Citat:
Ursprungligen postat av
Tomato
Det ger ju en vink om att DB och kanske AJ var billösa vid det tillfället. Åtminstone med laglig bil, och chaufför.
Kan det betyda att FH kanske hämtade DB och kanske AJ vid brandplatsen på berget och åkte sedan hem när han släppt av hos DB.
Eller hämtade ST, DB och FH och kanske AJ, och sedan åkte hem med eller utan FH?
Och gick gjorde de inte sa du?
Nu hänger jag inte riktigt med. Jag menar att FH mött upp vid brandplatsen på Hunneberg med ST:s bil. DB och AJ är då billösa iom att de eldar upp den S40:n.
Uppbrännandet av kläderna sker dock mycket nära DB:s hem. Det är inte säkert att alla personer varit med.
När FH åkte hem vet jag inte, men någon måste ju komma med annan bil till brandplatsen på Hunneberg. Vissa menar att det är ju bara att köra förbi med S40:n vid Tre Älgar, men varför skulle man göra det? Mer rationellt är ju att FH möter upp "vid första avfarten till höger från Ringvägen vid Flo Klev".
Du får säkert andra svar av andra, men jag menar att blodspåren i trappuppgången visar att kroppen burits ut av en ensam person så vad DB och FH gör där vet jag inte. Jag utesluter inte ens att AJ tagit Id* i sin mammas bil. Det finns en person i området som har en mörkgrön S40 och jag håller inte för otroligt att alla vittnen som sett bilen (vet bara ett) har tagit fel på bil. Men nu är jag ute rejält på tunn is.