2013-07-30, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Om man gör det uttalandet, att det är så mycket blod att de tänker tanken att det kan vara från fler personer än en, är det nog en enorm mängd blod...
Med ett stort antal knivhugg blir det en hel del blod. Ja, jag tror att han gått helt överstyr med en kökskniv.

Borde i så fall finnas märken i golvet där kniven gått igenom?
Citera
2013-07-30, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Utveckla nu

Tänkte på BO, snygg, välklädd, massa killar omkring sig etc.
Kan det handlat om svartsjuka från ngt ex? då utgår jag från att aj aldrig varit innan för byxorna på BO.
Citera
2013-07-30, 02:06
Medlem
Jag ställer mej verkligen undrande till vad haren gjorde i Polen ?
Förlåt men kaninmannen ska det viss vara.

Behövde möjligen AJ hjälp med något ?
Och i så fall vad ??
Han skaffade ju tidigare ett körkort i polen,är det dom känningarna han behövde igen ?
Kan det vara så att polacker nyligen befunnits i Sverige.
För att om i möjligaste mån vara behjälpliga på ngt sätt.

Jag tänker då närmast på ett bortforslande av id@ som då kanske var illa gömd ??

Kort sagt...Vad i h-vete gjorde Haren AJ i Polen ??
Senast redigerad av zebop 2013-07-30 kl. 02:14.
Citera
2013-07-30, 02:12
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokko

AJ sitter i häkte som vilken polack som helst där. Smart val att inte åka tillbaka till Sverige. Nu belastar han även det polska rättssystemet, och de polska skattebetalarna, helt i onödan.

Han vill väl minimera risken att någon judisk invånare inte betalat ett pris högt nog för nazisters härjningar i Polen.
Citera
2013-07-30, 02:18
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Låter som att han vill förvissa sig om att hemligheten är hemlig.

Vill påpeka att jag är enbart är en absolut lekman på området "titta in i AJ:s hjärna/psyke" men nog sjutton vet han exakt hur han ska välja sina ord, hur han ska skriva sina meningar och när han också ska göra det osv för att hålla de runt sig på plats, där han vill ha dem.
Mycket av det han skriver, om man läser det flera gånger och även sen det gått en tid sen han skrivit vissa saker, är så otroligt subtilt som då ser lite bättre med en del facit på hand; hans roadtrip, hans kaxighet att styra media och uttalanden och allt annat.
Citera
2013-07-30, 02:21
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
För att han läst på Flashback att han är empatilös idiot, och ville snabbt förbättra den sidan, pga den strida strömmen av avhoppade "vänner" 32 st ?

Så satte han sig ner och försökte med all sin kraft *mmmmrrrgghhhfffssstt* skriva något empatifullt, men det gick inte utan att använda orden jag, min, mig, vilka klingar som guld i psykopatens hjärna.

I samma stund han sitter inlåst försvinner möjligheten att hänga med i alla skriverier på nätet, all nyhetsrapportering och var det söks och vad som hittas och hur polisen värderar tips osv och som du säger, nu har han kanske läst detta och ska snygga till det lite men jag tycker även att det är ett sätt att behålla sin skara så beundrande och respekterande som han vill ha den.
Citera
2013-07-30, 02:40
Medlem
Nu får det fan vara nog! Nu är det dags att erkänna AJ! Kände DB:s bror när han levde, en go kille!! har även träffat DB ett antal gånger, oavsett så är det oväsentligt, allt snack därvid är ot... Finns ju inget som pekar på annan gärningsman. Vem FAN skulle det vara??

Fantomen som smög ut ur mörka djungeln?? Nä du AJ gjorde det, din gris, ta det nu...
Citera
2013-07-30, 02:41
Medlem
Har följt tråden från start och häpnat över denna sorgliga natzi enklav som verkar vara ganska stor i området...
Följer ofta trådar på ämnet mord och har aldrig innan känt som här att om dom misstänkta/uthängda mot alla odds är oskyldiga så är jag ändå glad för att all smutsig byk kring dessa typer är ute på detta forum. Med det sagt så är jag dock av övertygelsen att rätt personer är häktade och hoppas att dom till slut ska få stå till svars och givetvis att Id@ kommer att hittas.
Vad jag själv konstigt nog i denna historia glömmer av är att dom var kalla nog att lämna ett barn på 1 1/2 år helt till sitt öde.

Man ska inte (och vill inte ) bli personlig här av uppenbara anledningar, men jag har en gång varit i en liknande sits som hennes barn och vet tyvärr sviterna av det.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att rätt personer får lagens strängaste straff för denna vidriga gärning.
Citera
2013-07-30, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
För att han läst på Flashback att han är empatilös idiot, och ville snabbt förbättra den sidan, pga den strida strömmen av avhoppade "vänner" 32 st ?

Så satte han sig ner och försökte med all sin kraft *mmmmrrrgghhhfffssstt* skriva något empatifullt, men det gick inte utan att använda orden jag, min, mig, vilka klingar som guld i psykopatens hjärna.

