2013-07-29, 10:56
Medlem
Greypowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScudScud
Har läst att AJ betecknats som intellektuell. I vilka kretsar har man kommit fram till det? På någon dagis?

Hans senaste facebookuppdatering förefaller närmast som löjeväckande där han blandar ihop begreppen totalt!

Tack, bra förklaring på AJs vimmsiga inläg. Karln tror han är så klok att han behöver inte utbilda sig. Han kan allt redan.
Senast redigerad av Greypower 2013-07-29 kl. 11:49. Anledning: fixat citat
Citera
2013-07-29, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
AJs dravel om ambassaden kanske helt enkelt gäller en biljett hem, killen är black helt enkelt.

Väl använda pengar om ni frågar mig.

Jepp, han blåste allt han hade, det räckte i ett par dagar den arme kyrkråttan.
Av allt att döma räckte det inte till att få doppa "mini-Morot", tycker fb-meddelandet inte luktar nypåsatt direkt. Mest bakis och bitter. Ajja, lika bra att AJ får vänja sig vid fröken höger, det enda tillgängliga kanske på livstid tom ?
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-29 kl. 10:59.
Citera
2013-07-29, 10:57
Medlem
Han gillade nyss en hjärtlig hälsning på sin facebook, kanske dags att lämna datorn/telefonen och bege sig mot ambassaden eller polisstationen AJ.
Citera
2013-07-29, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxan
Kan någon aktiv i tråden länka till ett foto på AJ omgående?
Synliga tattueringar???

Någe napp ?

God Jakt // MPIT
Citera
2013-07-29, 11:06
Medlem
drdracula141s avatar
Hur många tror att A.j kommer infinna sig på en ambassad,polisstation idag? Jag tror inte det vill se bildbevis innan jag tror det.
Citera
2013-07-29, 11:06
Medlem
Mouchinos avatar
[quote=mypenisatrap|44523914]Mr Grandios är ju för rolig.

"Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått."

Haraldsson svar:
- Jag har hört det också, ja, säger Haraldsson.
Tycker han låter luttrad.

"ni som kanske förstår er på", AJ säger man så till sina få kvarvarande vänner, undervärderar deras färdigheter ?

AJ, jag tror du har ännu färre vänner inom ett dygn, till slut kanske bara TB och hennes äggstockar. Men det skiter väl du i, för det enda du använder vänner till är att manipulera och ljuga för att uppfylla dina sjuka impulser.[/

QUOTE]

Va, vadå 32år? Börja AJ jiddra redan när han var 4 år då eller?
Citera
2013-07-29, 11:07
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxtyraxx
Han gillade nyss en hjärtlig hälsning på sin facebook, kanske dags att lämna datorn/telefonen och bege sig mot ambassaden eller polisstationen AJ.
RSÖ, "finns här för er."

Vilka er, alla tre eller?
Citera
2013-07-29, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
RSÖ, "finns här för er."

Vilka er, alla tre eller?

Hon verkar vara en riktig natzi brud och skrev ju även rip stellan baby (hjärta) så vän med DB måste hon ju också vara.
Citera
2013-07-29, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
En rätt så rimlig gissning varför TB försvarar moroten är att hon tror att hon är speciell och odödlig. Hon tror att hon har nåt speciellt som gör att moroten inte skulle slå henne. Hon tror att hon är utvald. Men så är det inte. En person med morotens egenskaper kan hugga kniven i vilken brud som helst, även sin egen morsa.
Av hela mitt hjärta så önskar jag att moroten får leva sitt liv i total celibat och ensamhet.
Man skall inte bryr sig ett skit om TB. Hon förtjänar inte det. Men jag tycker mycket synd om hennes barn. Barn är alltid oskyldig och skall inte behövas växa i en miljö där kriminalitet, droger och alkohol styr vardagen. Hoppas att myndigheterna har ett öga på det stackars barnet.
Citera
2013-07-29, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Man skall inte bryr sig ett skit om TB. Hon förtjänar inte det. Men jag tycker mycket synd om hennes barn. Barn är alltid oskyldig och skall inte behövas växa i en miljö där kriminalitet, droger och alkohol styr vardagen. Hoppas att myndigheterna har ett öga på det stackars barnet.

Källa på att droger förekommer?.

MVH
Citera
2013-07-29, 11:24
Medlem
lozexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxtyraxx
Hon verkar vara en riktig natzi brud och skrev ju även rip stellan baby (hjärta) så vän med DB måste hon ju också vara.

RSÖ är DBs ex, tror jag. De har i alla fall känt varandra i flera år.
------

AJ skriver till DB på Facebook för 9 timmar sedan:
"Jag älskar dig min broder, du är väldigt viktig för mig ♥"
Senast redigerad av lozex 2013-07-29 kl. 11:34.
Citera
2013-07-29, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritzer11
Källa på att droger förekommer?.

MVH
Jag känner inte dem men droger och alkohol brukar gå hand i hands i såna kretsar. Det är därför att jag önskar att myndigheterna skall ha koll på dem. drogtesta ibland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in