2013-07-31, 20:29
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
AJ äger både en jacka och en tröja i brunt.
Jackan är i ett slags jeanstyg med större text på rygg och mindre text på vänster sida av bröstet.
Tröjan är en "mjukiströja" från adidas. En sådan med en dragkejda som går halvvägs ner på bröstet.

Kan det vara någon av dessa?
Nej, det måste vara en Nike. Och troligtvis med sömmar med 26 graders lutning på bröstet.
Men är det ett kinaplagg kan det ju se ut hur som helst
Citera
2013-07-31, 20:33
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Jackan är i ett slags jeanstyg med större text på rygg och mindre text på vänster sida av bröstet.
Tröjan är en "mjukiströja" från adidas. En sådan med en dragkejda som går halvvägs ner på bröstet.

Den där jackan du skriver om bör ju rimligtvis ha en mudd.
Citera
2013-07-31, 20:43
Medlem
Chrillothekids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Om någon undrar hur hans liv är nu kan man se en liten Polsk film på hur livet ser ut på insidan i Polskt häkte det är inte drömmen precis som här i Sverige. Visste ni att man kan få fem månaders fängelse för att ha cyklat full på gatan. http://www.smog.pl/wideo/54666/material_o_polskich_wiezieniach_ciekawe/ Här är en annan film för den som tror att det är som ett Svenskt häkte. http://www.youtube.com/watch?v=GyydaHcCNm0

TV å chips, tekokare och festis...vet inte om de e så hemskt direkt. Hade ju inte fått mig å babbla iaf. Jag hade mölat och varit tyst
Citera
2013-07-31, 20:45
Medlem
Chrillothekids avatar
Hittade inget svar på min fråga förut... har man letat i älven? Dykt, draggat etc?
Citera
2013-07-31, 20:47
Medlem
TigerKids avatar
Citat:

Nu är verkar modellen ganska exakt identifierad som Nikes Barcajacka, men din observation bekräftar i a f att han inte är främmande för att bära brunt... Du verkar ha koll på AJ men du har inte inventerat hela garderoben gissningsvis så han kan väl ha en sådan också? Tycker du den är hans stil, Messijackan?
Citera
2013-07-31, 20:50
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillothekid
TV å chips, tekokare och festis...vet inte om de e så hemskt direkt. Hade ju inte fått mig å babbla iaf. Jag hade mölat och varit tyst
Jag tror att det är lite värre för vår Svenska stjärna som sitter häktad. Då det är anhöriga som kommer med pengar och vattenkokare till dom intagna. Är man helt utan anhöriga i ett polskt fängelse så blir det värre.
Citera
2013-07-31, 20:51
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragatha
Eller någon som verkligen vill sätta dit AJ, för lite konstigt att man eldar upp o plockar upp efter sig men strategiskt lämnar kvar något som verkligen kan fälla en

Nu var det ju lite mer som hittades på brandplatsen som går att hypotetiskt koppla till den här natten. Tror inte heller att RDY berättar precis alla fynd. Det där i satin t ex, det är för mycket indicier kring den här brandplatsen så varför skulle inte då en jacka kunna ligga där?

Hur jag än gör själv, hur jag än vrider och vänder på allting som kommit fram i den här tråden, så hamnar jag hela tiden tillbaka på ruta 1, dvs AJ.

Vad är din teori om den här natten?
Citera
2013-07-31, 20:51
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Den där jackan du skriver om bör ju rimligtvis ha en mudd.

Citera
2013-07-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Här är den:

http://images.izideal.com/img/product/6049790/l/uk/nike-fc-barcelona-mens-football-eugene-track-jacket.jpeg

Måste hitta bilder på AJ med något liknande, eller DB, eller FH.
Har exakt en sådan tröja,den har en text liknande den ni skrev här på insidan på vänster sida.Jag är på semester och den tröjan är hemma så kan inte kolla tyvärr.Det måste fan vara den.
Har inte hunnit läsa igen allt så är jag pucktvåa ber jag om ursäkt.

Mvh
Edit:såg att någon skrev att den inte var glansig nog men jag tycker inte den bilden gör tröjan rättvis,den är "glansigare" irl,har inte heller hunnit kolla bilderna men det bruna folk nämner skulle kunna vara det guldiga,har haft min ett tag och det guldiga har mer och mer övergått till brunt.
På fredag eller lördag när jag kommer hem kan bränna min och lägga upp bild i tråden
Senast redigerad av JahBlesss 2013-07-31 kl. 21:01.
Citera
2013-07-31, 20:54
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Nu är verkar modellen ganska exakt identifierad som Nikes Barcajacka, men din observation bekräftar i a f att han inte är främmande för att bära brunt... Du verkar ha koll på AJ men du har inte inventerat hela garderoben gissningsvis så han kan väl ha en sådan också? Tycker du den är hans stil, Messijackan?

Fanns det bild på den? Måste ha missat. Men lade han inte upp bild ganska nyligen på sin fb om alla nya fotbollströjor han köpt.

Är ikke vän med han där så kan inte kolla själv.
Citera
2013-07-31, 20:55
Medlem
Kurridutts avatar
Varför tänker jag på underställ när jag ser tygresterna. Har samma färg och stickning här hemma. Brukar ha det under mc-kläderna men vet många som har det under arbetskläder på byggen och liknande. Ska hålla värmen men ändå fukten ute, så man inte blir dyng sur under arbetet eller skinnkläder.
Någon som vet om AJ hade ordentliga mc-kläder/skydd?
Citera
2013-07-31, 20:56
Medlem
silbersky007s avatar
En adidas tröja

http://i40.tinypic.com/209jb87.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem