Citat:
Ursprungligen postat av
bokfodral
Menar inte att verka snarstucken eller snorkig men det var nån annan också som pekade ut den här platsen för några dagar sen.
Det var jag som lade ut en karta där jag ringat in platsen i en röd cirkel. Platsen har varit intressant i mina spekulationer.
Jag besökte platsen i onsdags och tog ett foto av platsen. Fotot finns i tråden och kan komplettera dem som RDY lade upp i ett tidigare inlägg. Tyvärr drunknar det i alla diskussioner.
Vägen dit är inte den bästa och en personbil slår lätt i underredet. Det gjorde jag. Vid detta tillfälle gick jag ut och kollade om jag kört sönder något. Hittade en plastbit från en Mercedes. Jag kör inte Mercedes.
Gick en sväng runt platsen med "fläcken" men hittade inget av intresse. Ett par fotspår av gummistövlar gick ut mot skogen i västra riktningen. Bilspåren vid platsen stämde inte med däckmönstren från s40:n. Jag har lagt upp bilder av däckmönstret tidigare (från en däckbit funnen på brandplatsen på hunneberg).
En yngre man körde runt med fyrhjuling på platsen och höll på med stängslet till hägnet.