2013-07-25, 20:17
Medlem
panzertaxs avatar
Suck, db är kock eller jobbade som oavsett kunskap.
AJ har suttit på kåken men har sedan var det verkar som jobbat på en camping men med vad vet vi inte.
FH har ytterst få uppgifter framkommit om, det verkar vara den mest anonyma av dem tre i denna tråd. Samtidigt känner jag att man ska inte utgå från att alla lamm är mjuka.
Citera
2013-07-25, 20:23
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Det är nog första gången AJ talar sanning när han säger sig vara på sem.

Ha ha ha jo tjena.

"Tjena bengen, AJ här. Hörde att jag var lyst men ja e ju fan på semester fan. ..
Ja ååååkej, men NÄSTA vecka då, hur känns det? Jamen ja kan inte innan lååååååvar fan.
Fan va lite bussiga då ALLA andra får ju semester ju.. vi ses om en vecka, hej på re.

Vad skulle han ha semester ifrån? Sin sjukskrivning?

För övrigt JÄVLIGT märkligt att han skulle åka iväg på semester när bästa polarna
sitter inlåsta och snackar vilt.

Flyr sin ångest är vad han gör. Det fega jävla miffot.
Citera
2013-07-25, 20:25
Medlem
panzertaxs avatar
Räcker att man steker burgare i ett kök så är man "kock".. säger inget om man är bra på knivar eller styckning eller annat av alla dess spekulationer.

Gillar att flashback fokuserar på så totalt irrelevanta saker för fallet i sig, det är viktigare vem mamman umgås med än att få fast skurken.
Citera
2013-07-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pobeda1945
i det huset har DB bott (SALSTAD 27) .
Bor någon där nu eller står det tomt ?

De bor ett ungt par där enligt ratsit
Citera
2013-07-25, 20:37
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det där måste variera väldigt mycket i olika länder. Några hundra mil bort, som han uppges att uppehålla sig omfattar hela Europa och delar av Asien och Afrika.

jag ger dej all cred för det du skriver,,men geografi är tydligen inte din starka sida , min vän
några hundra mil ,,,200-300 ,,260 till Barcelona från Göteborg,, ca dryga 300 till Grekland

men du hamnar i Afrika å Asien,,

grattis gubben
Citera
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Är det inte DB som sägs vara kock?
Aj är väldigt duktig på matlagning enligt min källa, det händer att han gör mat till sina vänner så som i I*as fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Suck, db är kock eller jobbade som oavsett kunskap.
AJ har suttit på kåken men har sedan var det verkar som jobbat på en camping men med vad vet vi inte.
FH har ytterst få uppgifter framkommit om, det verkar vara den mest anonyma av dem tre i denna tråd. Samtidigt känner jag att man ska inte utgå från att alla lamm är mjuka.

I de första artiklarna i tidningarna här i länet hade "31åringen" en högre grad av medverkan än vad "35åringen" hade.
31åringen misstänktes även för medhjälp till frihetsberövande förutom skyddande av brottsling, medans 35åringens "endast" misstänktes för skyddande av brottsling.
Citera
2013-07-25, 20:39
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Ha ha ha jo tjena.

"Tjena bengen, AJ här. Hörde att jag var lyst men ja e ju fan på semester fan. ..
Ja ååååkej, men NÄSTA vecka då, hur känns det? Jamen ja kan inte innan lååååååvar fan.
Fan va lite bussiga då ALLA andra får ju semester ju.. vi ses om en vecka, hej på re.

För övrigt JÄVLIGT märkligt att han skulle åka iväg på semester när bästa polarna

Det är AJ som kallar det sem. Inte jag. Han skiter väl i resten av packet som sitter. Det är väl inte så konstigt om man drar på semester, när man vet att man snart kommer bli häktad.
Citera
2013-07-25, 20:40
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ha ha ha jo tjena.

I första artikeln sade han 2-3 dagar innan han skulle infinna sig hos polisen, nu heter det tydligen måndag?
Citera
2013-07-25, 20:43
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Aj är väldigt duktig på matlagning enligt min källa, det händer att han gör mat till sina vänner så som i I*as fall.

Hon hade sett några mackor han visat på FB.
-Ser goda ut
-Jag kan fixa liknande till dig, men du ska få lite extra krydda.
Citera
2013-07-25, 20:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
jag ger dej all cred för det du skriver,,men geografi är tydligen inte din starka sida , min vän
några hundra mil ,,,200-300 ,,260 till Barcelona från Göteborg,, ca dryga 300 till Grekland

men du hamnar i Afrika å Asien,,

grattis gubben
Tack!

http://se.avstand.org/Trollhättan/Marocko Trollhättan -Marocko 3 294 kilometer
http://se.avstand.org/Trollhättan/Ankara Trollhättan - Ankara 2 513 kilometer
Citera
2013-07-25, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ha ha ha jo tjena.

Hahaha +1

Fast nu tror jag inte AJ flyr sin ångest, för han känner ingen.

Däremot har han 2 alternativ:
1. Sitta i häkte och svara för sina handlingar
2. Göra något annat, sola, dölja bevis, få ett sista knull på länge...

Hmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in