Det kanske står "aesthetic of the w", kanske of the world?
Jag skrev att det finns många sådana fynd av samma tyg och strumpa var också min första tanke, men det kanske snarare är någon form av tätt sittande träningsbyxa... för det blir j-drigt långa strumpor annars:
Notera att det även finns en bit tyg på fotot med boken.
Kanske är det så att denna text står på insidan av träningsbyxor? Ovanför texten vi diskuterar står en annan text i stora bokstäver. Det kanske helt enkelt är toppen på ett par träningsbyxor?
Det är mycket som är brunt om det inte är bränt så det bör vara den riktiga färgen.
"INSPIRED BY THE CLASSIC CHEVRON AESTHETIC OF THE WINDRUNNER, THE EUGENE TRACK JACKET WAS INTRODUCED IN THE FALL OF 2007. FOLLOWING THE 26" SEAM LINES WITH A BOLD SINGLE STRIPE, THE ORIGINAL POLYESTER DOUBLE KNIT BECAME AN INSTANT ICON."
Texten stämmer ganska väl med det man kan tyda.
Helt otroligt!
Men brunt är fult... Kan det vara så att elden ändrat färgen?
Det gäller väl nu att hitta en bild med någon av AJ, DB eller FH med en sådan jacka. För du menar att det är en jacka?
"INSPIRED BY THE CLASSIC CHEVRON AESTHETIC OF THE WINDRUNNER, THE EUGENE TRACK JACKET WAS INTRODUCED IN THE FALL OF 2007. FOLLOWING THE 26" SEAM LINES WITH A BOLD SINGLE STRIPE, THE ORIGINAL POLYESTER DOUBLE KNIT BECAME AN INSTANT ICON."
Texten stämmer ganska väl med det man kan tyda.
Snyggt! Gillade inte AJ Messi? Messi = Barcelona. Lite långsökt kanske.
Det kanske står "aesthetic of the w", kanske of the world?
Jag skrev att det finns många sådana fynd av samma tyg och strumpa var också min första tanke, men det kanske snarare är någon form av tätt sittande träningsbyxa... för det blir j-drigt långa strumpor annars:
Notera att det även finns en bit tyg på fotot med boken.
Kanske är det så att denna text står på insidan av träningsbyxor? Ovanför texten vi diskuterar står en annan text i stora bokstäver. Det kanske helt enkelt är toppen på ett par träningsbyxor?
Det är mycket som är brunt om det inte är bränt så det bör vara den riktiga färgen.
Slog mig nu att jag känner en som har såna där disktrasor i tyg, nåt resåraktigt tyg fast de är ju mindre i storlek förstås men när jag ser bilderna kom jag att tänka på hur det känns att hålla i sånt material som det ser ut att vara och tänkte då på att denne vän har såna där specialdisktrasor.
Jag spekulerar i att det är ett stretchmaterial, typ det som sitter som ärmmudd på jackor.
Men om det är en tvättlapp, så rimmar det mer att det är en mössa, vantar eller halsduk.
Tror mer på mössa.
De runda metallföremålen kan vara öljetter, men även nitar, tryckknappar etc, kanske från jeans, jeansjacka.
Ja, det är han. Han har massvis med likes på Messi sidor och även Barcelona sidor. Det är han givetvis inte ensam om men det gör brandplats #2 oerhört intressant i mina ögon.