2013-07-20, 22:13
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Colombian? Får mig direkt att tänka på "Agent Nygren". Han är väl från Umeå?

Sitter inlåst på rättspsyk, dessutom är han från brasilien.
Citera
2013-07-20, 22:13
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Om hon inte skulle åka med tåget, vad gör man då i trakterna vid stationen den tiden på morgonen. Jag skulle kunna tänka mig att någon låg i bakhåll om man visste att hon skulle passera där men om hon var ute och festade halva natten så känns det osökt att någon skulle veta att hon skulle gå där vid 06.30 på morgonen. Då måste någon följt efter henne från någon plats. (Läste från någon i tråden att han/hon hade träffat tjejen på krogen)
Citera
2013-07-20, 22:15
Medlem
failures avatar
Citat:

Ja från Ersboda inte minst, men jag tvivlar på att han skulle vara GM.
Citera
2013-07-20, 22:15
Medlem
CarolSeavers avatar
BO var med i FB-gruppen "Balanskyrkan". Vad sjutton är det för något? https://www.facebook.com/groups/142495775867594/
Citera
2013-07-20, 22:16
Medlem
Drinis avatar
100% säker på att hon INTE kom med tåget. Pratat med min vän som känner henne mer än väldigt bra, dom var på förfest i holmsund kvällen innan och pratade i tfn vid 3tiden på natten. INget vet än varför hon var där eller blev skjuten oh av vem men.. ahh fuck så tragiskt.

Har träffat henne:/ Go och helt normal tjej.
Citera
2013-07-20, 22:17
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:

Vart kommer Colombian idén ifrån? Verkar helt tokigt om det inte var så att hon var tillsammans eller gjort slut med en... Vi vet alla att Colombianer är skjutglada tokar men det gäller i Colombia och på film i USA...
Citera
2013-07-20, 22:20
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
pratade i tfn vid 3tiden på natten.

Natten mot lördag morgon, alltså ca fyra timmar innan dödsskjutningen? Vart var BO då?
Citera
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
100% säker på att hon INTE kom med tåget. Pratat med min vän som känner henne mer än väldigt bra, dom var på förfest i holmsund kvällen innan och pratade i tfn vid 3tiden på natten. INget vet än varför hon var där eller blev skjuten oh av vem men.. ahh fuck så tragiskt.

Har träffat henne:/ Go och helt normal tjej.

finns det något mer du kan berätta? vad rör hon sig i för kretsar?
Citera
Medlem
J.R.s avatar
På den här sidan http://profileengine.com/people/187417554/camilla.sjstrm#/people/50387883/tove.sehlin finns det ett antal vänner till Tove. Har ingen aning om vad det är för sida.
Men (minst) en Colombian fanns det där.. han såg minst sagt skum ut men har väl förmodligen inget med detta att göra.
Citera
2013-07-20, 22:24
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Är det ingen som vet om hon var i ett förhållande eller har varit i något nyligen? Även om Colombiaspåret får magen att pirra så känns det lite osannorlikt. Ibland så blir vissa på flashback helt insnöade på vilken typ av drog personen som dom inte vet vem det är än har tagit(benzo, ängelpuff eller skosnöre(känner inte till droger så väl)) eller på det minst sannorlika alternativet som någon random nisse skrivit i ett inlägg
Citera
2013-07-20, 22:25
Medlem
Jag är är bekant med BO`s föräldrar och detta är en obegripligt tragisk händelse.
Flickan var uppfostrad i ett välbärgat och stabilt hem med kärleksfulla föräldrar.
Tove var en lite blyg och timid flicka som var "mammas" flicka och det har inte förändrats så mycket genom åren.
Jag tycker att alla spekulationer om hedersmord m.m. skall LÄGGA NER !
Det kan vara grannens eller din dotter som var BO...................

Vet tyvärr inte mer om gärningsman eller Toves förhållanden......................
Citera
2013-07-20, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Om hon inte skulle åka med tåget, vad gör man då i trakterna vid stationen den tiden på morgonen. Jag skulle kunna tänka mig att någon låg i bakhåll om man visste att hon skulle passera där men om hon var ute och festade halva natten så känns det osökt att någon skulle veta att hon skulle gå där vid 06.30 på morgonen. Då måste någon följt efter henne från någon plats. (Läste från någon i tråden att han/hon hade träffat tjejen på krogen)

Vid stationen finns en tunnel som man normalt sett ska gå via för att ta sig mellan Haga och centrum, relativt nybyggd. Kommer man från Haga och ska till stan så är det inte alls orimligt att befinna sig där en kortare stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in