2013-08-08, 16:01
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
Får jag fråga vad kvinnan menar med att "vi" samarbetar med Wikileaks, Assange, Manning och Snowden? Låter ju på kvinnset som att Flashback koordinerar flyktplaner åt dem...samt något om Wikileaks.
Tror mer att hon vill lura USA till att fort som fan stänga ner fb för vidare undersökningar, då det diskuteras så mycket om allt ovannämnda.
Citera
2013-08-08, 16:08
Medlem
largemans avatar
puh. låt inte detta hända igen. jag tog hand om både disk och städning igår!
nu är det alldeles rent här och jag hittar inget..
Citera
2013-08-08, 16:12
Medlem
Så mycket fattigare värld utan fb. Skönt att man är upp igen
Citera
2013-08-08, 16:19
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Jag märkte ingenting alls , jag kan tänka mig att många fick besöka akuten och så när forumet var nere , men nu vet vi ju orsaken till åkommat , hoppas bara nu att det inte blir biverkningar .
Citera
2013-08-08, 16:20
Medlem
PingeKSs avatar
Tror inte det var nån server som strulade utan ett kabelbrott som orsakade stoppet.
Mina egna servrar har råkat ut för samma problem en gång, då var det en grävmaskin som grävde av en optisk kabel.
Kan tillägga att dom INTE står i Sverige.
Citera
2013-08-08, 16:25
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingeKS
Tror inte det var nån server som strulade utan ett kabelbrott som orsakade stoppet.
Mina egna servrar har råkat ut för samma problem en gång, då var det en grävmaskin som grävde av en optisk kabel.
Kan tillägga att dom INTE står i Sverige.
Orsaken nämns såväl flera gånger i tråden och dessutom i ett moderatormeddelande, så ja - det är sannolikt att det var ett fiberbrott i Danmark. Typ 100% sannolikt.

Citera
2013-08-08, 16:39
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Får jag fråga vad kvinnan menar med att "vi" samarbetar med Wikileaks, Assange, Manning och Snowden? Låter ju på kvinnset som att Flashback koordinerar flyktplaner åt dem...samt något om Wikileaks.
Hon är rubbad, så tipset är att göra som alla andra och inte fästa någon vikt vid hennes svammel och lögner.
Citera
2013-08-08, 17:20
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Denna Linda var inte orsaken till att FB var nere. Läs tråden.

Jo jag har läst tråden.
Även läst hennes tok-inlägg inatt där hon påstod sig ligga bakom. Hade det gällt en vanlig människa hade man inte brytt sig, men vi som känner tok-fan från Kalmar vet att hon om någon skulle faktiskt kunna få för sig att gräva upp en ledning och fila av trådarna med samma vinkelslip som den hon använder för sina egna naglar.
Så chansningen med LP aka "DEN MISSLYCKANDE MODELLEN" var ju inte helt tagen ur luften.

Håller dock med onkel Gunnar att det kan finnas vissa tvivel då människan aldrig ens lyckats skaffa sig ett jobb.

Men hur kan det vara så att det på kort tid ändrats regler, varningar och avstängningar som inte är giltiga, rykten om försäljning, nya datalagar och sedan plötsliga nedstägningar? Klart folk spekulerar bäste admin om forumet är under angrepp eller ej?
Citera
2013-08-08, 17:55
Medlem
Bara-Robins avatar
Herre gud vad tomt internet vart utan Flashback! Man vet inte vad man har förrens man saknar det. Skönt att det är tillbaka!
Citera
2013-08-08, 17:58
Bannlyst
Citat:
Vilken kvinna?
Citera
2013-08-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur länge låg forumet nere, måste varit 5-6 timmar?

Citat:
Ursprungligen postat av Lodjuren
Jag kollade på Nya ämnen i morse, minns inte exakta klockslag men jag tror att det var ett glapp på nystartatde ämnen omkring 21:30-03:30 (+/- 20 min?). Omkring sex timmar kanske?

Tillägg: Senaste trådstart innan stoppet var kl. 21:22, första nya trådstart efter stoppet var 03:30.

Den första posten i denna tråd postades 2013-08-08 03:30
https://www.flashback.org/sp44668798
Den näst närmast föregående post, postades 2013-08-07 21:24
https://www.flashback.org/sp44668796
Citera
2013-08-08, 18:08
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Vilken kvinna?

Sök på forumet
Finns otaliga trådar om varelsen.
Tror hennes ena tråd låg överst på heta ämnen under flera månaders tid.
Man bara nonchalera henne då alla hennes skruvar är lösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in