2013-07-15, 22:34
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Frågan är om man springer i skogen när man har probleme med benet? Han var ju sjukskriven för benet och som man förstod på facebook så hade han röntgat det flera gånger. Enligt honom själv kunde han inte köra bil med benet, men det gick bra med MC.

Sen är det detta med armbandet. Jag är nästan säker på att han hade en bild på facebook där han hade på sig ett färg-glatt armband,(om jag minns rätt så hade han även fått lite gliringar för detta, eftersom det såg feminint ut. MEN han tog bort 3st bilder på facebook när han hade möjlighet, 2782st bilder hade han då, nu 2779st, om han nu tog bort den bilden, vilka 2 andra tog han bort?
Angående bilder på armbandet.

Hmm, det verkar mysko. Finns det någon som kommer åt hans Facebook och kan kolla om det finns någon bild kvar på armbandet? När tog han bort bilderna?
Citera
2013-07-15, 22:40
Medlem
Spåren slutar med blodet i trappan. Ingen märker att något hänt föran vid 12 tiden på dagen.

Området verkar helt ödelagt en Söndag fm. Finns det ingen hundägare i området? Dessa fyrfotingar brukar vilja gå ut och lätta på trycket oavsett veckodag.

Somdet är nu verkar det som GM + ev. medhjälpare gått upp i rök.
Citera
2013-07-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det finns inga uppgifter om att han har någon kriminell bakgrund. Rå-nasse står inte i belastningsregister, och man kanske inte skryter med det i CV och vid anställningsintervju.

Nej, givetvis inte. Men kolla hans FB han är ju väldigt öppen med sina åsikter. Dessa trakterna är ju små - rykten går fortare än fan själv....det skulle kommit fram efter 5 minuter.
Citera
2013-07-15, 22:50
Medlem
Shunen91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Jag har redan kontaktat polisen med bild och så. Vi får se om detta ger något.

Ursäkta, men jag har missat en del och orkar inte leta igenom..
Men vad är det för bild man talar om?
Länken fungerar inte!
Citera
2013-07-15, 22:50
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Sticka dit med en kropp? Nej, antingen var den där redan och ngn tände på nu...annars är det nog ngt annat. *börjar bli paranoid*

Luktar skit gör det, hur som helst.

Stället är dock rejält inhägnat och jag har svårt att se hur man ska få in en kropp utan att ha kylan att göra det under dagtid när det är bemannat... För det är väl Returen vi snackar om eller? Bör ju gå att avfärda rätt smidigt genom att ta sig it med AJs profilbild och fråga om någon känner igen fanskapet. Om det nu ska behövas...
Citera
2013-07-15, 22:51
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Tror dock inte att armbandet som hittats vid den brunna Volvon är det på duschfotot. Armbandet vid bilen är väl inte avskrivet?

Enda sättet att armbandet ska kopplas till en GM måste väl ändå vara om det finns I*asblod på det..annars kunde väl vem som helst kunnat befunnit sig i bilen tidigare och tappat armbandet i detta sällskap..

Jag menar som bevismaterial.
Citera
2013-07-15, 22:53
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Enda sättet att armbandet ska kopplas till en GM måste väl ändå vara om det finns I*asblod på det..annars kunde väl vem som helst kunnat befunnit sig i bilen tidigare och tappat armbandet i detta sällskap..

Iofs så borde det ju vara utbränt om den fanns i bilen..
Citera
2013-07-15, 22:54
Medlem
tror nog FH är starkare än de flesta här som spekulerar i en massa. har han inte goolat nu så borde han aldrig göra. men kan ju va så att han gjort men inte har en aning var kroppen är?. därför sitter de häktade än? konstigt för mig med utan gärningsman å 2 skyddandes av brottsling..
Citera
2013-07-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65

Jo men är det inte brandskadat är det kanske svårare att förklara. Skulle tjuvarna av bilen i så fall kasta ut just hans armband från bilen innan de tände på.
Citera
2013-07-15, 22:59
Medlem
oscarabbes avatar
Har läst MÅNGA böcker av professorer o annat folk som är insatta i denna typ av illdåd.
Det finns 1 sak som kommer tillbaks av nästan samtliga författare.
Om du vill lösa denna typ av brott.
"Tänk som en mördare"
Citera
2013-07-15, 23:02
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Nej, givetvis inte. Men kolla hans FB han är ju väldigt öppen med sina åsikter. Dessa trakterna är ju små - rykten går fortare än fan själv....det skulle kommit fram efter 5 minuter.

Min erfarenhet av folk från Skaraborg, släktingar, kollegor osv är att deras syn på invandrare är tämligen cementerad i fyrtiotalet och att de inte är blyga med det alls. Så jag skulle säga att om det är någonstans man kan vara nasse utan att det upptäcks så är det i Skaraborg.
Citera
2013-07-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscarabbe
Har läst MÅNGA böcker av professorer o annat folk som är insatta i denna typ av illdåd.
Det finns 1 sak som kommer tillbaks av nästan samtliga författare.
Om du vill lösa denna typ av brott.
"Tänk som en mördare"
ok hur tänker en mördare? är du dum eller har du mördat nån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in