2013-07-24, 00:36
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Hur löd den?

skjut mig..bonnamarknad...Vm i motorcross..folk har semester....=fullsatt på jobbet....svettigt värre...fan kan inte folk äta hemma??=)
Citera
2013-07-24, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
Dessa 2 grannar bor i samma trappuppgång som BO.

Har de inte kommenterat blodet i trappen? Ursäkta om du redan fått frågan.
Citera
2013-07-24, 00:39
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D12
Du menar på förmiddagen då förstås?
Citera
2013-07-24, 00:40
Medlem
Beatass avatar
Om nu tidsschemat och vad de tre misstänkta gjorde innan de sammanstrålade stämmer så handlar detta om 3 onyktra ur begåvningsreserven som gjorde sig av med Id*s kropp och den har ännu inte hittats......

Illa, riktigt illa.
Senast redigerad av Beatas 2013-07-24 kl. 00:43.
Citera
2013-07-24, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magneticsystem
gammal bild. upplagd för 17 timmar sedan.

Förstår inte det här... Sitter DB och uppdaterar fejjan från häktet?
Citera
Medlem
purplegirl78s avatar
OffT:Men ni som ser de statusarna måste väl vara vän med DB på facebook? Jag ser uppdateringar från i maj och ny profilbild 3/7 (hur man nu kan ägna tankarna till sånt) sen ser jag inte mycket mer än en del kort.. Hur förlorade han sin bror?
OnT: Då satt de alltså och krökade men vågade köra bil ändå?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Du menar på förmiddagen då förstås?

Ja precis.
Citera
2013-07-24, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Åkej, jag lugnar mig, svårt att låta bli att bli ivrig när tråden hittills har tuggat blajjtuggummi

Men det "skåpbils-observationen" faller ju på att den inträffar så långt efter händelserna i Trollhättan! Och att dom i så fall skulle ha "kört omkring" med vad som förmodligen är ett lik i en avställd bil under minst 12 timmar! Det känns inte speciellt logiskt! Men det går naturligtvis om dom hade nerver till det? Och det går att ta sig från Trollhättan via småvägar till Floby om man kör via Nossebro, Vedum och Larv!

Att polisen ringde upp mig idag igen tyder ju på att den teorin kanske inte är helt ologisk?
Citera
2013-07-24, 00:44
Medlem
Citat:
Förstår inte det här... Sitter DB och uppdaterar fejjan från häktet?

nej en kompis till honom har lagt upp bilden. Bilden är gammal (han saknar skriften ang döden i ansiktet)
Citera
2013-07-24, 00:45
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:

Inget blod syntes till 02.30
Citera
2013-07-24, 00:46
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Men det "skåpbils-observationen" faller ju på att den inträffar så långt efter händelserna i Trollhättan! Och att dom i så fall skulle ha "kört omkring" med vad som förmodligen är ett lik i en avställd bil under minst 12 timmar! Det känns inte speciellt logiskt! Men det går naturligtvis om dom hade nerver till det? Och det går att ta sig från Trollhättan via småvägar till Floby om man kör via Nossebro, Vedum och Larv!

Att polisen ringde upp mig idag igen tyder ju på att den teorin kanske inte är helt ologisk?

Vi får sätta oss in i hur begåvningsreserver tänker. JAMEEEEN!!! Är det DET som var AJ:s roadtrip????

Citera
2013-07-24, 00:46
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magneticsystem
nej en kompis till honom har lagt upp bilden. Bilden är gammal (han saknar skriften ang döden i ansiktet)
Tänkte på tårarna innan.. De står väl för sorg eller mord.. Nu kan han ju skylta med att de står för båda.. Så att säga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in