2013-07-25, 19:17
Medlem
Hydraheads avatar
Verkar som att bloggen är bortplockad.
Citera
2013-07-25, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ojdå! Är det fel på blogg.se eller har Berny tagit bort bloggen? Dessutom står det inte längre på Emmas facebook att hon är tillsammans med Berny. Fnurra på tråden månne? Det gick snabbare än väntat.

Fast B har ju skrivit världens kärleksförklaring på fb igår.
Citera
2013-07-25, 19:31
Medlem
Berny är en sjuk människa, en person med en borderlinestörning. Övergrepp i unga år, jaa, varför inte. Det är oftast det som gör att personer blir som Berny. Pedofiler finns det alltid (en) för mycket av och jag önskar dom bort från denna jord och att de fick lida alla helvetes kval. Det är dessa personer som gör att psykvården är full med borderlinetjejer som inte kan handskas med livet på ett normalt sett.

Förstöra ett barn och jag tvivlar inte på att Berny blivit utsatt sexuellt vid tidigt stadie, alla tecken och symtom och sätt finns där.

Hennes påstådda Rättegång vet jag inte vad det är, är det pga våldtäkt och övergrepp i barndomen som hon startat nu så stämmer det inte. Preskriptionstiden har gått ut. Verkar ju inte som om hon haft med sin familj att göra på många år så det måste vara nått annat.

Hon har ju missbrukat kraftigt i många herrans år från väldigt ung ålder och det sätter sina spår. Vad hon sett, varit med om och varit utsatt för under sina trippar kan i hennes hjärna mycket väl vara äkta.
Så äkta att hon faktiskt tror hon varit med om allt hon skriver om.

Jag tror aldrig Berny kommer att bli vuxen och väl fungerande, det har alkohol och droger förstört för länge sen. Hon kommer att leva så här tills den dag hon dör.

I denna ålder hade det vänt om det skulle bli någon förändring. Tyvärr så blir det aldrig så.

Berny lever i ruinerna av ett luftslott.
Citera
2013-07-25, 19:38
Medlem
Denosynliges avatar
Det kan vara strul med domänet/servern. Jag har en blogg.se blogg kopplad till domän som det hänt samma sak med nu. Har betalat för domänet och inte tagit bort min blogg. Så kanske Bernys blogg blivit drabbad också.
Citera
2013-07-25, 19:45
Medlem
Citat:
Dessutom står det inte längre på Emmas facebook att hon är tillsammans med Berny. Fnurra på tråden månne? Det gick snabbare än väntat.

Jodå det står "I ett förhållande med Berny Pålsson" fortfarande
Citera
2013-07-25, 19:52
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Fast B har ju skrivit världens kärleksförklaring på fb igår.

En dag är typ ett år i borderlinetid
Fast jag tror också att hon bara tagit bort bloggen (alt. inte betalat för domänen). Good for her, hur länge hon nu klarar att vara utan uppmärksamheten.
Citera
2013-07-25, 21:05
Medlem
doris123s avatar
nu är bloggen uppe igen..
i senaste inlägget nämner hon att hon fått ett brev från sin familj som det står obehagliga saker i. om det nu är sant kan hon väl lägga ut bild på det och visa vad som är så 'hemskt'? hon smutskastar dom ju hit och dit men ändå lägger hon inte ut vad det står, så att man verkligen får se.. lite dubbelsidigt?

nee, jag tror på det jag sa innan... att hon hamnat i någon slags stor psykos om religiösa ting efter att hon sett för mycket på 'da vinci koden'. tvivlar inte på broderns övergrepp, men har väldigt svårt att tro att opus dei skulle vara intresserade av en liten rödhårig, ärrad virrig brud i sverige.
Citera
2013-07-25, 21:09
Medlem
Denosynliges avatar
Ja, som ni ser så funkar bloggen igen.
Citera
2013-07-26, 07:42
Medlem
NaughtyNurses avatar
Citat:
Ojdå! Är det fel på blogg.se eller har Berny tagit bort bloggen? Dessutom står det inte längre på Emmas facebook att hon är tillsammans med Berny. Fnurra på tråden månne? Det gick snabbare än väntat.
Såg "Striperella" [sic] titta ut från Bernys fönster när jag gick mot tågstationen i morse.
Citera
2013-07-26, 14:21
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaughtyNurse
Såg "Striperella" [sic] titta ut från Bernys fönster när jag gick mot tågstationen i morse.

Ja, varenda gång jag går förbi sitter de bägge där och röker lungorna av sig. Eller så står Theus hängande med tassarna utanför fönstret och längtar ut.

Striperella skriver för övrigt på sin blogg att de senaste dagarna varit kaos. Så är det att leva med Berny, lika bra att vänja sig
Citera
2013-07-26, 14:35
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Striperella skriver för övrigt på sin blogg att de senaste dagarna varit kaos. Så är det att leva med Berny, lika bra att vänja sig

Lite kaos i kärlek är väl ingen katastrof?!

Citat:
Eller så står Theus hängande med tassarna utanför fönstret och längtar ut.

Kan ju vara så att Theus känner igen dej vid det här laget
Senast redigerad av Hyperexium 2013-07-26 kl. 14:45.
Citera
2013-07-26, 18:18
Medlem
Kollade in på insta och B såg rätt trött och sliten ut på senaste bilden. Undrar om hon äter och sover nåt.. :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in