Citat:
Ursprungligen postat av
Seppo1337
Blandade känslor ifall Higuain lämnar. Varit snack om det så jävla länge nu så det vore ju inte mer än rätt, men har alltid gillat honom. Förtjänar bättre än att spela typ 40-50% per säsong. Likaså med Benzema. Hoppas Real inte går för någon stjärna/någon alls och istället har Morata som andrafiol denna säsong. Benzema kan blomma ut till totalt oslagbar i mina ögon.

Gillar och Higuain men tycker det är dags för honom att lämna nu då det var prat om det redan förra säsongen och som du säger att real måste ha en anfallare som spelar majoriteten av matcherna och inte cirka 50/50 som nu är fallet. Tråkigt på ett sätt att han lämnar men det är dags som sagt, Benz är en bättre spelare. Får bara hoppas på att han levererar och spelar så bra som man vet att han kan göra.
Ang Morata måste jag dock säga att jag inte håller med, tycker inte han gett några större tecken på att vara en supertalang. Imo bör de verkligen fokusera på Jese (på tal om unga spelare) istället, han verkar lovande och gjorde mycket mål i castilla. Tycker verkligen att real bör sälja iväg Kaka och bestämma sig för om man ska ge Jese chansen i A-laget eller om han ska lånas ut eller dylikt.