Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-07, 20:08
Medlem
Nyenskantzs avatar
Jag har en fråga angående SvP:s hemsida och skulle uppskatta svar från någon officiell representant, typ Dan

Kollade för skojs skull i Wayback Machine om hemsidan ändrats tidigare och fann av förvåning att den sett likadan ut sedan partiet grundades (folkfronten.nu). Här är en länk: http://web.archive.org/web/20081217024356/http://www.folkfronten.nu/ - jämför med nuvarande hemsida: http://www.svenskarnasparti.se/. Är det inte dags snart för en uppdatering av hemsidan, med utökat innehåll och snyggare design? Jag har för mig att det snackades om en ny hemsida redan för ett år sedan, men nu är det verkligen dags tycker jag. Till valet är en snygg hemsida tillsammans med snygg (och slagkraftig) propaganda mycket viktigt!
Citera
2013-08-07, 20:33
Medlem
Hur går det med det migrationspolitiska dokumentet? Är det pågång?
Citera
2013-08-07, 21:22
Medlem
Snake-Blakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSundbeck
Även Aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17258512.ab

Vad bra att Aftonbladet skriver om Revolutionära Fronten. Gratis reklam bekostad av etablissemanget!
Citera
2013-08-08, 12:17
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyenskantz
Jag har en fråga angående SvP:s hemsida och skulle uppskatta svar från någon officiell representant, typ Dan

Kollade för skojs skull i Wayback Machine om hemsidan ändrats tidigare och fann av förvåning att den sett likadan ut sedan partiet grundades (folkfronten.nu). Här är en länk: http://web.archive.org/web/20081217024356/http://www.folkfronten.nu/ - jämför med nuvarande hemsida: http://www.svenskarnasparti.se/. Är det inte dags snart för en uppdatering av hemsidan, med utökat innehåll och snyggare design? Jag har för mig att det snackades om en ny hemsida redan för ett år sedan, men nu är det verkligen dags tycker jag. Till valet är en snygg hemsida tillsammans med snygg (och slagkraftig) propaganda mycket viktigt!

Den nya hemsidan är på gång (och den blir riktigt snygg). Om du kollar lite längre tillbaka i tråden så har det redan nämnts.
Citera
2013-08-08, 12:53
Medlem
baggebo1s avatar
En vänsterextremist fick idag en klapp på axeln av tingsrätten för vandaliseringen av en SvP:ares bostad och ett senare försök att knivmörda densamme. Igår skrev media om den organiserade kampanjen mot partiet och dess sympatisörer. Trots detta inte ett ord från partiet. En tam tweet från partiledaren där han hoppas att "de drabbade står på sig". SvP har uppenbarligen ingen som helst strategi för att bemöta vänstervåldet förutom att blunda, vissla och hoppas att det försvinner.
Citera
2013-08-08, 13:06
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
SvP har uppenbarligen ingen som helst strategi för att bemöta vänstervåldet förutom att blunda, vissla och hoppas att det försvinner.

Så om man inte skriver ut sin strategi på flashback så finns den inte?
Citera
2013-08-08, 13:07
Medlem
baggebo1s avatar
Varje gång Gyllene Gryning blir utsatta för något liknande är det krigsrubriker i den egna pressen. Man manar till samling, solidaritet, stöd, uppmuntran, motstånd. När en SvP:are utsätts är det helt tyst, sen får man läsa om det i vänsterextrema publikationer eller i msm flera månader efteråt. SvP är ett parti på stark framväxt och måste börja agera. Oavsett vilken väg man väljer så måste man visa att det här inte är något man accepterar.
Citera
2013-08-08, 13:08
Medlem
Citat:
En vänsterextremist fick idag en klapp på axeln av tingsrätten för vandaliseringen av en SvP:ares bostad och ett senare försök att knivmörda densamme. Igår skrev media om den organiserade kampanjen mot partiet och dess sympatisörer. Trots detta inte ett ord från partiet. En tam tweet från partiledaren där han hoppas att "de drabbade står på sig". SvP har uppenbarligen ingen som helst strategi för att bemöta vänstervåldet förutom att blunda, vissla och hoppas att det försvinner.

Du är ju dum i huvudet som tror att ett parti skulle ha "strategier" för att bemöta våld!!

Vad har socialdemokraterna för "strategi" för att bemöta våldsextremister tror du??

NI?/dom lyckades inte uppnå något genom det våld som förr riktades mot Sd och nu tror dom att än mer ideologiskt övertygade människor skulle låta sig tystas!
Citera
2013-08-08, 13:09
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Så om man inte skriver ut sin strategi på flashback så finns den inte?
Det är ju ännu värre om man har en strategi och den ser ut som den gör: Acceptera allt våld mot partiet, gör inget motstånd, skriv inte om det man utsätts för för att informera allmänheten eller för att mana till solidaritet inom gruppen. Låt det bara ske.
Citera
2013-08-08, 13:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Du är ju dum i huvudet som tror att ett parti skulle ha "strategier" för att bemöta våld!!

Vad har socialdemokraterna för "strategi" för att bemöta våldsextremister tror du??

NI?/dom lyckades inte uppnå något genom det våld som förr riktades mot Sd och nu tror dom att än mer ideologiskt övertygade människor skulle låta sig tystas!
Hade socialdemokraterna blivit bemötta med systematiskt, organiserat våld så kan du ge dig fan på att de hade haft en strategi mot det. Är du på riktigt? Men du bekräftar alltså att SvP:s "strategi" är som SD:s: Blunda och hoppas att det går över.
Citera
2013-08-08, 13:18
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Det är ju ännu värre om man har en strategi och den ser ut som den gör: Acceptera allt våld mot partiet, gör inget motstånd, skriv inte om det man utsätts för för att informera allmänheten eller för att mana till solidaritet inom gruppen. Låt det bara ske.

Varför tror du att strategin ser ut så?

Vi accepterar inte att våra aktivister utsätts för våld utan vi använder nödvärnsrätten för att försvar oss, så som vid infomötet i Halmstad tex. Däremot så har vi ingen strategi om att exempelvis gå hem till vänsterextremisters föräldrar och slå sönder deras fönsterrutor. Det skulle inte gynna oss rent politisk, eller hur? Att ge sig in i någon fanatisk "Öga för öga"-kamp mot rödingar är inte vårt mål.

Hur vår solidaritet med våra partikamrater visas kan du säkert få bevis på om du frågar de aktivister som fått sina rutor krossade.
Citera
2013-08-08, 13:19
Medlem
Citat:
Varje gång Gyllene Gryning blir utsatta för något liknande är det krigsrubriker i den egna pressen. Man manar till samling, solidaritet, stöd, uppmuntran, motstånd. När en SvP:are utsätts är det helt tyst, sen får man läsa om det i vänsterextrema publikationer eller i msm flera månader efteråt. SvP är ett parti på stark framväxt och måste börja agera. Oavsett vilken väg man väljer så måste man visa att det här inte är något man accepterar.

Nej man behöver inte visa att detta inte är nått man accepterar, det är väl rätt självklart att man inte gör!

Om man tänker efter lite så är det rätt uppenbart vad som är syftet med attackerna!
Att då besvara attackerna på ett sådant sätt att det spelar med i planen bakom attackerna verkar väl ändå rätt korkat!!

Att msm väljer att uppmärksamma attackerna är ju just för att försöka tvinga fram den önskade reaktionen enär den förväntade uteblivit!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in