2013-08-05, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Har fått mitt testo nu, för att det lättast skulle gå att "smuggla" över så bröts ampullerna upp och lades i en steril flaska... hur ska jag förvara mitt testo nu? Kylen? Har inte tänkt använda det på 6-7 månader. Påverkas datumet när ampullen öppnas?

hahaha ja hade inte rört den gojan
Citera
2013-08-05, 11:55
Medlem
Citat:
Har fått mitt testo nu, för att det lättast skulle gå att "smuggla" över så bröts ampullerna upp och lades i en steril flaska... hur ska jag förvara mitt testo nu? Kylen? Har inte tänkt använda det på 6-7 månader. Påverkas datumet när ampullen öppnas?

Vad är det för slags "steril flaska"?
Citera
2013-08-05, 13:07
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Äh snack, hållbarheten är inga problem att bevara. Däremot skulle jag likt du aldrig trycka ifall ampullerna blivit brutna och hälld i en flaska, om jag inte visste med garanti att det var kokaren som gjort det och jag litade på honom.

Har man knäckt ampullerna och tömt över dom i en flaska så finns det i princip ingen chans att man lyckats hålla oljan steril. Sen om du ger oljan 6-7 månader att gosa till sig så har du en flaska med infektion att leka med där.
Citera
2013-08-05, 14:54
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Har man knäckt ampullerna och tömt över dom i en flaska så finns det i princip ingen chans att man lyckats hålla oljan steril. Sen om du ger oljan 6-7 månader att gosa till sig så har du en flaska med infektion att leka med där.

+1
Citera
2013-08-05, 15:56
Medlem
sedans avatar
Citat:
Absolut inte. Jag trodde du menade att testo inte höll sig i en månad i VANLIGA fall. Antar att jag missförstod dig lite (vilket du kanske borde förstått med tanke på det andra som stod i min post )
Citera
2013-08-05, 16:49
Bannlyst
Någon som har använt långvarigt insulin som kan ge mig lite kort beskrivning av kolhydrats upplägget?
Har läst en massa och som sagt många skriver olika och vissa vräker ur sig okunniga svar.

Mvh X2theZ
Citera
2013-08-05, 17:21
Medlem
MaxOn123s avatar
Kokaren som brutit upp ampullerna var givetvis jag. Den "sterila" flaskan kokades j#vligt länge... därefter lades teston direkt i utan att nudda kanter eller liknande. Den slöts och nu är den här.

Ni hade ändå slängt soppan?
Citera
2013-08-05, 18:11
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Kokaren som brutit upp ampullerna var givetvis jag. Den "sterila" flaskan kokades j#vligt länge... därefter lades teston direkt i utan att nudda kanter eller liknande. Den slöts och nu är den här.

jag hade nog gjort det men du kan ju alltid sälja det till sedan, han verkar trycka det mesta utan problem ^^
Citera
2013-08-05, 19:12
Medlem
sedans avatar
Citat:
jag hade nog gjort det men du kan ju alltid sälja det till sedan, han verkar trycka det mesta utan problem ^^

Skämt åsido, släng skiten i så fall. Visste du hur man gjorde det "helt säkert" skulle du inte behövt fråga oss om råd. Inte värt det. (Såvida det inte är STORA mängder)
Citera
2013-08-05, 19:27
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Släng det fan.
Citera
2013-08-05, 19:33
Medlem
MaxOn123s avatar
Känns lite bullt att slänga 1 liter nu... men hur är det med att köra det igenom ett .22um filter rakt in i en fabriksteril flaska? Va f#n det är ändå apoteksgrejer. Folk sprutar ug skit i kroppen varje dag och nu plötsligt är detta värsta giftet.
Citera
2013-08-05, 19:36
Medlem
Jag körde en testo p win kur i våras. Ca 40 dagar P med ett uppehåll på 6 veckor pga att jag kände att jag inte fick lika bra effekt, sedan fortsatte jag med ca 40 dagar till, 100mg eod.

Funderar nu på att köra en Testo P & E kur till hösten/vintern.
Hur länge bör man vänta emellan?
Jag vet att jag antagligen borde kolla blodet osv, men 5 månader borde väl ändå vara tillräckligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in