2013-08-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
N*dja Herm*nsson är id*'s syster
Nej men faster är ju mer rätt.
Citera
2013-08-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Blir det mest troligt omhäktning i morgon för de häktade? Väntar de in att AJ kommer till Sverige innan det ev. sker nån rättegång?

Tar själv inte mycket för givet längre, när det kommer till samhälligheter i detta land. Men allt annat än omhäktning borde väl i rimlighetens namn vara uteslutet. En och annan inom den aktuella rättsvårdande kretsen skulle kanske under väntetiden kunna passa på att ägna sig åt en viss liten grad av självrannsakan huruvida det var så där särdeles lämpligt att låta gossen löpa fritt. Dvs, om det senare nu verkligen har skett utan garanterad totalspan 24/7...
Senast redigerad av Beow 2013-08-05 kl. 15:10.
Citera
2013-08-05, 15:11
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beow
Tar själv inte mycket för givet längre, när det kommer till samhälligheter i detta land. Men allt annat än omhäktning borde väl i rimlighetens vara uteslutet. En och annan inom den aktuella rättsvårdande kretsen skulle kanske under väntetiden kunna passa på att ägna sig åt en viss liten grad av självrannsakan huruvida det var så där särdeles lämpligt att låta gossen löpa fritt. Dvs, om det senare nu verkligen har skett utan garanterad totalspan 24/7...

Därför hoppas jag verkligen att denna veckas sök med MPS, polisen och hundar ger nåt resultat, lagom att servera herrn när han kommer tillbaka till Svedala.
Citera
2013-08-05, 15:13
Medlem
redeyeddevils avatar
Hej ny här i tråden, har följt den flitigt. Hoppas verkligen dem hittar I*a. Jag har också funderat på om det kan vara så att den där PT är mera iblandad en vad man kanske tror. Varför tror jag så? Jo för vad jag har läst så skulle I*a ha ansökt om besöksförbud, bara det visar ju att något är väldigt skumt där, att hon antagligen var rädd för honom eller något liknande?

Hade inte han tidigare givit sig på henne? Så i mina ögon är PT lika mycket intressant som Moroten, DB, och FH. Så jag är med andra ord lite inne på samma bana som Ragatha här.

Så om vi säger att det nu är PT så kan väl han mycket väl ha bränt ner DB bil för att han ska få all skit? Hur stort är Trollhättan? Har fått för mig att alla känner alla där. En annan variant att DB har lånat ut sin bil till Moroten utan att ens veta vad saken handlar om.
Citera
2013-08-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redeyeddevil
Hej ny här i tråden, har följt den flitigt. Hoppas verkligen dem hittar I*a. Jag har också funderat på om det kan vara så att den där PT är mera iblandad en vad man kanske tror. Varför tror jag så? Jo för vad jag har läst så skulle I*a ha ansökt om besöksförbud, bara det visar ju att något är väldigt skumt där, att hon antagligen var rädd för honom eller något liknande?

Hade inte han tidigare givit sig på henne? Så i mina ögon är PT lika mycket intressant som Moroten, DB, och FH. Så jag är med andra ord lite inne på samma bana som Ragatha här.

Så om vi säger att det nu är PT så kan väl han mycket väl ha bränt ner DB bil för att han ska få all skit? Hur stort är Trollhättan? Har fått för mig att alla känner alla där. En annan variant att DB har lånat ut sin bil till Moroten utan att ens veta vad saken handlar om.
Vi som känner till morotens framfart i hans piska kvinnor till bättre vetande framfart är ju 100% säkra på att han gjort detta, har bara varit en tidsfråga innan det skulle ske.
Faktiskt är det precis så här jag föreställt mig att det skulle gå till, med polare som hjälper han och ev hans morsa.
Citera
2013-08-05, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redeyeddevil

Så du tror att den av Polisen avförda PT som I@a sagt sig vilja försöka med lite senare i livet, skulle begått dådet och fått hjälp av AJ´s kompisar med transporten av den döda? Även då att de skulle sitta i häktet för hans skull? Förklara gärna bäste AJ vän hur du får ihop detaljerna...
Citera
2013-08-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
N*dja Herm*nsson är id*'s syster
Nej, det är hennes faster!
Citera
2013-08-05, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men...med den teorin så undrar jag hur du får in DB och FH som faktiskt varit på brottsplatsen?
Enkelt dom hämtade ju Aj.
Citera
2013-08-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nutte59
Enkelt dom hämtade ju Aj.
Med vad?
Citera
2013-08-05, 15:32
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Nej men faster är ju mer rätt.
Jag får upp endast en N@dja H*rmansson på Facebook och verkar vara mycket yngre än Id@.

Edit: men det kan ju va fel person
Senast redigerad av Addhoc 2013-08-05 kl. 15:33. Anledning: Missat en mening
Citera
2013-08-05, 15:37
Medlem
Citat:
Jag får upp endast en N@dja H*rmansson på Facebook och verkar vara mycket yngre än Id@.

Japp helt galet. Nad*a är lillasyster till C.H därmed faster.
Citera
2013-08-05, 15:39
Medlem
Citat:

Tycker inte heller att hon ska blandas in då hon är ett offer i detta med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in