Håller med dig. Psykopatin lyser genom i de där raderna. För egen del tycker jag de sista orden är extra intressanta: "Du är viktig för mig." AJ tror att han är så j-a slipad, men med de orden avslöjar han sig! Varför är DB viktig? Jo, för DB vet antagligen vad som hänt och nu är det viktigt att han kniper käft så AJ slipper ta ansvar för vad han gjort. Det var nog inte menat som det, men dessa två ynka rader är så gott som ett erkännande. Varför skulle DB annars vara viktig för en psykopat om det inte är så att DB sitter på info? Klart att DB är viktig för honom.
Citera
2013-07-30, 02:57
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Skulle tro att hon försvarade sitt ex som hon har ett barn ihop med, och herrn kunde inte tugga i sig detta. Så enkelt och så lite tror jag krävdes för att hennes liv skulle avslutas brutalt.

Jag har inte för avsikt att förlänga tråden med onödigt grävande i detaljer men hittills har hans utbrott kretsat kring "bara" misshandel och ja, nåja, det sköts ju också mot ett fönster osv men det är inte det jag menar nu, utan nånting hände där i lägenheten som fick det att gå så här extremt jävla illa!
Men vad?
Ber om ursäkt för att jag kanske upprepar mig en del kring detta men jag kan liksom inte heller låta bli. Jag vet ju att det händer väldigt ofta och mycket att våld eskalerar med tiden, det som i ungdomsåren kan vara snatterier eller stöld av bil, kan i vuxen ålder sluta med 12 år på Hall eller Kumla.

Antingen hade spärren hos AJ brustit på samma sätt nån annan gång mot en annan person, att som en del säger, det var bara en tidsfråga men också så tänker jag att det hände nåt väldigt otäckt efter samtalet med PT, om Id* kanske förutom att ha synpunkter på det han sade om att pussa på barnet, kanske sade nåt mer för inte behövdes det mycket av kränkning i AJ:s ögon för att lappa till nån men nånting gjorde honom ofantligt kränkt den här gången - antingen bara genom åsikter om pussa på barnet eller så drog Id* till med nåt mer i sin affekt?

Edit: Inlägget om sina förlorade 32 vänner, undrar hur jäkla otäckt skrämmande det egentligen är för de runt honom nu, när man bevisligen ser vad han är kapabel till, för nog skrämmer det andra enbart vetskapen om mängden blod som polisen uttalade sig om och bilderna i pressen?
Citera
2013-07-30, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Jag har inte för avsikt att förlänga tråden med onödigt grävande i detaljer men hittills har hans utbrott kretsat kring "bara" misshandel och ja, nåja, det sköts ju också mot ett fönster osv men det är inte det jag menar nu, utan nånting hände där i lägenheten som fick det att gå så här extremt jävla illa!
Men vad?
Ber om ursäkt för att jag kanske upprepar mig en del kring detta men jag kan liksom inte heller låta bli. Jag vet ju att det händer väldigt ofta och mycket att våld eskalerar med tiden, det som i ungdomsåren kan vara snatterier eller stöld av bil, kan i vuxen ålder sluta med 12 år på Hall eller Kumla.

Antingen hade spärren hos AJ brustit på samma sätt nån annan gång mot en annan person, att som en del säger, det var bara en tidsfråga men också så tänker jag att det hände nåt väldigt otäckt efter samtalet med PT, om Id* kanske förutom att ha synpunkter på det han sade om att pussa på barnet, kanske sade nåt mer för inte behövdes det mycket av kränkning i AJ:s ögon för att lappa till nån men nånting gjorde honom ofantligt kränkt den här gången - antingen bara genom åsikter om pussa på barnet eller så drog Id* till med nåt mer i sin affekt?

Edit: Inlägget om sina förlorade 32 vänner, undrar hur jäkla otäckt skrämmande det egentligen är för de runt honom nu, när man bevisligen ser vad han är kapabel till, för nog skrämmer det andra enbart vetskapen om mängden blod som polisen uttalade sig om och bilderna i pressen?

Antingen slog han (drog kniv eller dylikt) i rent vredesmod i den ilskan med avsikt för att tysta henne för gott, eller så blev konsekvensen av något/några slag en dödlig utgång. Kan inte spekulera i vilket, gissar på 50/50. Men när döden är ett faktum så är kylan/empatilösheten där som alltid, hur räddar jag mitt skinn?
Med hjälp av "goda vänner" röjs kropp och ett litet barn lämnas ensamt.
Jag tror att AJ dessutom i fulla drag har njutit av den makt han känt sista veckan om att allt är på hans villkor och premisser. Jag infinner mig när det passar mig etc..
Citera
2013-07-30, 03:19
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Med ett stort antal knivhugg blir det en hel del blod. Ja, jag tror att han gått helt överstyr med en kökskniv.

Borde i så fall finnas märken i golvet där kniven gått igenom?

Och detta "helt överstyr" och mängden blod, har nog lamslagit alla runt honom, alla de som fortfarande är kvar som vänner till honom.
Förstå vilken jävla situation, egentligen?? Det här är så jävla otäckt, det hugger till i magen på en och det hisnar inombords när man försöker översätta alla ord i media om detta, till scener på näthinnan och försöka sätta sig in i händelserna och så är det nog för alla andra som följer detta fall och naturligtvis ser man då hur AJ betett/beter sig och det vrider fan om en totalt inuti
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in