På vilket sätt hjälper han till genom att Blomkvista runt med pinnar och felaktigt mäta hjulspår på måfå.
Det enda bevisen han får fram är ju den typen som tydliggör hans är hans egen svagbegåvning.
Mitt bidrag till denna tråd blir mitt svar till honom och till dig.
Kan bara hålla med. Mycket surrande och "tänkande" om totalt oviktiga saker här. Kanske hålla dessa diskussioner i en bildtråd eller likande?
Är det ingen som tror på Öresjö-området? Jag tycker det är ett idealiskt ställe att dumpa en kropp på. Stora skog- och naturområden med småvägar som kringelkrokar sig fram.
Dessutom är det helt off om man tar hänsyn till var bilen hittades i Hunneberg.
Är det ingen som tror på Öresjö-området? Jag tycker det är ett idealiskt ställe att dumpa en kropp på. Stora skog- och naturområden med småvägar som kringelkrokar sig fram.
Dessutom är det helt off om man tar hänsyn till var bilen hittades i Hunneberg.
Nackdelen med västra delar av Trollhättan är att du måste köra genom upplysta & befolkade områden för att ta dig dit från BP. Det finns lika "idealiska" områden åt öster, dit man tar sig snabbare och mer anonymt.
Senast redigerad av Decrypter 2013-07-24 kl. 14:32.
Jag tror inte att Öresjö är ett förstaval men man vet inte hur dom har tänkt. Det finns många småvägar och platser att dumpa en kropp. Det är stora områden som inte är frekvent besökta.
Polisen skall enligt uppgift sökt med helikopter mot Öresjö i veckan men vet inte vad det gällde. Som ReimerDenYngre skriver så är Svenäcker och Munkebo mer tänkbara platser, dessutom finns det kopplingar mellan dom misstänkta och flera som har tillgång till fd. skoten i Svenäcker.
Det är jag som ligger bakom påståendet om polishelikopter i Öresjö. Ungefär samtidigt skrev ngn om helikopter i Strömslund (västra Trollhättan). Jag skrev dock att det inte var en ambulanshelikopter. Mer än så såg inte jag. Men det bor ngn i Strömslund som ibland hämtas el lämnas med helikopter. Denna går också i riktning Öresjö och säkert vidare...
Möjligt men... Velanda blir en omväg för denna roadtrip. Blandar du möjligtvis ihop Vetlanda och Velanda?
Tror inte han varit på roadtrip utan bara vill få oss att tro det eller åtminstone tro att kroppen är gömd åt det hållet. Så en omväg är nog en mer realistisk dumpningsplats.
Ja och det stör mig nu att jag inte letade upp gnagaren. Jag klippte ned snåret några dagar senare och då fanns inget alla där längre... Det luktade inget och har man nu hittat en kroppsdel i Velanda så kan det ha legat en här med, men det är ju minst sagt en omväg och vem har i så fall plockat bort den...