Resultat: .
0%
röster
2013-07-16, 23:01
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Dom brukar ju visa dom flesta 2.BL matcher tror att det är TdF och Universiaden som spökar med programutbudet nu det blir nog bättre senare i höst.
Ok, får hoppas på det då. Jävla synd bara att de inte tar chansen och exponerar Zweite mer nu innan Erste kommer igång...
Citera
2013-07-17, 09:22
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Udinese möter Leverkusen den 17:e juli. Hur bra är dom nu för tiden? Det känns nämligen som att den matchen kommer bli sommarens tuffaste värdemätare.

Du som har stenkoll har jag rätt när jag tror att matchen börjar 19.30?

Ni som gillar mat och sånt måste ju bara kolla in denna programserie helt underbar.
http://www.svtplay.se/tva-hungriga-italienare
Citera
2013-07-17, 14:04
Medlem
cyberkalles avatar
Dortmunds nyförvärv Mkhitaryan(hur f-n uttalar man det) har skadat sig och blir borta minst 4 veckor.
Citera
2013-07-17, 14:09
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Dortmunds nyförvärv Mkhitaryan(hur f-n uttalar man det) har skadat sig och blir borta minst 4 veckor.

Synd han verkar ju ha imponerat en hel del på försäsongen.
Citera
2013-07-17, 14:12
Medlem
Germanofil eller nån annan H96 supporter skulle inte kunna svara på hur Hannovers försäsongsschema ser ut? Tänker främst på vilka de ska möta i sina träningsmatcher innan säsongen kickar igång igen.
Citera
2013-07-17, 14:40
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Synd han verkar ju ha imponerat en hel del på försäsongen.
Riktigt trist för honom och som du säger så verkar han ju ha imponerat i dom träningsmatcher han spelat.
Citera
2013-07-17, 18:03
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Germanofil eller nån annan H96 supporter skulle inte kunna svara på hur Hannovers försäsongsschema ser ut? Tänker främst på vilka de ska möta i sina träningsmatcher innan säsongen kickar igång igen.
West Bromwich i en träningsmatch och sedan en välgörenhetsmatch mot Halle.

Sen kör säsongen äntligen igång med cupmatch mot Victoria Hamburg.
Citera
2013-07-17, 22:15
Medlem
Steff83s avatar
Lewandowski säger att han stannar i Dortmund.. Då kan vi släppa den historien tills vidare.
Citera
2013-07-18, 07:20
Medlem
cyberkalles avatar
Lite resultat från gårdagens träningsmatcher.

Werder Bremen - PEC Zwolle 2:3 (1:2)
TuS Koblenz - Schalke 04 1:4 (0:3) Schalkes nyförvärv Szalai gjorde två mål
1. FC Nürnberg - Bor. Mönchengladbach 0:3 (0:2) Pelle Nilsson spelade hela matchen för FC N
KAA Gent - VfB Stuttgart 2:0 (2:0)
Bayer Leverkusen - Udinese Calcio 3:0 (2:0) Leverkusen hade tur från början och klarade sig undan med två ramträffar från Di Natale efter det tog Leverkusen över deras nyförvärv Son avslutade målskörden.

Offtopic jag såg damvolleyboll härom kvällen och nog var det fint att se dessa långbenta töser spela.
Citera
2013-07-18, 07:35
Medlem
4522s avatar
Citat:

1. FC Nürnberg - Bor. Mönchengladbach 0:3 (0:2) Pelle Nilsson spelade hela matchen för FC N
Bayer Leverkusen - Udinese Calcio 3:0 (2:0) Leverkusen hade tur från början och klarade sig undan med två ramträffar från Di Natale efter det tog Leverkusen över deras nyförvärv Son avslutade målskörden.

Offtopic jag såg damvolleyboll härom kvällen och nog var det fint att se dessa långbenta töser spela.

Leverkusen spelade stundtals väldigt bra, särskilt vid deras snabba omställningar. Dock ska sägas att Udinese mönstrade en reservbetonad elva och att vår tränare in ens var på plats. Men ja, vänskapsmatcherna hade väl kunnat börjat bättre antar jag.
Citera
2013-07-18, 07:38
Medlem
Lekmands avatar
Citat:

Varför ingen kommentar på Stuttgart? Är la inte jättestarkt att förlora mot ett belgiskt lag?

8an i Ryssland var sjuukt lång och smal, påminde om en syrsa på nått sätt. Fascinerande Annars borde beachvolleyboll vara en av de sporter där damernas spel inte är så illa att se på? Här har man anpassat näthöjd, vilket jag tycker att man borde göra i damfotboll, att minska alla avstånd alltså.

En fransos lär en annan tyska i Freiburg. Går la sådär, som en svensk damfotbollskommentator skulle säga efter en miss på öppet mål: https://www.facebook.com/photo.php?v=582129905170752

4522: Måste säga att din signatur är för himla skön asså :P
Senast redigerad av Lekmand 2013-07-18 kl. 07:43.
Citera
2013-07-18, 07:43
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Leverkusen spelade stundtals väldigt bra, särskilt vid deras snabba omställningar. Dock ska sägas att Udinese mönstrade en reservbetonad elva och att vår tränare in ens var på plats. Men ja, vänskapsmatcherna hade väl kunnat börjat bättre antar jag.
Jo vänskapsmatcher är inte speciellt relevanta på hur bra lagen egentligen är och det blir ju inte bättre när lagen gör så många byten.

Sedan så är det ju ingen som ger riktigt 100% för att riskera en skada inför säsongsstarten.

När startar Serie A?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in