2013-07-22, 23:55
Medlem
Titianas avatar
enligt TR:s dom så ...verkar han ha langat amfetamin och haft svampar....dock är domen från 2009
Citera
2013-07-22, 23:56
Medlem
Maxipower1s avatar
Skottet var direkt dödande, säger Peder Jonsson, informatör vid polisen,

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17175524.ab
Citera
2013-07-22, 23:57
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Man kan ju tycka att om de misstänkta snubbarna är helt oskyldiga att dom borde hört av sig till polisen med information om att hon hade varit där på natten osv.

De kan iofs ha gjort det men jag är rätt tveksam till det. Om polisen får information om att hon varit där och dessa två snubbar har låtsas som ingenting så är det rätt misstänksamt
Citera
2013-07-23, 00:04
Medlem
Titianas avatar
Jag har narkotikadomen på M.H ...offentligt i och för sig men Datainspektionen har åsikter om vad och hur man ska kunna publicera saker på internet..."om det kan antas att det når ett tredje land (land utanför EU) så är det förbjudet att publicera på internet...
PS. offentlighetsprincipen gäller för svenska medborgare...enligt lag
Senast redigerad av Titiana 2013-07-23 kl. 00:07.
Citera
2013-07-23, 00:07
Medlem
DrKnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Man kan ju tycka att om de misstänkta snubbarna är helt oskyldiga att dom borde hört av sig till polisen med information om att hon hade varit där på natten osv.

De kan iofs ha gjort det men jag är rätt tveksam till det. Om polisen får information om att hon varit där och dessa två snubbar har låtsas som ingenting så är det rätt misstänksamt

eller så har dom (utav egen erfarenhet) varit så väcka utav alla droger så dom hade inte hunnit höra talas om mordet innan polisen storma in.
Citera
2013-07-23, 00:09
Medlem
DrKnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Jag har narkotikadomen på M.H ...offentligt i och för sig men Datainspektionen har åsikter om vad och hur man ska kunna publicera saker på internet..."om det kan antas att det når ett tredje land (land utanför EU) så är det förbjudet att publicera på internet...
PS. offentlighetsprincipen gäller för svenska medborgare...enligt lag

upp med den nu!!
Citera
2013-07-23, 00:16
Medlem
Är ni totalt retardationated? Ge mig bilder på de 2 som sitter anhållna. Jag bryr mig inte ett skit om era teorier hit o dit....omgz0r....
Citera
2013-07-23, 00:16
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKnark
upp med den nu!!

det tar så stans lång tid att mörka allt.....( för att jag inte ska bli åtalad)...puhhhh.....så Ambulnace du har också allt detta.....hur gör vi?

Alternativt....så ringer du TR i Umeå och typ Stockholm/Solna och får den i morgon
Senast redigerad av Titiana 2013-07-23 kl. 00:20.
Citera
2013-07-23, 00:18
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernandojjj
Är ni totalt retardationated? Ge mig bilder på de 2 som sitter anhållna. Jag bryr mig inte ett skit om era teorier hit o dit....omgz0r....

Var det en order ?

Du tror inte du kan göra som alla andra ? Sök !
Citera
2013-07-23, 00:18
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernandojjj

det finns en bild på en av de anhållna på tråden...VG och leta
Citera
2013-07-23, 00:23
Medlem
Titianas avatar
Är de inte klar på rättsmedicin nu?...eller ska vi vänta tills i morgon typ 12 innan man får veta ngt...
Citera
2013-07-23, 00:24
Medlem
DrKnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Jo men rent vetenskapligt..hur många hagamän ska just lilla Umeå ha? Allt statistik och teori/fakta talar emot din teori just nu...sorry

det här mordet är inte löst än kommer ju bara med teorier som alla andra i tråden.eller vet du redan vem mördaren är då kan du ju ringa 11414 och tala om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in