2013-08-08, 15:53
Medlem
Golachabs avatar
Är rumppumpning ens den vanligaste homosexuella formen? Fick för mig att fellatio var den dominerade varianten. Vilket som har jag svårt att se att något bör straffas med döden.
Citera
2013-08-08, 15:57
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Det är 18-årsgräns på Flashback. Om du är äldre än 18 så måste du har grova problem.

Citat:
Ursprungligen postat av MannenBakomDig
Falsk analogi.

OM du nu vill spela smart och ge dig in på argumentationsfel-spåret, då kan 'Celenos' kommentar möjligen vara en falsk dikotomi, men inte en falsk analogi.

Försökar du medvetet att demonstrera din oförmåga till att delta i en vettig dialog, eller är du för inkompetent till att inse att du är inkompetent?
Citera
2013-08-08, 15:58
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så du menar alltså att fertila människor "står över" icke-fertila? Nån som är född steril står per automatik under dig? En kvinna i klimakteriet står under dig?

Absolut.

Citat:
Så du menar alltså att fertila människor "står över" icke-fertila? Nån som är född steril står per automatik under dig? En kvinna i klimakteriet står under dig?

Naturligtvis.

Det beror på om kvinnan har skitit ut en unge innan hon blev fertil.

Citat:
Då vet vi det. Din drivkraft för att debattera homosexualitet är alltså att få dem att förstå att de "står under" dig?

Vad innebär förresten "står över" och "står under"?

Att en grupp är bättre än en annan. Dvs en grupp är mera önskvärd.

Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Precis, som t.ex. att manifestera sig offentligt på samma villkor som andra.

Då får man också räkna med att det sticker folk i ögonen. Ett exempel är Jehovas Vittnen, fast det är väl falsk analogi. Som du fint brukar skriva om mina argument.

Citat:
Såsom att ligga lågt och inte manifestera sig för tydligt, så du inte blir störd av dom.

Korrekt.

Citat:
VARFÖR är detta ett relevant perspektiv för vad-det-nu-är-du-egentligen-vill-komme-till i din röriga "vi är alla lika, men några är lite mera lika än andra" 'argumentation'?

Jag retar mig på homosexuella som är stolta över sin sexualitet. Det är fånigt och dumt enligt mig. Ja, det är ingen fakta. Jag stör mig på det. Homosexuella som är tysta om sin läggning har jag inget problem med.
Citera
2013-08-08, 16:00
Medlem
Armaitis avatar
Citat:
Då får man också räkna med att det sticker folk i ögonen. Ett exempel är Jehovas Vittnen, fast det är väl falsk analogi. Som du fint brukar skriva om mina argument.

Jag retar mig på homosexuella som är stolta över sin sexualitet. Det är fånigt och dumt enligt mig. Ja, det är ingen fakta. Jag stör mig på det. Homosexuella som är tysta om sin läggning har jag inget problem med.

Byt ut homosexuella mot muslimer så kan du be alla högljudda muslimer hålla mun med samma argument. Vad sägs?
Citera
2013-08-08, 16:11
Medlem
netopyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
De finns två sorters homos.

1 De riktiga
2 De som bott i innerstan för länge och tappat kontakten med sin hetrosexualitet de hade som unga.

du glömmer den kategori du kanske själv ingår i.

3 De som är osäkra på sin sexualitet. yttrar sig ofta i att man försöker hålla upp en fasad av att vara normal. inte ovanligt att man som kille blir aggressiv mot bögar. en människa som är säker på sin egen sexualitet kan med lätthet ignorera eller inte bry sig om andras sexuella preferenser.

förklara gärna varför din ilska verkar rikta sig mot just homosexuella män? varför inte kvinnor?

utifrån din personlighet här så antar jag att du inte har det jättelätt att träffa tjejer. du borde vara glad då bögarna lämnar mer tjejer åt dig

och nej, jag är inte gay.
Citera
2013-08-08, 16:15
Medlem
Armaitis avatar
Det jag reagerar emot väldigt starkt är att hade man lagt lika mycket energi åt att diskutera Krig, svält, elände, förtryck i islamiska länder, kvinnoförtryck m.fl. så hade man inte behövt leva i "otrognas" länder utan hade kunnat leva i fred i hemlandet och slippa se "eländet" i dessa länder men nejdå, lägg ner all er energi på vad folk stoppar i sina hål dag in och dag ut. Det är säkert mycket mer produktiv.
Citera
2013-08-08, 16:16
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Jag förstår. P.g.a. DIN elitism ... med underlag i din icke-homofobiska homokritiska-nånting .... är du tillfälligt 'allierad' med religions-fascismen som har SINA elitistiska 'förklaringer' till ett hierarkisk system.

