2013-08-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Någon som vet om AJ:s morsas Volvo har dragkrok?
Vet inte och tyvärr är inte bilen på sin parkering(har inte varit där på det sista) . Hon är kanske i Strömstad. ?????
Citera
2013-08-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
Vet inte och tyvärr är inte bilen på sin parkering(har inte varit där på det sista) . Hon är kanske i Strömstad. ?????

Det kanske inte är av betydelse. Hade bara för mig att någon i trådens början, sett en volvo med släp köra som en blå på Hunneberg.
Citera
2013-08-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det kanske inte är av betydelse. Hade bara för mig att någon i trådens början, sett en volvo med släp köra som en blå på Hunneberg.
Just de ja, hur slutade det upp? Kom det fram något mer
Citera
2013-08-03, 20:46
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
En anledning till att ta med ett örngott är att skyla ansiktet på BO.

dem kan ha användt även som skyds handske för att dölja dna spår .
Citera
2013-08-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arrappappa
Jag skulle inte bli förvånad om IF hittas fastsurrad till AJ's Mc i älven, skulle passa fint in med RDY's senaste scenario.

Den tanken har jag också varit inne på........men då blev man idiotförklarad här.

Har dock inte släppt den tanken.
Citera
2013-08-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Just de ja, hur slutade det upp? Kom det fram något mer

Det rann nog ut i sanden. Kom att tänka på detta när det talades om AJ.s morsas bil.
Därför vore det intressant om någon har koll på dragkroken.
Citera
2013-08-03, 20:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Bjuder på en till bild från brandplats #2.

Ett örngott. Rent och har inte brunnit. Inga barr eller annan skräp som tyder på att den legat än längre tid.

https://anonfiles.com/file/314469868c31034ae1c6ef8a1b913c72
Var exakt låg örngottet? Det kan tänkas att de tre musketörerna bar kroppen från brandplatsen in i skogen och tappade örngottet på vägen. Då är det bara att fortsätta i samma riktning och hitta kroppen.
Citera
2013-08-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollet2000
Den tanken har jag också varit inne på........men då blev man idiotförklarad här.

Har dock inte släppt den tanken.

Scenariot är intressant. Är nog inte första gången detta har inträffat.

Man kan inte bli idiotförklarad för sina åsikter i sådana här fall, om inte facit uppdagas.
Citera
2013-08-03, 20:59
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlanda
Kan du visa skärmdump på detta? Det rimmar inte med AJ's historia om att han gjorde en roadtrip dessa dagar... fast den kanske inte var med hans motorcykel. Detta verkar väldigt underligt.
Fick till det till slut ja inte perfekt men det framgår ju iallafall vad det handlar om hoppas jag
http://imageshack.us/photo/my-images/854/85eq.png/

fedit: fan vad kass jag är får lägga upp den i bättre upplösning.. Sorry
Citera
2013-08-03, 21:03
Medlem
Med risk för att det redan nämnts, men när jag ser örngottet tolkar jag spontant de små hålen som något man gör med en sax el annat spetsigt föremål då man exempelvis ska trä igenom ett snöre /rep/högtalarkabel... De där materialen glider ganska bra och det kanske inte räcker att binda om tyget för att hålla det på plats om man nu använder det för att visa runt /täcka något /någon.
Citera
2013-08-03, 21:03
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Fick till det till slut ja inte perfekt men det framgår ju iallafall vad det handlar om hoppas jag
http://imageshack.us/photo/my-images/854/85eq.png/

fedit: fan vad kass jag är får lägga upp den i bättre upplösning.. Sorry
Valde du <direct link> som jag föreslog?
Citera
2013-08-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
Han bodde i Torsered för ca tre år sen. Promenerade då en hel del ner till ex Upphärad(därifrån kan man sedan åka via Åsaka,Norrabjörke för att sedan ta sig till Grästorp eller berget). Inte så mycket trafik(beroende på vilken tid det var) han gick oxå mycket ner mot slussarna via reningsverket i strömslund( vet inte vad det heter) jag vet inte var han fiskar men det är en favoritsysselsättning. Han rör sig mycket i naturen. Kanske Öresjö eftersom det låg nära till hands.

Här tror jag det finns någon plats där Id@ kan hittas.
A.J styr och ställer mkt,verkar ha vilja ha kontroll på det mesta.dessutom hittar han bra i dessa områden om han promenerat där.

Han kanske har dumpat kroppen själv,då har han total kontroll och ingen kan gola eller försäga sig.
D.B och F.H har hjälpt till med att bränna bil och kläder.men snurrat runt som två ekorrar och misslyckats med förstöra bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in