Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-04, 08:40
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
USA kommer ha fullt upp med att motverka Islamiseringen i sitt eget land så det så! Det kommer vare sig finnas pengar eller resurser att starta krig mot eller försvara EU! Europa måste nu stå på egna ben!
Över hela EU ökar nationalismen för varje dag som går och vi kan inte förlora. Vi är på väg att förlora precis allt vi har byggt upp genom århundrandden till invandrarna och flyktingarna. Det får kosta vad det kosta vill för att försvara Sverige från tjuvarna som är på väg att stjäla landet ifrån oss!

Jaja, och enligt dig så kan inte fransmän eller engelsmän bo i Sverige eftersom dom inte är germaner.
Och det är väl knappast vad SvP anser? Du borde nog starta ditt egna lilla naziparti.
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-04 kl. 08:52.
Citera
2013-08-04, 09:29
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Jaja, och enligt dig så kan inte fransmän eller engelsmän bo i Sverige eftersom dom inte är germaner.
Och det är väl knappast vad SvP anser? Du borde nog starta ditt egna lilla naziparti.

Hmm? Jag kanske är mera Etnopluralist trots allt?
Citera
2013-08-04, 09:47
Medlem
Engelsmän är germaner. Angler, saxare, normander och nordbor i en mix :-)
Citera
2013-08-04, 11:42
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markir
Engelsmän är germaner. Angler, saxare, normander och nordbor i en mix :-)

Det finns till och med språkforskare som menar på att engelska är ett skandinaviskt språk:

http://www.sciencedaily.com/releases/2012/11/121127094111.htm
Citera
2013-08-04, 11:47
Medlem
-benito-s avatar
Citat:

Hur är det man allmänbildningen?
Citera
2013-08-04, 11:58
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Hur är det man allmänbildningen?
Och hur är det med läskunskapen då du uppenbarligen inte kan läsa vad han har skrivit tidigare i tråden.
Jag skriver ju vad HAN påstår, inte vad jag tycker idiot.
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-04 kl. 12:03.
Citera
2013-08-04, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det är alltså rätt enligt dig att attackera en demonstration genom att slänga sten och flaskor?

Oj, fast det är föga överraskande att allt kan sammanfattas med våldsanvändning när det susar till i den mordiskt pilske sold...nej, den politiske mördarsoldatens hjärna. Nej, det är okej att bemöta politik med en egen politik, inte attackera politiska företrädare fysiskt.

Fast, varför inte. När man har överträtt gränsen till att bli en politisk krigare finns endast ett alternativ kvar. Allt förutom seger kommer leda till döden, den vägen har ni själva valt.
Citera
2013-08-04, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Sist var det väl Chr*ster Porl*ing som fick en bajonett uppkörd någonstans? Det var i självförsvars syfte för övrigt.

Kanske mer verkstad och mycket mindre snack?

Gnäll inte på mig för att dina kompisar backar oftare än de åker på stryk. Ni kan inte slåss, det räcker med att visa att man accepterar förutsättningarna och tar ifrån er initiativet för att ni ska bli perplexa, det har inte spelat nån roll om det varit en-mot-en, två-mot-en eller tom tre-mot-en. Ni accepterar inte möjligheten att själva åka på däng, och det har jag sett i flera inlägg om varför ni alltid är flera nu i efterhand. Det är en medveten strategi, och det är mycket därför ni är sådana sopor. Ni kan inte slåss, bara slå. Värdelöst.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-08-04 kl. 12:28.
Citera
2013-08-04, 18:08
Medlem
8814s avatar
Citat:
USA kommer ha fullt upp med att motverka Islamiseringen i sitt eget land så det så! Det kommer vare sig finnas pengar eller resurser att starta krig mot eller försvara EU! Europa måste nu stå på egna ben!
Över hela EU ökar nationalismen för varje dag som går och vi kan inte förlora. Vi är på väg att förlora precis allt vi har byggt upp genom århundrandden till invandrarna och flyktingarna. Det får kosta vad det kosta vill för att försvara Sverige från tjuvarna som är på väg att stjäla landet ifrån oss!

Precis, nationalismen i dess olika former börjar spraka över allt, frågan är dock hur det "heliga" kriget kommer ta sig i för form...
Citera
2013-08-04, 18:39
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Och hur är det med läskunskapen då du uppenbarligen inte kan läsa vad han har skrivit tidigare i tråden.
Jag skriver ju vad HAN påstår, inte vad jag tycker idiot.

JAHA? Och VAD har du emot att endast Germaner skall bo i Germania och norrut då vi är närmast genetiskt släkt med varandra?! (Förutom Finland då)
Citera
2013-08-04, 18:52
Medlem
Citat:
JAHA? Och VAD har du emot att endast Germaner skall bo i Germania och norrut då vi är närmast genetiskt släkt med varandra?! (Förutom Finland då)

Ska du skicka ut alla finländare också?
Citera
2013-08-04, 20:16
Medlem
Klabbarparn-s avatar
Det här med vilka som ska få bo i Sverige och inte verkar ju vara väldigt godtyckligt utan någon som helst konsensus bland medlemmarna. Vissa är okej med européer, dvs. även svartmuskiga syditalienare, medan andra inte ens vill släppa in engelsmän. Är det här ingenting man har kommit överens om inom partiet än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in