Citat:
Ursprungligen postat av
ReimerDenYngre
Så här skrev jag fjärde juli:
Så här skrev jag åttonde juli:
Att han var hemma 1 juli vet vi för då var han tydligen på förhör.
Teoretiskt kan han ha varit borta till sent den fjärde eller kanske femte juli. Men det finns sådana som menar att han flyttade bussen den fjärde eller femte juli på morgonen så sent på kvällen den fjärde eller tidigt på morgonen den femte bör han ha kommit hem. Det var mycket post den fjärde och det var det även dagen innan vill jag minnas för jag har kikat på den mer än en gång. Dock har jag aldrig kikat i den...
Ärligt talat så har DB semester och det kan vara så att han helt enkelt är orolig för vilka som kan komma och knacka på och då menar jag inte farbor Blå. Kanske är det rent av därför han har flyttat fordonen för att kunna nå dem på andra lite mer okända platser, tills alla på flashback började leta fram dem...

Kan nog ligga mycket i det du skriver, klokt att kolla brevlådan!
Han kan alltså ha varit borta från och med måndagseftermiddag den 1 juli till och med fredag den 5:e juli, känns nästan som han aldrig drog ifrån grästorp med tanke på uppdateringarna på FB, så tänker jag nu i efterhand att han verkar vara en gök som har svårt att låta bli att uppdatera sig.
AJ infann sig väl på tisdag om jag inte minns fel, där emellan måste ju kontakten gått i högvarv.
Frågan är hur AJ spenderade sin härliga semestertripp. ( läs sjukskrivning )
Jag har frågat det tidigare, men fick aldrig svar då.
Har de hittat den röda moppen?
Någon som vet hur DB kom till Halmstad eftersom han blev hämtad?