Hej! Jag lyssnade på en låt jättemycket när jag var yngre (runt 8 gissar jag). Nu försöker jag komma på vad låten heter och har försökt komma på det i ungefär ett år! Problemet är att jag varken kommer ihåg text eller melodi. Jag har dock minnen av musikvideon. Mycket i min beskrivning kan dock vara felaktigt med tanke på att det var flera år sedan jag såg den och jag var väldigt liten. Men jag hoppas att ni kan hjälpa mig så mycket ni kan!
Det är en sexuell låt och jag gissar på att den handlar om sex.
I musikvideon är han som sjunger helt målad i guld, precis som allt annat där. Alltså allt är i guld. Jag har för mig att han var nästan helt naken. Det var en massa tjejer som kommer krypande mot honom-också nakna (tror jag). Målade i guld. De svettas och sånt eller så är det han som svettas. Eller gråter (någon typ av kroppsvätska inblandad) sedan börjar alla slicka på varandra. Eller så är det tjejerna som slickar på killen. I slutet sprutar det vatten (Tror jag) överallt.
Förlåt om beskrivningen är dålig, men detta är vad jag kommer ihåg. Alltså mycket kroppar, kropp vätska och guld!
(OBS: Låten är förmodligen inte JÄTTEGAMMAL med tanke på att jag är född 99 och inte särskilt gammal)
(Detta är första gången jag skriver något på flashback så jag ursäktar ifall jag har skrivit på fel ställe osv. Jag skulle dock uppskatta hjälp ändå!

)