2013-07-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
DallasSkulls - Välkommen åter!

Megamange16 - Vilken hjälte! Jag är endast inne i andra ljudupptagning och har redan skämskudden fast planterad i plytet. Från 02:00 i fil nummer 2 - "Jag tänker inte sitta här och gola såsom här gör", efter att ha tjutit som ett kjoltyg om att Ante hotat honom. Därefter "Han blandade in min familj först!" - sagolik mellanstadienivå.

Nu när vi ändå är i farten borde vi skaka fram ljudupptagningar från Raffas något misslyckade hembesök hos Fadil och Irfan. Förutom att man får höra om det legendariska "skywalkandet" direkt från ett ögonvittne är detta ett utmärkt tillfälle att kontrollera om Raffa verkligen teg som muren genom alla förhör. De papper vi haft uppe här tidigare var som bekant förfalskade, ledaren hade minsann inte sagt ett knyst.

EDIT: Haha! Jag avlider, nu fortsatte jag lyssna: "Jag tänkte tiga, jag brukar inte sitta och öppet prata om sådana här saker, jag tycker inte om att samarbeta med polisen överhuvudtaget eller ens öppna munnen här i rätten".

Det var Irfan som gjorde det!

Jag vill också lyssna!!!!

Jag kräver att nån lägger ut alla ljudfiler på youtube!!! Annars ska ni få se på
2013-07-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Raffas ljudupptagning betyder att han ska starta karriär inom

När ska du berätta historier om Raffas tid i Halmstad? Vi väntar fortfarande.
2013-07-24, 16:00
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
DallasSkulls - Välkommen åter!

Megamange16 - Vilken hjälte! Jag är endast inne i andra ljudupptagning och har redan skämskudden fast planterad i plytet. Från 02:00 i fil nummer 2 - "Jag tänker inte sitta här och gola såsom här gör", efter att ha tjutit som ett kjoltyg om att Ante hotat honom. Därefter "Han blandade in min familj först!" - sagolik mellanstadienivå.

Nu när vi ändå är i farten borde vi skaka fram ljudupptagningar från Raffas något misslyckade hembesök hos Fadil och Irfan. Förutom att man får höra om det legendariska "skywalkandet" direkt från ett ögonvittne är detta ett utmärkt tillfälle att kontrollera om Raffa verkligen teg som muren genom alla förhör. De papper vi haft uppe här tidigare var som bekant förfalskade, ledaren hade minsann inte sagt ett knyst.

EDIT: Haha! Jag avlider, nu fortsatte jag lyssna: "Jag tänkte tiga, jag brukar inte sitta och öppet prata om sådana här saker, jag tycker inte om att samarbeta med polisen överhuvudtaget eller ens öppna munnen här i rätten".

Det var Irfan som gjorde det!

Tack Monty!

Du slog huvudet på spiken när du sa Mellanstadienivå, det var precis det jag tänkte på när jag plöjde igenom allt i natt. Det har varit grymt segt idag kan jag lova med knappt 2 tim sömn men snart dags att lyssna på Kronblom.

Tyvärr tror jag inte man sparar ljudupptagningar så värst länge, kan såklart ha fel men i den saken....Hade man tänkt på detta under Skywalka incidenten så hade nog Gaffa avlidit om det först kommit ut förfalskade papper och sen förfalskade ljudfiler!!

Stod det inte i Polisens PM eller gripandet av Gaffa att han sa något i typ med "Jag har inte knivat någon men jag kan peka ut en ( två ) som har" varpå Polisen säger "Jag har inte sagt något om någon knivning"...

Tur inte Gaffa talar med Polisen...fan killen golar ju innan dom ens bett honom, mohahaha
2013-07-24, 16:12
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Det har varit grymt segt idag kan jag lova med knappt 2 tim sömn men snart dags att lyssna på Kronblom.

Ja djävlar du, den här tråden har orsakat rätt skapliga mängder sömnbrist. Drog precis igång Kronblom-förhöret nu - låter han verkligen sådär på riktigt? Han måste rimligtvis lida av åtminstone ett mildare förståndshandikapp. Jösses.

Citat:
Tyvärr tror jag inte man sparar ljudupptagningar så värst länge, kan såklart ha fel men i den saken....

Nej! Är det sant? Är det någon som vet hur det ligger till med detta? Det är helt ovärderlig komik vi går miste om i sådana fall. Jag är något vansinnigt sugen på att få höra General Peteh ("högsta hönset från Oskarshamn") berätta om när Irfans dörr träffade honom i huvudet, med trappakrobatik som följd. För att inte tala om när han knackade på för att få tillbaka sin hund och fick en skosula över snoken istället.
Senast redigerad av MontagueHWithnail 2013-07-24 kl. 16:15.
2013-07-24, 16:18
Medlem
"Jag tänker inte sitta här å gola" fan jävla priceless.

