Citat:
Ursprungligen postat av
Failet
Skulle tro att hon försvarade sitt ex som hon har ett barn ihop med, och herrn kunde inte tugga i sig detta. Så enkelt och så lite tror jag krävdes för att hennes liv skulle avslutas brutalt.
Jag har inte för avsikt att förlänga tråden med onödigt grävande i detaljer men hittills har hans utbrott kretsat kring "bara" misshandel och ja, nåja, det sköts ju också mot ett fönster osv men det är inte det jag menar nu, utan nånting hände där i lägenheten som fick det att gå så här extremt jävla illa!
Men vad?
Ber om ursäkt för att jag kanske upprepar mig en del kring detta men jag kan liksom inte heller låta bli. Jag vet ju att det händer väldigt ofta och mycket att våld eskalerar med tiden, det som i ungdomsåren kan vara snatterier eller stöld av bil, kan i vuxen ålder sluta med 12 år på Hall eller Kumla.
Antingen hade spärren hos AJ brustit på samma sätt nån annan gång mot en annan person, att som en del säger, det var bara en tidsfråga men också så tänker jag att det hände nåt väldigt otäckt efter samtalet med PT, om Id* kanske förutom att ha synpunkter på det han sade om att pussa på barnet, kanske sade nåt mer för inte behövdes det mycket av kränkning i AJ:s ögon för att lappa till nån men nånting gjorde honom ofantligt kränkt den här gången - antingen bara genom åsikter om pussa på barnet eller så drog Id* till med nåt mer i sin affekt?
Edit: Inlägget om sina förlorade 32 vänner, undrar hur jäkla otäckt skrämmande det egentligen är för de runt honom nu, när man bevisligen ser vad han är kapabel till, för nog skrämmer det andra enbart vetskapen om mängden blod som polisen uttalade sig om och bilderna i pressen?