2013-08-02, 01:50
Medlem
RosaSkymnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Tack för ditt stöd, det betyder mycke skall du veta! Jag har inte på deras sida, men har jobbar på andra sidan i ca 12 år. Fråga AJ hur det gick förragånegn han skulle göra en lätt greg, hade han pistol då? nämen hade han de?

Kan du bara inte lämna tråden i fred. Om man går tillbaka till dina tidigare inlägg innan du började spamma den här tråden påstår du att du citat "Jag har själv en mycket hög post inom sjukvården. Och att klaga hos en politiker är som att runka i motvind, allt kommer tillbaks. Det är meningslöst. Om man jobbat inom detta på en hög post i 10år på norra europas största sjukhus så ser man verkligheten istället för siffror."

Det är bara fantasier, som förstör en annars intressant tråd, och jag tycker att det är synd med alla onliners och chatt, när du får folk med dig i dina egna fantasier. Visst håller du dig till ämnet, men det är hitta på, rakt igenom. Allt du skriver har du lärt dig genom tråden. Suck.
Citera
2013-08-02, 01:53
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Jag tänker så här. AJ var hos henne, de åt middag, pappan ringde, hon ringde PT och sen bröt antagligen helvetet löst i lägenheten.
Den revansch DB menade, var han ju just då inte medveten om om han var på fest med FH eller var han medveten om detta, var det planerat??
För annars serverades han ju revanschen då AJ har ihjäl henne, en revansch han ville ha fick han ju i så fall serverad?

Djuuuuuuupt andetag nu! Pappan var full, de gav inte mycke, så tiden de hända kan man borste ifrån, han var och letade vid Hjortmossen innan hon ens var borta. PT kan ha ringt, men jag misstänker även det var fejk. iaf så bara han blev arg, DB och FH var på fest, detta var helg efter löning. Tror de sponsra AJ
Citera
2013-08-02, 01:54
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbds
Första bilden ser ut som ett kullager under boken.

Andra bilden, grenar över det brända klädesmateriealet och dom är inte brända.

Ursäkta om det är gammal, försöker läsa ikapp.
Finns det kullager som har diametern av ett tredjedels tallbarr?
Citera
2013-08-02, 01:55
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaSkymning
Kan du bara inte lämna tråden i fred. Om man går tillbaka till dina tidigare inlägg innan du började spamma den här tråden påstår du att du citat "Jag har själv en mycket hög post inom sjukvården. Och att klaga hos en politiker är som att runka i motvind, allt kommer tillbaks. Det är meningslöst. Om man jobbat inom detta på en hög post i 10år på norra europas största sjukhus så ser man verkligheten istället för siffror."

Det är bara fantasier, som förstör en annars intressant tråd, och jag tycker att det är synd med alla onliners och chatt, när du får folk med dig i dina egna fantasier. Visst håller du dig till ämnet, men det är hitta på, rakt igenom. Allt du skriver har du lärt dig genom tråden. Suck.

Hej kompis! Vill du skydda dina kompisar så är det nog läge att du lämnar in dej själv nu.
Som alla vet, runkar du i motvind får du samma info som du sönder ut
Citera
2013-08-02, 01:56
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Djuuuuuuupt andetag nu! Pappan var full, de gav inte mycke, så tiden de hända kan man borste ifrån, han var och letade vid Hjortmossen innan hon ens var borta. PT kan ha ringt, men jag misstänker även det var fejk. iaf så bara han blev arg, DB och FH var på fest, detta var helg efter löning. Tror de sponsra AJ
Hur menar du nu?
Letade Cl*ff efter IF innan hon var försvunnen, alltså innan polisen kom till hennes bostad?
Citera
Medlem
Funnyfarms avatar
Citat:
Om vi ska vara öppna för olika jack-modeller så kan det ju vara en sån, för det stod ju nåt om waist 26, är det damstorlek?

Waist 26 finns bara på jeans till tjejer vad jag vet allt annat är ex 34 el S
Tror även att 26" skulle vara för litet för henne

Såg att de redan va skrivet.
Senast redigerad av Funnyfarm 2013-08-02 kl. 02:19.
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:

Det fetade, hur vet du detta? Vet du i så fall när hon "var borta"?

Edit: Varför skulle han leta vid Hjortmossen? Hon var ju i lägenheten med AJ.
Citera
2013-08-02, 02:00
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Det fetade, hur vet du detta? Vet du i så fall när hon "var borta"?

Edit: Varför skulle han leta vid Hjortmossen? Hon var ju i lägenheten med AJ.

Hmm kan det vart "ndyz" som skrev inlägg om att de ropa efrer henne där innan de ens var offiielt?
Citera
2013-08-02, 02:01
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Hur menar du nu?
Letade Cl*ff efter IF innan hon var försvunnen, alltså innan polisen kom till hennes bostad?

Japp, om man ska tro utredningen
Citera
2013-08-02, 02:07
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Äntligen en spekulation som jag kan relatera till. Misstänker att det är så enkelt som att det bestämdes från början att bilen skulle brännas, m.a.a. att något vittne skulle kunna komma att notera den under dumpningsturen. Det vore ju dumt att utgå ifrån att alla eventuella vittnen skulle kunna upptäckas, vilket därmed ger en känsla av osäkerhet och tvivel, i efterhand. Bättre att förekomma än att förekommas...
Jag tror att du har rätt, bilens öde var från början bestämt. Det vet ju en barnunge nu för tiden att det finns spår, t o m i en ren bil. De skulle aldrig chansa.
Citera
2013-08-02, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funnyfarm
Waist 26 finns bara på jeans till tjejer vad jag vet allt annat är ex 34 el S
Tror även att 26" skulle vara för litet för henne

W stod i en längre text i en jacka som grabpony tidigare länkat till.så W har ingenting med jeans att göra i den bilden iaf.

Men alla jeans jag har står W-stl i.
Citera
2013-08-02, 02:08
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag tror att du har rätt, bilens öde var från början bestämt. Det vet ju en barnunge nu för tiden att det finns spår, t o m i en ren bil. De skulle aldrig chansa.

Vilken bil är detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in