OK Kan vara rätt, men Tre Älgar Köpcenter är inte en juridisk person. Jag har alltid trott att Tre Älgar ägt hela området och rimligtvis har det varit så åtminstone från början eftersom det är restaurangen som givit området dess namn och inte tvärtom. Vem som äger lokalerna nu vet jag ej och du kan alltså ha rätt i att det är någon annan än nuvarande ägaren till Tre Älgar.
Vet inte om det är till någon hjälp, men det går att söka på Tre Älgar via denna länk:
10.27 Den mordmisstänkte 36-åringen befinner sig fortsatt utomlands, och nu är det upp till polsk polis att besluta när han ska överlämnas till Sverige.
Att det ska ske under dagen är enligt åklagarmyndigheten "väldigt optimistiskt" att tro.
Men du säger att det skedde igår, kan du utveckla ?
Tänkte på BO, snygg, välklädd, massa killar omkring sig etc.
Kan det handlat om svartsjuka från ngt ex? då utgår jag från att aj aldrig varit innan för byxorna på BO.
Men vad va det om besöket på pizzerian? Var det något relevant?
Jag har funderat över en sak jag fann i skogen i lördags, en sak som alla har men i princip ingen bär ut i skogen. Det behöver inte vara något som man burit Id* i. Det kan lika gärna vara så att det kommer från t.ex. ST:s hem och använts för att skydda klädseln i den bil mer vars hjälp man lämnade platsen där bilen brann. Är man blodig efter att ha hanterat en kropp så räcker det ju inte att ta av sig näck och elda upp kläderna med bilen. Det kan ju fortfarande bli blodspår i den bil man skall ta därifrån. Blod är ju kletigt och smetigt...
Alltså kan det vara så att den som fick möta upp vid brandplatsen hade med sig ting från ett hem, förmodligen en tjejs hem, och använde det till att skydda klädseln i t.ex. en golf.
Så finns det någon med erfarenhet från ST:s eller kanske DB:s men knappast FH:s "hem" i Salstad som man kan växla lite meddelanden med så vore det bra...
Hur länge har förresten ST och FH varit tillsammans? Någon som vet?
Håller med, funderar bara på tiden å när blodet vekligen hamnade i entren. Antingen kördes hon iväg på natten eller efter 07.30??
Kanske lämnades i*a kvar i lägenheten medan GM rekar och förbereder grav/gömställe för att senare återvända till lägenheten och föra bort henne.
Iskallt och mycket risky i så fall.