2013-07-26, 20:57
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Okej. Någon källa på det? Du kanske känner DB?

Tänkte just lägga in ett tvivel i inlägget. Nej, jag vet inte om det är sant, men så skrevs det här igår.

Och jag känner inte DB eller någon av de inblandade och omskrivna. Jag är totalallergisk mot tatuerade sedan 2-årsåldern.
Citera
2013-07-26, 21:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej vad får dig att tro det? Kan man läsa så har man ju förstått att hans hund heter Stellan...
Jo, jag har förstått att Stellan är en hund och har en husse. Kände du Stellan, men inte hans husse?
Citera
2013-07-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Festivalen slutar i morgon och då åker AJ hem till polisen
http://www.kuggnasfestivalen.se/start.htm

Han finns säkert med bland bilderna
http://statigr.am/tag/kuggn%C3%A4s

Tror inte han är där. Är han det finns det några som vill träffa honom.
Citera
2013-07-26, 21:01
Medlem
Ninaxls avatar
Citat:
Har inte läst tråden på två veckor eftersom jag tröttnade, då det mest sitter nerpundade vänsterstudenter som vill få igenom sina sjuka åsikter om folk, som inte ens är dömda än. Blev lite chockad att ni fortfarande skriver om mig och inte kommit längre i "utredningen".

BTW en fågel viskade att moroten befinner sig på kuggnäsfestivalen............... 100% sanning.

har du informerat polisen detta...om det är 100 menar jag???
Citera
2013-07-26, 21:01
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Tänkte just lägga in ett tvivel i inlägget. Nej, jag vet inte om det är sant, men så skrevs det här igår.

Och jag känner inte DB eller någon av de inblandade och omskrivna. Jag är totalallergisk mot tatuerade sedan 2-årsåldern.

Är du allergisk mot alla tatuerade människor? Det måste vara jobbigt.

Vad jag har hört ska inte Stellan vara någon aggressiv hund och jag tycker det är konstigt att det inte stått i någon tidning om det är så allvarligt att hon som blivit biten ligger på sjukhus. De brukar ju vara snabba med att skriva i tidningar om hundattacker och allra helst när det gäller pitbulls och Amstaff.
Citera
2013-07-26, 21:03
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Festivalen slutar i morgon och då åker AJ hem till polisen
http://www.kuggnasfestivalen.se/start.htm

Han finns säkert med bland bilderna
http://statigr.am/tag/kuggn%C3%A4s
Att döma av bilderna består publiken inte bara av Fältskogfans. Ärligt talat, hon skulle bli utbuad. Det var ett troll som skrev i gästboken.
Citera
2013-07-26, 21:07
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Tror inte han är där. Är han det finns det några som vill träffa honom.

Du känns så aggro...

Du har tagit några blåtiror och du letar och det finns folk
som gärna vill "träffa" AJ...

Ska man ta detta som att det är en mobb ute och letar efter AJ?
Citera
2013-07-26, 21:09
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Är du allergisk mot alla tatuerade människor? Det måste vara jobbigt.

Vad jag har hört ska inte Stellan vara någon aggressiv hund och jag tycker det är konstigt att det inte stått i någon tidning om det är så allvarligt att hon som blivit biten ligger på sjukhus. De brukar ju vara snabba med att skriva i tidningar om hundattacker och allra helst när det gäller pitbulls och Amstaff.

Ja, det är jobbigt för dem med stämplat fläsk. Som sagt alltid reagerat negativt på tatueringar och det håller i sig.

Skriv inte pitbull, Stellan var en Amstaff. Vi blev anfallna av en medlem om rasen häromdagen. H*n hade minst andnöd.
Då kanske du har hört hur DB skulle ta dödsbeskedet om Stellan? Eller känner alla Stellan men inte Den*is?
Citera
2013-07-26, 21:13
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ja, det är jobbigt för dem med stämplat fläsk. Som sagt alltid reagerat negativt på tatueringar och det håller i sig.

Skriv inte pitbull, Stellan var en Amstaff. Vi blev anfallna av en medlem om rasen häromdagen. H*n hade minst andnöd.
Då kanske du har hört hur DB skulle ta dödsbeskedet om Stellan? Eller känner alla Stellan men inte Den*is?

Jag vet att Stellan var en Amstaff, läs kommentaren igen, det jag menar är att de ofta skriver i tidningar om hundattacker speciellt när det handlar om raser som pitbull OCH AMSTAFF. Stellan är väl en utav de få han hade kvar, så han tar det säkert hårt, det är ju inte ovanligt att djurägare tar sådant hårt. Känner inte hunden eller DB ( inga personer jag umgås med eller vill umgås med), jag känner däremot någon som känner DB.
Citera
2013-07-26, 21:14
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:

Har du läst det här ska du ta det med en nypa salt...

Ja då är vi två, gillar inte heller tatueringar.
Citera
2013-07-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Du känns så aggro...

Inte precis aggro men lite putt kanske.

Mobb kanske inte är rätta ordet. En del av hans tidigare anhängare kanske inte är så förtjusta i honom längre.

Att det blir en och annan blåtira fås kanske räknas med. De andra såg inte så roliga ut de heller.
Citera
2013-07-26, 21:16
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Du känns så aggro...

Tror inte att det finns nån mobb på kuggnäs som söker efter AJ. Hallå vafan självaste nazzeledaren aka kvinnomisshandlaren Jocke Karlsson är ju där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in