2013-07-29, 12:50
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Oj Då hade man rätt i från första början att han vart i Polen.

Nu är det ju AJ som säger detta till AB. Hur vet vi att han talar sanning?
Citera
2013-07-29, 12:50
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chemtvatt
hur mycke tid hadde dom på sig att göra sig av med kroppen? har en släkting som påstår sig vara synsk, och hon har lyckats bra med folk som har varit försvunna, jag frågade hon för ett par dagar sen om den här kvinnan, och fick svar igår hon fick upp en väldigt konstig bild en "betong pelare". man får ju upp tanken på hon ska vara ingjuten nånstans?????? fanns det tid till det?

stallbackabron har ju flera betongpelare på fast mark som man utan problem kan ta sig fram till.
den som ligger på vägen upp till saab kan man ju till och med köra upp med bilen vid.
lätt att hysta av ev. kropp där om man är på väg till grästorp via vargön
Citera
2013-07-29, 12:51
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Någon som har något annat förslag till varför AJ drar in korset (in hoc signo vinces) annat är som en hänvisning till ett fanatiskt religiöst vittne?
Ja det var väl en nazze-låt på youtube också som någon länkade till?
Citera
2013-07-29, 12:52
Medlem
Hmm undra om han är i Polen eller om de bara är ett sätt att flytta fokus från andra platser/länder? Han har ju sagt saker till Aftonbladet tidigare som inte stämt.
Citera
2013-07-29, 12:52
Medlem
Ninaxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimperk
Vilket jävla pucko!!!! Att lägga ut ett rent dravelinlägg på fejjan, skrivet som vore han varit vaken på piller, tjack och öl i flera dygn, öppna sidan och på det viset visa alla vem som fortfarande stödjer honom....Ja, så agerar sannerligen en ickevän!
Hur i helvete kan ni stödja detta nassesvin????
Jag hoppas att skärmdump kommer att hållas vid liv långt efter han blivit dömd och att ni "gillare" blir doppande i tjära vart ni än kommer! Satans as!!!
Och speciellt du, TB....Du är värst - du var med på första söket. Varför? Varför? Kände du dig viktig? Att gå sida vid sida med desperata, sökande, förtvivlade föräldrar och vänner, för att sedan rapportera till din vän....ett extra fy fan för dig!

Han hade 14 som gillade och nu har det
minskat till13 så han har nog tappat ytterligare vänner
Senast redigerad av Ninaxl 2013-07-29 kl. 12:56.
Citera
2013-07-29, 12:53
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
36-åringen som söks i mordutredningen kring den saknade tvåbarnsmamman från Trollhättan kommer inställa sig på Sveriges ambassad i Warszawa i dag.
– Jag har varit i Polen i nästan två veckor, säger han till Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17209161.ab

36-åringen befinner sig för närvarande i Polens huvudstad Warszawa. Han uppger att han varit i Polen i nästan två veckor.
– Inom en timme kommer jag att gå till Sveriges ambassad och överlämna mig, säger han till Aftonbladet.
Han berättar att han köpte en flygbiljett hem i torsdags men ändrade sig och fattade beslutet att gå till ambassaden i stället.
– Det är bättre. Annars skulle det kanske bli en scen på flygplatsen eftersom jag är internationellt efterlyst, säger han.

Han var ju till 100% i Nyköping häromdagen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Ja det var väl en nazze-låt på youtube också som någon länkade till?
Ja, en svensk grupp vid namn "Svastika".
https://www.youtube.com/watch?v=evvJNce-ZEQ&bpctr=1375096990
Citera
Medlem
Var står det att den dom hittat i vattnet var en man ?
Citera
2013-07-29, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Nu är det ju AJ som säger detta till AB. Hur vet vi att han talar sanning?

Det finns personer i tråden som är eller varit nära vänner till AJ. Har själv tidigt fått PM om Polen.
Citera
2013-07-29, 12:54
Medlem
Cocinellas avatar
Inte hållit sig borta - nä nä

Nu var det väl för en vecka sedan han meddelade AB att han var utomlands och behövde 3 dagar på sig att ta sig hem.

Från Polen tar man sig hem på en dag om man vill, det tar definitivt INTE en vecka. Så klart han hållit sig borta, j*vla lögnhals!
Citera
2013-07-29, 12:56
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
36-åringen som söks i mordutredningen kring den saknade tvåbarnsmamman från Trollhättan kommer inställa sig på Sveriges ambassad i Warszawa i dag.
– Jag har varit i Polen i nästan två veckor, säger han till Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17209161.ab

36-åringen befinner sig för närvarande i Polens huvudstad Warszawa. Han uppger att han varit i Polen i nästan två veckor.
– Inom en timme kommer jag att gå till Sveriges ambassad och överlämna mig, säger han till Aftonbladet.
Han berättar att han köpte en flygbiljett hem i torsdags men ändrade sig och fattade beslutet att gå till ambassaden i stället.
– Det är bättre. Annars skulle det kanske bli en scen på flygplatsen eftersom jag är internationellt efterlyst, säger han.

Torsdags ja... Ja, det var ju då fågeln viskade i mitt öra och jag la ut i tråden att AJ skulle komma hem på måndag. Polen nämndes också men jag lade inte ut allt fågeln sa. Bara datumet och att fågeln sagt sig tro att DB gömt kroppen och kanske något mer än så.

Jobbig promenad jag hade i lördags!
Citera
2013-07-29, 12:56
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Var står det att den dom hittat i vattnet var en man ?
Den döde var en man i badbyxor som legat i vattnet en längre tid enl. GP:
http://www.gp.se/nyheter/molndalharryda/1.1868864-dod-person-hittad-i-vastra-ingsjon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in