2013-07-18, 15:21
Medlem
Läste igenom kommentarerna på den spanska nyhetsartikeln

Där finns spanska rasister som skyller på "kulturberikare".
Hahahahha

Nu är svensken helt plötsligt invandraren som skall skickas hem.

Ber om ursäkt för translate

"El pésame a su familia. ¿Donde están los controles de inmigración? ¿Venia este señor de vacaciones eternas a Canarias? ¿Alguien vio si tenía antecedentes? Tenemos una política errónea de residencia."

"Kondoleanser till hans familj. Var är immigrationskontroller? Venia här mannen? Evig semester till Kanarieöarna? Har någon se om han hade en historia? Vi har en missriktad politik för bosättning."
Citera
2013-07-18, 15:21
Medlem
KitKatCookieDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
finns det fler bilder på damen?
http://www.svenskamagasinet.nu/shortnews.8075.html
http://www.noticiasgrancanaria.com/2013/07/un-sueco-buscado-por-la-muerte-de-una.html
Citera
2013-07-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatCookieDough
http://www.svenskamagasinet.nu/shortnews.8075.html
http://www.noticiasgrancanaria.com/2013/07/un-sueco-buscado-por-la-muerte-de-una.html

Jag hänger inte med riktigt med översättningen, men har spansk polis inte identifierat honom än?

Det verkar som om allt dem vet är det han själv uppgett där nere, plus ett foto från nån dating site/socialt nätverk..
Citera
2013-07-18, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Jag tycker att han ser relativt svensk ut, kanske någon av hans föräldrar är av spansk påbrå?
Oavsett ursprung är han svensk medborgare.
Om nu detta verkligen är JW har han sedan tidigare ett belastningsregister med våldsrelaterade gärningar. Nu har han gått så långt att han mördade en ung kvinna utan orsak.
Vad vet du om orsaken till mordet?
Citera
2013-07-18, 15:50
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
GM verkar dra till Turkiet. Luktar det inte kopplingar till Dano Acar och OG tro?

Tänkte exakt samma sak. Dano hade väl ett stall med manshoror där nere.
The chicken coming home to roost...
Citera
2013-07-18, 15:52
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insidethebrick
Läste igenom kommentarerna på den spanska nyhetsartikeln

Där finns spanska rasister som skyller på "kulturberikare".
Hahahahha

Nu är svensken helt plötsligt invandraren som skall skickas hem.

Man är inte rasist för att man håller sina käraste mest nära, det är enbart naturligt att vara patriotiskt lagd samt att vara restriktiv mot främlingar. Självklart ser spanjorerna svensken som en invandrare då han är det i främmande land, allt multikulti trams kommer enbart från politiker och media som i sin tur påverkar lättstyrda människor.

Åter till topic.

Ang GM, om polisen tror att han finns i turkiet hur stora är chanserna att man får hjälp av turkisk polis att hitta honom? Vad finns det för avtal mellan spansk och turkisk polis?
Citera
2013-07-18, 15:54
Medlem
Sokkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Vad vet du om orsaken till mordet?

Vilka orsaker finns det att mörda någon? En mamma med två söner, 11 och 13 år. Menar du att det hade varit nödvärn, kan du då svara på varför han inte rapporterade dödsfallet utan höll det hemligt och flydde landet?
Citera
2013-07-18, 16:09
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Har bott och studerat i kristianstad för några år sedan. Vill minnas att jag vid något tillfälle hamnade i lite småbråk utanför en nattklubb tror att det är honom eftersom namnet och utseendet känns bekant i bakhuvudet.. Vill minnas att denne pratade blattesvenska, bröt i språket trots att han var svensk med svenska föräldrar men eftersom denne bara umgicks med blattar så... ??
Citera
2013-07-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter
Har bott och studerat i kristianstad för några år sedan. Vill minnas att jag vid något tillfälle hamnade i lite småbråk utanför en nattklubb tror att det är honom eftersom namnet och utseendet känns bekant i bakhuvudet.. Vill minnas att denne pratade blattesvenska, bröt i språket trots att han var svensk med svenska föräldrar men eftersom denne bara umgicks med blattar så... ??

njaa, inte direkt.. Han har umgåtts med väldigt blandad kompott. Men mesta delen av sin kriminella karriär har varit tillsammans med andra ursvenskar.
Visst känner han många invandrare, men har svårt att tro aatt han skulle bryta.

Möjligtvis att han gjort det i vissa sammanhang och inte i andra.
Citera
2013-07-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter

vilket år kan detta ha varit?
Citera
2013-07-18, 16:29
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Kan bekräfta att den i tråden utpekade JW är född 1986 i N*rra Åsums församling i Skåne. Båda föräldrarna är också födda i Sverige.
Källa: Sveriges Befolkning 1990.
Citera
2013-07-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokko
Vilka orsaker finns det att mörda någon? En mamma med två söner, 11 och 13 år. Menar du att det hade varit nödvärn, kan du då svara på varför han inte rapporterade dödsfallet utan höll det hemligt och flydde landet?
Det kan väl finnas massor med orsaker/upprinnelser till mord? Svartsjuka/skulder exempelvis, utan att det för dens skull försvarar själva gärningen. Tolka inte in fel saker här, tack!! Oavsett orsaken är mord aldrig befogat såklart! Jag menar ingenting, jag ställde en fråga om orsaken, eftersom KSP skrev mördades "utan orsak", alltså vill jag att att hen ska utveckla det! Har jag uttryckt mig tillräckligt klart nu för att du ska förstå att jag inte försvarar gärningsmannen ? Då förstår du säkert också att jag inte kan svara på din efterblivna fråga varför han inte rapporterade dödsfallet och flydde till Turkiet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in