2013-07-29, 10:15
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Går han in på ambassaden så är han på svensk mark och bara att hämta.

Tror inte Spanien är ett problem att hämta hem efterlysta från, men allt beror på landets administrativa välvilja hur lång tid det tar.

Var det inte i Spanien som en svensk WT dödade en spansk tjej? Spanien vill nog hursomhelst bli av med AJ med det nyss nämnda fallet i åtanke. Sprid AJs ansikte på spanska forum så är han snart fast, alternativt ihjälslagen.
Citera
2013-07-29, 10:17
Medlem
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2269718-dannebacken-likhundar-letar-pa-nytt
Citera
2013-07-29, 10:24
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielas
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2269718-dannebacken-likhundar-letar-pa-nytt

Intressant artikel. Man har rekvirerat en likhund men vet inte var man skall söka... Och inga heta tips.

Edit: Först till lunch vet man var man skall söka. Brs att vovven får vila sig under förmiddagen. Eller är det så att man vet exakt var man skall leta och vovven kommer först till lunch?
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-29 kl. 10:29.
Citera
2013-07-29, 10:29
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
AJ, om du varit oskyldig hade du varit i Trollhättan och bedyrat din oskuld efter första gången du blev häktad. Du skulle stannat där och varit ett stöd för familj och vänner! Dina inlägg på facebook borde rikta sig till Id@ och hennes familj och inte handla om dig j**va martyr. Det ÄR INTE DU SOM ÄR ETT OFFER! Varför knallade du inte in på svenska ambassaden efter att du gjort uttalandet till AB? Ditt beteende visar bara att du är skyldig.
TB, fint av dig att försvara din vän och att du nu bevisar att du är en riktig vän men om han visar sig vara skyldig, var står du då?

En rätt så rimlig gissning varför TB försvarar moroten är att hon tror att hon är speciell och odödlig. Hon tror att hon har nåt speciellt som gör att moroten inte skulle slå henne. Hon tror att hon är utvald. Men så är det inte. En person med morotens egenskaper kan hugga kniven i vilken brud som helst, även sin egen morsa.
Av hela mitt hjärta så önskar jag att moroten får leva sitt liv i total celibat och ensamhet.
Citera
2013-07-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Men snälla lilla Morot, vilken lögnhals du är. Du skulle återvända till svensk polis inom 2-3 dagar. Lögn , du säger nu att det blir en ambassad i en huvudstad ??

Vilken patetisk vän du är, du har verkligen visat alla i din bekantskapskrets att du är allt annat än vän, Id@ är borta och du bryr dig inte ett smack, dina vänner DB och FH sitter häktade och du besvärar dig inte att uppsöka polisen för att rentvå fig och dem, du sticker på semester. Du är allt annat än vän , vilket börjar visa sig när folk vänder dig ryggen

Att du blir av med " vänner" på FB har nog mer med att folk fått upp ögonen för vilken sjuk människa du är, inte pga. Att du blivit uthängd som MGM
Ingen kan väl försvara allt elände du gjort ( både som du dömts för och icke dömts för) en kvinnomisshandlare och återfallsförbrytare, en börda kostnad för bekanta och Sverige

Juridik... Ha ! Har man utfört dåd, men ändå blivit friad, är man ändå ett kräk ! Så en miss i tidigare bevisningar i ditt liv, betyder inte att du inte gjort dåden !!

Visa nu att du är en ÄKTA vän till Id@, DB och FH... Annars kommer du bara ned tomma ord från en tom man

Bra skrivet men tror inte att han har förmåga att förstå det där själv eller ta åt sig. Vill du nå honom så ska du nog hellre försöka med...

