Vad tycker folket om Fiora?
Testat honan några ggr nu, och jag tror jag börjar gilla henne rätt rejält. Försöker hitta nån rolig att spela top med.
Hittills har jag spelat ut både en Garen och Riven tämligen enkelt. Rushade Thai-maten båda ggr sen smäller det bara

.
Riktigt härligt är det om man har en Amunu med ulti i TF.