2013-08-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secret1
I@a var hon din vän?

Kände henne för några år sedan har fortfarande inte träffat henne sen ca 2004, ÄVEN om hon och Di*a umgåtts under åren har det inte blivit av att jag träffat IF under den tiden.
Citera
2013-08-08, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Patetisk kommentar i ett inlägg på Db´s logg...

Jock O'Bastard Fick precis detta inlägg kopierat från flashback av en vän..
(Som någon s.k "vän" till Dennis postat där)
En hälsning till alla horor som sitter där & svamlar massa skit om honom:
Ni är inget annat än ryggradslösa hyenor som gömmer er bakom anonymitet.
Vidriga löss!

Lägg inte ut skiten här dom har redan rätt folk vi vet varför och hur? Synd att ingen varnade henne för hennes Vänner Case closed. Som jag sa för en timme sedan varför hjälpte dom AJ och vilka straff får dom eller tyckte dom att detta var fräckt?
Citera
2013-08-08, 21:18
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Han är min vän. Jag är varken kär eller betuttad eller förälskad i AJ, han har inte heller hotat mig och jag har aldrig varit rädd för AJ.
Den som sitter och påstår annat känner uppenbarligen inte varken mig eller AJ.
Det är den enda kommentaren jag har om min vänskap med AJ.
Ok, tack för svaret.

Har AJ haft någon som helst påverkan genom ditt användarnamn miggafrii här på fb?
Citera
2013-08-08, 21:19
Medlem
panzertaxs avatar
Jag hoppas också det är rätt person för anhörigas skull. Och för utredningens skull.

Å T*B du vet mer än vad du skriver här, den saken är klar. För ditt o för dina barns bästa så är det dags o börja prata med polisen på riktigt nu. Du vill inte att dina barn ska bli förknippade med ett mord. Det du vet och tydligen visste på söndagen bör polisen få vetskap om. Vartenda ord.
Citera
2013-08-08, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Lägg inte ut skiten här dom har redan rätt folk vi vet varför och hur? Synd att ingen varnade henne för hennes Vänner Case closed. Som jag sa för en timme sedan varför hjälpte dom AJ och vilka straff får dom eller tyckte dom att detta var fräckt?
Vi har varken en aning om varför eller hur.. eller vet du något som vi andra dödliga inte fått reda på? Berätta gärna hur allting gått till och varför, tack.
Och vad vet du ifall folk har varnat henne för sitt umgänge eller inte?
Citera
2013-08-08, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Vad har du att dölja?

Fråga de föesta andra här inne andra, dom verkar veta mer än jag i den frågan du...

Det var detta jag hade att säga om denna saken här inne i detta forum, så spara på krutet. Har ni fler frågor välkommen att maila mig på Facebook.
Citera
2013-08-08, 21:21
Medlem
Jag hade förmodligen fel med min brunn teori. Vi kan ju i alla fall hoppas.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17264661.ab

Vad tror ni kommer att hända? Är det AJ som är gärningsman tro?

Mitt personliga tycke är att liket är väldigt konstigt placerat?
Citera
2013-08-08, 21:22
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Håller med dig men vill ändå skapa debatt Idas föräldrar Kunde ha haft bättre koll på läget? Eller?
Vad jag förstår kände dom hennes pojkvänner?

Jag hade försökt påverka mitt barn om jag tyckte hon umgicks i fel kretsar men man vet ju inte hur deras förhållande var och en del ungdomar fungerar ju så att ju mer du försöker styra dem desto skiter de i vad föräldrarna säger. Kan till och med få fel effekt i slutänden. Kanske den här fruktansvärt tragiska historien kan ruska om en och annan så att de bryr sig mer. Så att inga föräldrar någonsin mer tolererar att ens barn har nasseflaggan på väggen till sitt rum.

I*as pappa bör ju rimligtvis ha känt till AJ i alla fall även om han nu inte sägs vara hennes pojkvän.
Citera
2013-08-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Eller Lannaån om det nu är nära Ås?

Det är Lannaån som rinner där, den kan variera väldigt i volym, nu borde den vara mer eller mindre uttorkad men vid vårflod eller mycket regn är den fylld till sina breddar, kanske var mycket vatten för 6v sen?
Citera
2013-08-08, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsgarO
Morot är ganska välkänd ja, och ja I*as pappa visste garanterat vad han var för en, men...Myndiga personer bestämmer själva vilka de umgås med, iaf gjorde jag det när jag var över 20 och också mina vuxna barn gör det. Man kan försöka påverka innan, men det går inte att förbjuda en vuxen människa att göra som hon vill.

Bara en parentes; Det finns säkert många som inte vet vem Morot eller t ex Cl*ff är, jag känner då inte alla de övriga dryga 55000 som bor i den här "hålan", vissa blir dock mer kända än andra av olika anledningar.

Nej trollhättan är inte så litet att alla känner alla. 55000 personer....

Din beskrivning stämmer dock ganska bra in på grästorp och området däromkring.
Citera
Avslutad
Miggafrii, har du hittills kännt dig hotad av C*iff?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Vi har varken en aning om varför eller hur.. eller vet du något som vi andra dödliga inte fått reda på? Berätta gärna hur allting gått till och varför, tack.

Enkelt hon ville göra slut inte AJ, kanske t.om hon hade börjat träffa någon annan?
Hur lätt är det för en person som AJ att träffa en ung kvinna som henne? De flesta kvinnor som är normala springer nog när AJ visar sig och dom är inte ens under 30år..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in