Citat:
Då får man också räkna med att det sticker folk i ögonen.

"Folk" som religionsfascister, öppet homofobiska eller closet-homofober.

Citat:
Ett exempel är Jehovas Vittnen, fast det är väl falsk analogi. Som du fint brukar skriva om mina argument.

Nej, jag skrev att sociala manifestationer av homosexualitet är mindra pådyvlande än extremist-abrahamismens proselytering.

Citat:
Jag retar mig på homosexuella som är stolta över sin sexualitet.

Jag är "stolt" över min motorcykel, vilket egentligen är tämligen idiotisk. Och detta till trots för att min motorcykel inte kan förplanta sig (--> DET är en falsk analogi).

Citat:
Det är fånigt och dumt enligt mig.

Du är liksom inte i en position där du har 'råd' med att kritisera andra för dumhet.

Citat:
Ja, det är ingen fakta. Jag stör mig på det. Homosexuella som är tysta om sin läggning har jag inget problem med.

Jag har .... på detta forum ...... ung. 13.000 inlägg bakom mig, där jag har bemötat icke-fakta religions-inlägg. Men jag har ännu inte kommit till den punkten, där jag generellt förespråkar tystnad p.g.a. personlig idiosynkrasi.
Citera
2013-08-08, 16:23
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Och du blev lite ledsen i ögat när jag konstaterade att du var en fascist? Kanske läge att se sanningen i vitögat?

Vad innebär det att någon är bättre? Ska det få några praktiska applikationer?
Citera
2013-08-08, 16:25
Medlem
Citat:
Det beror på om kvinnan har skitit ut en unge innan hon blev fertil.
Har hon lyckats med det så står hon över oss alla.
Citera
2013-08-08, 16:30
Medlem
Men herregud ^^ Homosexulaitet år 2013 är väl ingen som helst att ens förundras över. Jag förstår inte problemet. All kärlek är väl vacker. Låt folket älska vem och med vem de vill.
Citera
2013-08-08, 16:30
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Citat:
Jag förstår. P.g.a. DIN elitism ... med underlag i din icke-homofobiska homokritiska-nånting .... är du tillfälligt 'allierad' med religions-fascismen som har SINA elitistiska 'förklaringer' till ett hierarkisk system.

Mhm.. Jag är elitisk av mig för jag tycker att provrörsbarn är onaturligt. Jag är elitisk utav mig för jag påpekar att det är bättre att vara hetero än homo. Visst, visst. Jag är jättehemsk.

Ja, jag tror på hierarki.

Citat:
"Folk" som religionsfascister, öppet homofobiska eller closet-homofober.

Jag tillhör ingen av de kategorierna.

Citat:
Jag är "stolt" över min motorcykel, vilket egentligen är tämligen idiotisk. Och detta till trots för att min motorcykel inte kan förplanta sig (--> DET är en falsk analogi).

Det är helt okej att motorcykeln inte kan fotplanta sig.

Citat:
Jag har .... på detta forum ...... ung. 13.000 inlägg bakom mig, där jag har bemötat icke-fakta religions-inlägg. Men jag har ännu inte kommit till den punkten, där jag generellt förespråkar tystnad p.g.a. personlig idiosynkrasi.

Nån gång ska vara den första.

Citat:
Och du blev lite ledsen i ögat när jag konstaterade att du var en fascist? Kanske läge att se sanningen i vitögat?

Ja, jag tyckte att det var onödigt. På vilket sätt har jag förtryckt någon?

Citat:
Ursprungligen postat av Flarn
Har hon lyckats med det så står hon över oss alla.

Åtminstone homosexuella.
Citera
2013-08-08, 16:31
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Självklart inte. Däremot tar jag för givet att mina föräldrar har skapat mig på normalt sätt.
Tar för givet? Om du bara visste!
Citat:
Det är en kemisk befruktning.
"Kemisk befruktning"? Kvinnans ägg befruktas av mannens spermier och ungen växer i kvinnan, precis som vanligt.
Citat:
Falsk analogi.
Nej, det är inte en "falsk analogi". Det är en observation av vad du skriver i kombination med erfarenhet av vad människor i olika åldrar brukar ha för livsåskådningar.

Du lär ju knappast vara särskilt gammal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in