Citat:
Byxans ord gör ingen större skillnad för min del då han hänvisar till ull-strumpa som inte bekräftar.
Men, min skepcis i a f gäller inte trovärdigheten - tror varken tidningsbud eller strumpan ljuger. Men man kan ändå ifrågasätta vilka slutsatser som kan dras? Tycker inte det är så starkt att man utan ifrågasättande ska flytta hela tidstamen flera timmar.
Om man hade hört budets egen berättelse skulle det vara lättare att värdera:
Hypotetiskt exempel 1) "Jag är säker på OM det hade funnits blod hade jag sett det! Förra rundan hade jag nämligen tappat ett av mina favoritörhängen så jag tände lampan och tittade noga på golvet hela vägen. Jag kollade även framför den andra ingången."
Hypotetiskt exempel 2) - "såg du något blod i id@s trapp i söndags morse?"
- "Nä inget som jag reagerade på, men så letade jag inte heller. Det är halvljust på morgonen så jag brukar inte tända lampan i trappen...Hade också bråkat med min sambo så jag var kanske lite inne i mina egna tankar..."i
"närproducerat"...
Håller med.
Bra jobbat!
Det där ser intressant ut... Verkar relativt ödsligt, man kommer med bil ända fram? Djupt direkt vid kajen antar jag (till skillnad från en långgrund sjö, t ex.)
Men, min skepcis i a f gäller inte trovärdigheten - tror varken tidningsbud eller strumpan ljuger. Men man kan ändå ifrågasätta vilka slutsatser som kan dras? Tycker inte det är så starkt att man utan ifrågasättande ska flytta hela tidstamen flera timmar.
Om man hade hört budets egen berättelse skulle det vara lättare att värdera:
Hypotetiskt exempel 1) "Jag är säker på OM det hade funnits blod hade jag sett det! Förra rundan hade jag nämligen tappat ett av mina favoritörhängen så jag tände lampan och tittade noga på golvet hela vägen. Jag kollade även framför den andra ingången."
Hypotetiskt exempel 2) - "såg du något blod i id@s trapp i söndags morse?"
- "Nä inget som jag reagerade på, men så letade jag inte heller. Det är halvljust på morgonen så jag brukar inte tända lampan i trappen...Hade också bråkat med min sambo så jag var kanske lite inne i mina egna tankar..."i
"närproducerat"...
Håller med.
Bra jobbat!
Det där ser intressant ut... Verkar relativt ödsligt, man kommer med bil ända fram? Djupt direkt vid kajen antar jag (till skillnad från en långgrund sjö, t ex.)
100m uppströms punkt 3 bakom den vita lagerbyggnaden har man insynsskydd, det är djupt direkt utanför kanten, sten som tyngder i överflöd.
Sedan fortsätter man mellan Terminalen och Stena bort mot GKN Aerospace, höger i rondellen, vänster mot SAAB, fortsätter mot flygplatsen, vänster i rondellen mot vargön och sedan valfri väg upp på Hunneberg för att bränna bilen.
Undrar om någon kikat på botten utanför Trollhättans Terminal....