2013-08-06, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Är det där bölnisse ?

Crybaby-FH
Citera
2013-08-06, 09:15
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Är det där bölnisse ?

Det är FH och han ser inte snäll ut, se även hans nya profilbild. Grät kanske eftersom han insåg att de inte skulle kunna prata sig ur fingeravtryck i I*as blod.
Citera
2013-08-06, 09:16
Bannlyst
Frågor Kräftdammen

Ni som varit vid kräftdammen: Är det någon som kan uppskatta siktdjup ?

När Farbror Blå var där, hur undersöktes dammen ? Dykare, draggning, likhund, okulär, fikastund bredvid ?
Citera
2013-08-06, 09:20
Medlem
Chrillothekids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Det är FH och han ser inte snäll ut, se även hans nya profilbild. Grät kanske eftersom han insåg att de inte skulle kunna prata sig ur fingeravtryck i I*as blod.
LoooL Ja han e ju en riktig badass som mördar ung 2barnsmor.
Citera
2013-08-06, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Tyckte han såg nygrinad ut på bilden också. Ser inte att han är annat än en mjukis. Den knäcker de lätt i stränga förhör.
Citera
2013-08-06, 09:34
Medlem
Kallixs avatar
Den här informationen var en nyhet (i alla fall för mig!)

"Samtidigt väntar man på analyser, bland annat av fynd från en "nyupptäckt brandplats cirka 500 meter från platsen där de misstänkta tillbringade den aktuella natten."

(Ur TTELA: http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2280212--jag-har-bestridit-framstallan-)

Har DB och FH synts i närheten av DBs hem? Eller är det mobilspårningar som kopplat dem dit, just den natten?
Citera
2013-08-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillothekid
Precis min tanke men folk tror att tatuerade är farliga kanske? Snacka går ju men jag tror inte jag skulle kunna låta bli att gå lös på min dotters misshandlare och då har jag inga tatueringar. Tror inte den här cl*ff är något som skrämmer. Om det nu stämmer att Id* haft drogproblem, umgåts med pundare och fjantar som misshandlar henne, så känns det spontant som pappan har misslyckats så grovt med att tänka på sin dotter under hennes uppväxt, att jag tror han skiter i hämd och sånt.

Vad har du för käll på att Id* hade drogproblem? Hon använde inte några droger alls!!!!
Och att hon haft fel umgänge kan jag gå med på men det innebär ju inte att hon använder skiten själv.
Känner du familjen eller? Eftersom du just nu inriktar dig på att Id* haft så dålig uppväxt? Hon har en syster till som är samma mamma och pappa, och varför har det inte gått snett för henne i så fall om det bara skulle bero på Clif*. Dom har väl en mamma också, nä tycker du borde tänka efter lite innan du skriver
Citera
2013-08-06, 09:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Jag tror att hon blivit mördad, men varför? Frågan ställs i huvudet flera gånger. Man spekulerar i hela tiden vem det är eller hur det hänt och man blir bara mer frvirrad. Tack för din omtanke, den värmde

Utifrån din kännedom om I*a, är det tänkbart att hon skulle ringt till PT när AJ fanns i lägenheten?
Ta väl hand om er.
Citera
2013-08-06, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Utifrån din kännedom om I*a, är det tänkbart att hon skulle ringt till PT när AJ fanns i lägenheten?
Ta väl hand om er.

Ja den är tänkbar!
Citera
2013-08-06, 09:51
Medlem
Chrillothekids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Vad har du för käll på att Id* hade drogproblem? Hon använde inte några droger alls!!!!
Och att hon haft fel umgänge kan jag gå med på men det innebär ju inte att hon använder skiten själv.
Känner du familjen eller? Eftersom du just nu inriktar dig på att Id* haft så dålig uppväxt? Hon har en syster till som är samma mamma och pappa, och varför har det inte gått snett för henne i så fall om det bara skulle bero på Clif*. Dom har väl en mamma också, nä tycker du borde tänka efter lite innan du skriver
Om det nu stämmer skrev jag! Jag har bara läst tråden och det har ju skrivits så om Id*'s liv. Jag vet inte...jag spekulerar som alla andra här.
Citera
2013-08-06, 09:51
Bannlyst
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2280212--min-klient-ar-oskyldig-

Citat:
Omhäktningsförhandling klockan 13.30 idag - de häktade männens advokater protesterar mot åtalsförlängning.
---
Efter den senaste omhäktningsförhandlingen har de misstänkta vallts med bil och deras versioner om plats och färdväg går isär i väsentliga delar, enligt åklagaren. Deras upogifter stämmer inte heller med den huvudmisstänktes, den 36-åring som i nuläget misstänks för mord.

Nu blir det svettigt, alla tre har olika versioner om di hela. Ring Rexona - ny leverans till häktet behövs !
Skyller AJ på DB/FH rent utav ? Men hur va det nu med polare & golare

Jag tycker Polisen sköter media bra, di släpper lagom information när di kan.
Citera
2013-08-06, 09:53
Medlem
http://m.ttela.se/Default.aspx?pageid=1145&parentid=0&link=1.2280212

Omhäktningsförhandlingar senare under dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in