara, vad ni tycker är kul vet jag inte. Sen gör något personligt som hon eventuellt skulle uppskatta.

Jag vet inte riktigt, gett upp det där.
Citera
2013-08-09, 02:26
Medlem
Ett hårt pök löser allt
Citera
2013-08-09, 02:36
Medlem
Ha du badkar? Bjud på ett mysigt hemmaspa med en tillkommande massage och hon kommer älska dig resten av livet!!

Allt du behöver är två billiga ansiktsmaskar (det är viktigt att du också använder en så att ni delar på upplevelsen), badsalt eller badolja, massageolja, billigt vin, musik, jordgubbar eller vindruvor och tända ljus.

Edit: Tjejer ska tydligen bli kåta av vaniljlukt så du kan ju köpa doftljus i vanilj. Finns riktigt smarriga på Åhlens.
Senast redigerad av sabbas 2013-08-09 kl. 02:39.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in