2013-07-21, 15:04
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jahrusalem
Varför skulle han skicka iväg henne till Umeå för att fixa knark när han bor i gbg där knark redan flödar. låter ologiskt så du bör sluta sprida skit över folk du inte vet något om,
Groggen10 kommenterade pojkvännens personlighet runt inlägg 534. Han skrev gott om honom. Jag är självklart inte så dum att jag säger detta är därmed bevisat korrekt, men det är iaf en person som säger sig känna An*dre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purusam2
Men läs vad jag skrev!!

Hon kanske skulle fixa knark till pojkvännen. Om han nu är en pundare.

Har aldrig påstått att pojkvännen är GM

Rätt meningslösa och illasinnade spekulationer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahrusalem
Varför skulle han skicka iväg henne till Umeå för att fixa knark när han bor i gbg där knark redan flödar. låter ologiskt så du bör sluta sprida skit över folk du inte vet något om,

Ja den vägen låter knepig, däremot om hon kommit upp med grejer som sen inte visat sig hålla någon vidare kvalitet kan det ju få folk att flippa över. Men känns mer som något som hänt på festen det här, sen har väl liknande affärer gjorts upp på fester förr iofs...
Citera
2013-07-21, 15:18
Medlem
Cykelstöld ligger bakom mordet?
Citera
2013-07-21, 15:20
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Vet såklart inte om det har med något att göra men just nu cirkulerar en (polis?)helikopter över Haga och har gjort det i ca 5-10 minuter.
Citera
2013-07-21, 15:21
Medlem
Hur lång tid sägs det ha varit mellan skottet på Centralen och skottet på Måttgränd?
Citera
2013-07-21, 15:21
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckprince
Läs bakåt i tråden, flera inlägg har behandlat att pojkvännen An*re inte kan ha varit GM då han inte befann sig i Umeå.

Jo Andr* har jag läst om tidigare. Hade bara missat att dom var ett par, trodde att dom var kompisar bara som hade flyttat upp tillsammans för att plugga el dylikt
Citera
2013-07-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Vet såklart inte om det har med något att göra men just nu cirkulerar en (polis?)helikopter över Haga och har gjort det i ca 5-10 minuter.

Den cirkulerar mellan, östermalm->fridhem->haga och ja det ser onekligen ut som en polishelikopter.
Citera
2013-07-21, 15:24
Medlem
Krankensteins avatar
Vet inte vem M*rtin är men den där H*mpus känner man ju igen. Känns verkligen otäckt att se honom på samma bild som BO's bror.

Känner inte H*mpus men vet att vissa i hans umgängeskrets inte är dom bästa att hänga med. Men det betyder ju ingenting. Vem som helst kan ha ha goda vänner sen långt tillbaka som sen hamnar snett.

Jag har bara svårt att tro att båda av de misstänkta GM skulle ha något med det att göra. Möjligtvis kommer ena hem och berättar vad den har gjort och ber hans kompis att hålla käft.

Frågan är varför har polisen tagit in dom? Var en av dom en av hennes sista ringda/mottagna nummer?

Jag hoppas verkligen att den som gjort detta åker fast. Jag hoppas verkligen inte det är någon som hennes familj känner bra.
Citera
2013-07-21, 15:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Jag får inte ihop det om hon nu var vid spår 3 bör väll det spåret vara "mot" Haga hållet?
Hur kan hon då ha tagit tunneln som kommer upp vid spår 1-2?
Är jag helt ute och flummar nu??
Det verkar som den nya tunneln (den gamla är tydligen stängd) ansluter både mot Haga -vid korsgatan- samt plattform vid spår 3-4. Jag har inte varit i umeå och sett detta men hittade lite info.

Citat:
Tunneln fungerar också som förbindelse mellan de båda plattformarna vid stationen.
http://www.umea.se/umeakommun/trafikochinfrastruktur/trafikochgator/gator/gatuarbeten/umeacentral.4.75394421142b2aec6380004467.html

I och med att denna facilitet är helt ny så finns det nog goda chanser att övervakningskamera finns i tunneln.
Citera
2013-07-21, 15:29
Medlem
frankthatanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anelka87
Den cirkulerar mellan, östermalm->fridhem->haga och ja det ser onekligen ut som en polishelikopter.
Det är en polishelikopter http://www.vk.se/939478/polishelikopter-over-haga
Citera
2013-07-21, 15:37
Medlem
Polishelikopter snurrar nu runt Haga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in