2013-07-19, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Du har fel.
Ett gäng supporters råkade ha ihjäl någon.
De fick backning från högsta ort.
Glöm inte heller att supporters känner tunga höns.
Vemsomhelst kan känna någon, alltså så kan vemsomhelst få hjälp.
Därmed inte sagt att GM skulle få hjälp, vem det än må vara.

Varför dissa mig?
Omoget beteende, det speglar ditt liv.
inte för att vara en besservizzer men va han nån support då?
även om han vore tror ja han får stå högt i Hierkarin isf?
nej kompisar är nog så mycke bättre. antagligen därför polarna sitter häktade...
Citera
2013-07-19, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Så som jag har fattat det så har även 1% klubbar sitt hederskodex, dvs man slår inte kvinnor och barn, än mindre mördar en 2-barnsmamma!

Som man är det lite annorlunda, där räcker det med att du stjäl lite pengar från en klubbmedlem så kan du få din klubbtatuering bortslipad med vinkelslip!!
Oj oj vad man kan ta i.
Du vet, poliser begår brott och ljuger.
Precis som klubbmedlemmar.
Många som gör fel, men det kan ses mellan fingrarna.
Det man inte vet, ska man hålla tyst om. Eller säga att det är vad du tror.
Citera
2013-07-19, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Jag syftade på det fetade, att han kom in självmant.

Angående sår på kroppen så var det ju några dagar efter som AJ kom in till polisen och ev sår var inte färska längre och han hittar väl i så fall på någon förklaring hur han fått dem. Men de kan ju hitta ev blod från honom på platsen som visar sig hos SKL. Undrar hur det funkar att analysera blod från flera som kanske blandas?

Om de hittar blod från en okänd kan det säkert komplicera saken...
Om jag inte är ute och cyklar så kan man urskilja olika personers dna även om blodet är blandat.
Citera
2013-07-19, 16:06
Medlem
bokfodrals avatar
Nån som ser bättre än mig? Det här armbandet, är det nåt liknande som funnits på bild i AJ:s facebook, menar mest färgerna nu, eller var det ett färgglatt armband på de foton som AJ tog bort?

Maskar länken så det inte outas rakt ut

http://www.faceb*ok.com/ph*to.php?fbid=357527041020688&set=pb.100002901841 215.-2207520000.1374242661.&type=3&theater

(*=o)
Citera
2013-07-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostan
Tror vi kan glömma BO levande tyvärr, frågan är mer var är BO??
Aah det tror jag med, Men fortfarande sluta aldrig hoppas haha .. Hoppas dom fittorna åker fast snart asså & att dom hittar henne
Citera
2013-07-19, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tru5t
Har inte kunnat följa tråden det senaste, och vet inte heller när detta klippet kom upp, så jag ber om ursäkt om detta diskuterats eller det är gammalt.

EDIT: [Länk var gammal och hade inte med detta att göra så jag tog bort den! Ursäkta]

Någon som har info om detta? Eller kan peka på en sida att läsa. Finns ju några få i tråden nu...
Vad vill du ha info om?
Citera
2013-07-19, 16:22
Medlem
Istället för att leta efter BO vore det mer intressant att punktmarkera AJ och delge vederbörandes förehavanden.
Citera
2013-07-19, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy7
Min källa är detta forum...? Jag är 100% säker på att det nämnts ett par gånger att hans MC är borta, eller att han inte kan säga var den är.
Inte en enda gång förutom från dig.
Citera
2013-07-19, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
inte för att vara en besservizzer men va han nån support då?
även om han vore tror ja han får stå högt i Hierkarin isf?
nej kompisar är nog så mycke bättre. antagligen därför polarna sitter häktade...
Det bästa är helt klart ensam. Annars gängmedlemmar. Sen kompisar.
Men som jag skrev, vemsomhelst..
Citera
2013-07-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Det bästa är helt klart ensam. Annars gängmedlemmar. Sen kompisar.
Men som jag skrev, vemsomhelst..
klart ensam är bäst. litar nog på bästa kompisen innan gängmedlemen. hellre en man känt i 30 år än en som man känner i gänget? många som tjallar där för att komma undan själv. inte så insatt i kriminella gäng mer än ja vet att du sätter inte en HA tatto innan du är fullkomlig även ifall det gäller om timmar.
Citera
2013-07-19, 17:04
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noppe45
Om db har vart med å gömt undan kroppen så tror jag att den ligger i skogarna i Lidköping/järpås området...

Av vilken anledning?
Citera
2013-07-19, 17:05
Medlem
TigerKids avatar
Ang ev hjälp till GM:

Så tror jag, om man tillåter sig att spekulera att det krävs en stor personlig lojalitet för att ställa upp för AJ nu.

1)hjälp mot ersättning? Fallet är högprofilerat. Polisen satsar på detta och allmänheten vill hjälpa till. - > riskfyllt och mycket badwill att blanda sig i, tror inte det lockar.

2) kriminella nätverk? Se ovan - hög risk och dålig PR, ingen vinst. Personen är en labil idiot som - om inte tidigare - nu bevisar att han inte är någon man vill ha att göra med. Han förtjänar ingen hjälp. Han betyder trubbel.

Sedan kanske det finns folk som inte hjälper till aktivt men låter bli att tala om allt de vet för polis - av rädsla eller princip. Till er vill jag sägs - tänk på Ida! Tänk om det var du/din mamma, syster eller dotter! De får henne inte tillbaka, men låt dem slippa ovissheten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in