Citat:
Ursprungligen postat av MannenBakomDig
Att en grupp är bättre än en annan. Dvs en grupp är mera önskvärd.
Jag förstår. P.g.a. DIN elitism ... med underlag i din icke-homofobiska homokritiska-nånting .... är du tillfälligt 'allierad' med religions-fascismen som har SINA elitistiska 'förklaringer' till ett hierarkisk system.
Citat:
Då får man också räkna med att det sticker folk i ögonen.
"Folk" som religionsfascister, öppet homofobiska eller closet-homofober.
Citat:
Ett exempel är Jehovas Vittnen, fast det är väl falsk analogi. Som du fint brukar skriva om mina argument.
Nej, jag skrev att sociala manifestationer av homosexualitet är mindra pådyvlande än extremist-abrahamismens proselytering.
Citat:
Jag retar mig på homosexuella som är stolta över sin sexualitet.
Jag är "stolt" över min motorcykel, vilket egentligen är tämligen idiotisk. Och detta till trots för att min motorcykel inte kan förplanta sig (--> DET är en falsk analogi).
Citat:
Det är fånigt och dumt enligt mig.
Du är liksom inte i en position där du har 'råd' med att kritisera andra för dumhet.
Citat:
Ja, det är ingen fakta. Jag stör mig på det. Homosexuella som är tysta om sin läggning har jag inget problem med.
Jag har .... på detta forum ...... ung. 13.000 inlägg bakom mig, där jag har bemötat icke-fakta religions-inlägg. Men jag har ännu inte kommit till den punkten, där jag generellt förespråkar tystnad p.g.a. personlig idiosynkrasi.