Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Hur utbrunnen var bilen?
Vad är ett "bra" gömställe om vi utgår från AJ´s tänk?
GM i boden har klarat sig rätt bra hittills må jag säga?
Tror du att I är styckad?
Det var inte mig du citerade men vill ändå kasta mig in:
*Enligt Reimerdenyngre,som var på plats dagen efter,så var några träd ca 30cm ifrån brandplatsen endast svedda och han drog slutsatsen att det inte varit något eldinferno iaf om jag inte minns galet.
*Jag tror på vatten alt att den inte är dumpad i Thn eller i länet,verkar som stora områden på land är avsökta samt punktsök på tänkbara dumpningsplatser,men vattensöken verkar det varit dåligt med,en hund i någon sjö samt dykare som klagade på sikten i kvarnsjön om jag inte minns fel?.
Vet att statistiken talar för att kroppen bör finnas inom en viss radie från BP men tror detta fall skiljer sig,bara en känsla jag har men givetvis ska man fortsätta söka i närområdet till att börja med men tiden går och jag tror snart man måste öppna för alternativ.
*Med tanke på att polisen,som jag tror sett en del i sina dagar,säger att den inte är särskilt troligt att Id* är i livet med tanke på mängden blod i lägenheten så tror jag inte man ska utesluta styckning på något sätt,men borde inte polisen hittat köttrester,benflisor,eller små delar av organ som blivit kvar?.Skulle det ha framkommit om man gjort sådana fynd?.
Är det inte styckning måste det ju varit ett fruktansvärt raseri ifrån GM:s sida om det är så mycket blod som polisen säger.
Om det här tidningsbudet var på plats runt 06-06.30(?har läst mycket på sistone så kan blanda ihop tider),och det
inte var blod i hiss/trappuppgång,som hävdats så fanns det ju gott om tid för styckning?.Vad gjorde han/dom annars under tiden?.
Jag tror inte Id* frivilligt var vaken efter 03 då lille sonen låg och sov sedan iaf ca 23.30 då fadern tala med Id*,och hon skulle ju upp och ta hand om denne dagen efter och behövde nog några timmars sömn.
Edit:Bara en snabb tanke jag fick,någon skrev att D.B möjligtvis jobba den helgen,och att FH lånat hans bil.
AJ åker MC/springer/går/ringer till DB,för att få hjälp men som ligger och sover för att han ska upp och jobba och har lånat ut bilen till FH.
Jag vet att DB har massa rishögar till bilar men är det värt risken att ta en sådan när man ska dumpa ett lik?,knappast då jag tror dom vill ha en så alldaglig bil som smälter in så bra som möjligt.D.B ringer då till FH som tvingas bistå med skjuts pga att han lånat bilen och det finns inget annan bil som kan användas som ser vettig ut.
Jag tror inte F.H satt hos D.B och valde självmant att följa med utan han blev ofrivilligt indragen i något han inte hade att göra med därav tårarna,skulle inte förvåna mig om han inget visste tills han kom till platsen,kanske D.B bara ringde och sa "Du får åka och möta upp A.J,han är hos Id*".
Bara en teori om det är så att FH hade bilen och DB verkligen jobbade,var det bekräftat eller en trådsanningen jag håller kvar i?.
MVH