/TRKLMR__B1816-13__Rafal_Badiei__Tilltalad___P_2__15413887.mp2
2013-07-24, 16:27
Medlem
Citat:
Nej! Är det sant? Är det någon som vet hur det ligger till med detta?
nagon skrev tidigare att de bara sparas nagra (3 till 6?) manader
2013-07-24, 16:30
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ja djävlar du, den här tråden har orsakat rätt skapliga mängder sömnbrist. Drog precis igång Kronblom-förhöret nu - låter han verkligen sådär på riktigt? Han måste rimligtvis lida av åtminstone ett mildare förståndshandikapp. Jösses.

Nej! Är det sant? Är det någon som vet hur det ligger till med detta? Det är helt ovärderlig komik vi går miste om i sådana fall. Jag är något vansinnigt sugen på att få höra General Peteh ("högsta hönset från Oskarshamn") berätta om när Irfans dörr träffade honom i huvudet, med trappakrobatik som följd. För att inte tala om när han knackade på för att få tillbaka sin hund och fick en skosula över snoken istället.

Ska lyssna på Kronis, kan ju va en orsak till att Ulla-Bella styrt upp saker?

Jag har googlat lite men verkar som jag får maila någon tingsrätt och ställa frågan till dom direkt. Om dessa ljudfiler finns så är det ju fantastiskt och bara höra dessa fadäser beskrivas av dom inblandade.
2013-07-24, 16:30
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:

Tyvärr så är det sant, i samband med förfrågan om de förra ljudfilerna så efterfrågade jag äldre material oxå men dom sparar bara ljudförhör i 6mån (kan varit 12).
Hur som så finns tyvärr ej dessa pärlor längre

Grymt jobbat MegaMange!
2013-07-24, 16:31
Medlem
Carl-Benzs avatar
Hur har jag kunnat missa den tråden, snubblade över den i går kväll och har sedan dess ägnat hela min vakna tid, både på jobbet och hemma, åt att läsa valda delar av den.
Första reaktionen var: det här måste vara bluff, så här dumma människor kan bara inte finnas, men det gör det tydligen.
Andra, och bestående reaktionen efter det har varit skrattkramper, på svimningsgränsen, tårfyllda skrattkramper.

Att dessa personer som har ett samlat IQ som på sin höjd borde räcka till att hålla kroppsvärme har nått vuxen ålder är i sanning en gåta.
Hur kan man som "yrkeskriminell" lägga ut sina förehavanden, hot o.s.v. på nätet, måste ju vara världen lättaste case för bylingen, lite mera hemlighetsfull kanske man ska vara.

Sen dessa självförhärligande/verklighetsförnekande utsvävningar som gjorts av alla siffercombon, som t.o.m. en10 åring kan slå hål på, är bara för mycket.
Påminner om en annan herre som var aktiv här på FB för något år sedan, om någon kommer ihåg https://www.flashback.org/t1627606 hur som helst, FB har åter igen levererat högklassig underhållning.
2013-07-24, 16:31
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
nagon skrev tidigare att de bara sparas nagra (3 till 6?) manader

Det var det jag tänkte på...ska kasta iväg ett mail till någon tingsrätt och höra, kul om fler gjorde det ifall dom är osäkra eller man får olika svar.
2013-07-24, 16:33
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Benz
Hur har jag kunnat missa den tråden, snubblade över den i går kväll och har sedan dess ägnat hela min vakna tid, både på jobbet och hemma, åt att läsa valda delar av den.
Första reaktionen var: det här måste vara bluff, så här dumma människor kan bara inte finnas, men det gör det tydligen.
Andra, och bestående reaktionen efter det har varit skrattkramper, på svimningsgränsen, tårfyllda skrattkramper.

Att dessa personer som har ett samlat IQ som på sin höjd borde räcka till att hålla kroppsvärme har nått vuxen ålder är i sanning en gåta.
Hur kan man som "yrkeskriminell" lägga ut sina förehavanden, hot o.s.v. på nätet, måste ju vara världen lättaste case för bylingen, lite mera hemlighetsfull kanske man ska vara.

Sen dessa självförhärligande/verklighetsförnekande utsvävningar som gjorts av alla siffercombon, som t.o.m. en10 åring kan slå hål på, är bara för mycket.
Påminner om en annan herre som var aktiv här på FB för något år sedan om https://www.flashback.org/t1627606 hur som helst, FB har åter igen levererat högklassig underhållning.

Denna tråden är bara en gren av tidigare trådar, sök på Gangland, Raffa, Knivdåd i Vimmerby och du kommer få månader av skrattkramp, ångest, självmordstankar och inte minst en insyn i den oorganiserade gängvärlden.
2013-07-24, 16:38
Medlem
Carl-Benzs avatar
Citat:
Denna tråden är bara en gren av tidigare trådar, sök på Gangland, Raffa, Knivdåd i Vimmerby och du kommer få månader av skrattkramp, ångest, självmordstankar och inte minst en insyn i den oorganiserade gängvärlden.
Jo, jag sett det, men jag pallar fan inte mera Rafael på ett tag.
Stort tack till allt grävande du har gjort, och tack alla andra som bidragit med material, utan er hade tråden varit bra mycket fattigare,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in