" Kära stora General Morot som inte alls är rödlätt eller har kanintänder! Du visar igen, med ditt inlägg på facebook, vilken oerhörd övermänniska du är. Nu har kanske polisen haft tur och hittat spår som sätter dig i klistret men jag tvekar inte en sekund på att du kan få dem på andra tankar om du bara får diskutera med dem. Hade jag varit dig, vilket är svårt för mig att tänka mig in i då du är på en helt annan nivå, så hade jag lämnat in mig till polisen. Givetvis precis när du själv känner för det. Detta för att få bort det eventuella hot från den mob här i Svea Rike som redan dömt dig men också för att frige dina två undersåtar från helvetet de sitter i just nu. Erkänn ditt brott för du kommer aldrig att känna dig som en fri man annars. Påbörja ditt straff nu istället för att alltid ha det över dig. Använd din tid i fängelset till att skriva dina memoarer. Berätta varför du är missförstådd? Berätta om allt spännande du gjort i ditt liv. Berätta om mordet för annars får aldrig världen reda på hur oerhört briljant din hjärna är. Alla kommer att köpa din bok. Du kommer ut ur fängelset som en rik man och kan leva ditt liv utomlands för dina välförtjänta pengar. Och med din intelligens, charm och övertalningsförmåga så lär du bli behandlad som en gud i fängelset precis så som du förtjänar. De kommer att ändra på regler för dig så att du kan släppas löjligt tidigt på grund av gott uppförande. Så ta ditt straff och lev sedan livet som miljonär. Och glöm inte mynta ett nytt latinskt ordspråk. Denna gången ditt eget. Veni doceret mundus."
Citera
2013-07-29, 10:32
Medlem
Butterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Andréas Amore Johansson
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Dela · för 43 minuter sedan ·
Det är väl ändå åklagare/polisen som pekat ut honom? Media rapporterar. Vilken jävla pajas.
Citera
2013-07-29, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxan
Kan någon aktiv i tråden länka till ett foto på AJ omgående?
Synliga tattueringar???
http://img268.imageshack.us/img268/8571/kg79.jpg
Citera
2013-07-29, 10:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
En rätt så rimlig gissning varför TB försvarar moroten är att hon tror att hon är speciell och odödlig. Hon tror att hon har nåt speciellt som gör att moroten inte skulle slå henne. Hon tror att hon är utvald. Men så är det inte. En person med morotens egenskaper kan hugga kniven i vilken brud som helst, även sin egen morsa.
Av hela mitt hjärta så önskar jag att moroten får leva sitt liv i total celibat och ensamhet.

Jag tror helt enkelt att hon är rädd för honom. Hon garderar sig ifall han han inte fälls.
Citera
2013-07-29, 10:42
Medlem
Cocinellas avatar
Ja vad kan man säga! *suck*

Jag har lite svårt att tro att han faktiskt är i Spanien, kan det vara så att någon annan av hans polare är där och postar inlägg i Facebook åt honom?

Någon nämnde ju att det var ett typiskt sätt för (kommer inte ihåg namn) att skriva.

Nu finns ingen skriven text att jämföra med kvar men det känns verkligen märkligt skrivet, speciellt när han skriver utav istället för av som någon påpekade tidigare.

Ni som har skärmdumpar eller annat sparat från hans inlägg där kanske kan kolla om han tidigare använt utav eller om det står av.

Jag måste nog bli enormt överbevisad om jag ska tro på att han befinner sig någon annanstans än i Svedala. Dagen är ung och jag ser fram emot bevis när han ev knallar in på någon ambassad trots att jag inte tror det själv.
Citera
2013-07-29, 10:43
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag tror helt enkelt att hon är rädd för honom. Hon garderar sig ifall han han inte fälls.
¨
Precis, allt annat vore ju vansinne när man befinner sig i närheten av denne man.
Citera
2013-07-29, 10:52
Medlem
Ull-Strumpas avatar
AJs dravel om ambassaden kanske helt enkelt gäller en biljett hem, killen är black helt enkelt.

Väl använda pengar om ni frågar mig.
Citera
2013-07-29, 10:53
Bannlyst
Mr Grandios är ju för rolig.

"Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått."

Haraldsson svar:
- Jag har hört det också, ja, säger Haraldsson.
Tycker han låter luttrad.

"ni som kanske förstår er på", AJ säger man så till sina få kvarvarande vänner, undervärderar deras färdigheter ?

AJ, jag tror du har ännu färre vänner inom ett dygn, till slut kanske bara TB och hennes äggstockar. Men det skiter väl du i, för det enda du använder vänner till är att manipulera och ljuga för att uppfylla dina sjuka impulser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in